Bab 5

559 29 4
                                    

cuti sebulan sekolah Athilia hanya mereput kat rumah ,Maklumlah ibu bapanya sangat busy dengan kerja.Tapi ayah dah berjanji nak bawak pergi bercuti Yeayy!!..Dia sangat merindui iqmal . Disebabkan dia dapat 5 A Ayahnya beri hadiah telefon bimbit touch skrin .."Huawei best wei " haha...Sejak mempunyai Handphone Athilia makin gemar berselfie dan menguplodnya di laman sosial seperti instagram ,wechat dan Facebook.

Athilia mengambil handphone nya, dia membuat moment di wechat "No words can describe how much i miss him."Dia buat moment itu untuk iqmal walaupun dia tahu iqmal tak dapat membacanya."Iqmal ade telefon bimbit ?" "iqmal ade media sosial" ..Soalan yang Ada dalam fikirannya sekarang.Dia ingin menanyakan pada kawan-kawan tapi takut kantoi yang dia suka iqmal.

******************************

Yeahhh!!! Athilia bersorak kegembiraan apabila selesai membaca surat .Surat yang dia diterima di sek berasrama penuh ,KUSESS.Dia terus menunaikan solat zuhur dan sujud syukur .Bersyukur di diterima.Tapi dalam otak tertanya iqmal masuk asrama mana ? dia masuk asrama ke?otak ligat berfikir.

Iqmal yang berada dalam bilik sedang bermain xbox (xbox itu pemberian papanya kerana mendapat keputusan yang cemerlang dalam upsr)terkejut kerana mamanya yang baru masuk biliknya itu termengah-mengah macam baru habis marathon."Mama kenapa nie ?" tanya iqmal , Mamanya memberi sehelai surat dan dia membacanya lalu terus mengucapkan Alhamdulilah .Dia diterima di Sek berasrama penuh ,KUSESS.Tiba-tiba hati terdetik Pasal Athilia dia rindu akan athilia , "dia apa khabar?" "dia masuk asrama mana eh?" ..Otak ligat berfikir.Dia tetiba senyum seorang diri teringat yang dia pernah memyelamatkannya dari tersembap di lantai.Dia bangun dari mengelamunya .dia terus menyambung permainannya yang tergendala buat 5 minit.

Ex Crush aku , Pengapit lelaki aku?!!Where stories live. Discover now