Bab 4

607 24 4
                                    

9 Bulan Athilia bersekolah di situ,9.bulan juga lah dia menyimpan perasan pada iqmal.Tapi buat masa nie iqmal letak tepi dulu ..Esok upsr Oyemji..!!.Athilia kelihatan sudah bersedia menghadapi upsr.Iqmal juga begitu .Ajaran guru di sekolah,Di tuisyen dan family dia manfaatkan sepenuhnya.

Atas doa semua , Iqmal dan Athilia mendapat 5A.Sekolah mereka menjadi yang tertinggi bilangan pelajar mendapat 5A Di dalam negeri selangor .205/325 orang telah mendapat 5A .

Majlis tahun Enam mengadakan pelbagai aktiviti untuk darjah enam supaya murid-murid meninggalkan sekolah dengan pelbagai memori.Tapi bukan semua Athilia sertai.Dia hanya menyertai baling tin ,congkak,Bola jaring dan galah panjang.Iqmal pula menyertai catur dan bola sepak ..Al-maklum lah Tak aktif kokurikulum kan.hahaha.setiap kelas perlu membuat 2 persembahan iaitu lagu bahasa melayu dan bahasa english .Kelas mereka menjuarai pertandingan itu.

Semasa majlis MTE dijalankan akan ada 2 nama Yang dicabut untuk buat persembahan duet .Tidak sangka bukan nama yang dicabut oleh guru besar ialah nama Iqmal dan Athilia,Terpaksa lah jugak mereka pergi berduet .Lagu yang mereka bawa ialah sahabat selamanya dari najwa latif dan syam kamarul.Mereka menyanyi Dengan tersipu malunya ..Maklumlah suka sama suka..hahahah ..Ingatkan si iqmal nie tak pandai nyanyi rupanya sedap jugak suara dia .Athilia apa kurangnya soft je suara dia.

Itu menjadi kenangan yang terindah Di darjah 6 ..Banyak kenangan manis Athilia lalui dari kenangan pahit.Antara kenangan manisnya datang dari iqmal.Iqmal juga begitu dia mencipta rekod hidupnya jatuh cinta dengan perempuan yang bernama Athilia semasa darjah 6 ,Itu akan menjadi kenangan dalam hidup iqmal.

Athilia berasa sedih untuk meninggalkan iqmal .fuh setia jugak dia nie hahaha.Bukan Athilia sahaja berasa begitu tapi iqmal juga.Athilia redha dan menggunakan prinsip kalau ada jodoh jumpa jugak ,tak kemana pon.


Ex Crush aku , Pengapit lelaki aku?!!Where stories live. Discover now