Κεφάλαιο 7ο

1.3K 140 50
                                    

Γύρισε και τον κοίταξε στα μπλε αυτά βαθιά του μάτια. 《Τι κάνεις εσύ εδώ;》τον ρώτησε σμίγοντας τα φρύδια της. 《Και εγώ χάρηκα που σε είδα》της είπε ειρωνικά και κάθισε δίπλα της. Στριφογύρισε τα μάτια της. 《Θα μου πεις;》τον ρώτησε με ανασηκωμένο φρύδι. 《Εντύπωση》της απάντησε και χαμογέλασε στραβά. 《Σε ποιον;》ρώτησε και γέλασε ελαφριά. 《Στην μοναξιά;》του χαμογέλασε και εκείνη. 《Δεν την γνωρίζω την κυρια δυστυχώς》της απάντησε και εκείνη σοβάρεψε. 《Ήρθαν》την πληροφόρησε. 《Και εσύ έτσι όπως είσαι έφυγες》του είπε και ήπιε λίγο από το ποτό της. 《Σκληρό καρύδι》μονολόγησε αλλά εκείνη τον άκουσε. Τον αγριοκοίταξε αλλά δεν είπε τίποτα.

《Και λοιπόν, πως κι απο δω έτσι;》τον ρώτησε καθώς τον κοίταξε να είναι με ένα κομψό μαύρο κοστούμι. 《Ήρθα με κάποιους φίλους》της είπε αόριστα. 《Κι άλλοι ψαράδες;》τον ρώτησε και γέλασε. 《Ιδιοκτήτες κάποιων κλαμπ》της απάντησε και τον κοίταξε σοβαρά. 《Αλήθεια; Και που τους βρήκες εσύ;》τον ρώτησε ειρωνικά. 《Όπου θέλω》της απάντησε και εκείνη πήρε μια βαθιά ανάσα.

Καθώς έπινε το ποτό της άκουσε το αγαπημένο της τραγούδι. Χαμογέλασε και άφησε το ποτήρι κάτω. 《Που πας;》την ρώτησε καθώς την είδε να σηκώνεται. 《Όπου θέλω》του αντιγύρισε την δική του φράση και πήγε να προχωρήσει. Της έπιασε το μπράτσο και την έφερε προς τα πίσω. 《Αυτό το στυλ κόψτο. Δεν περνάει σε εμένα》της είπε νευριασμένος. 《Μπα..τι μας λες;》του είπε και τον κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω. Ελευθερώθηκε από το κράτημά του και κατευθύνθηκε προς το κέντρο.

Άρχισε να κουνιέται και να χορεύει στο ρυθμό της μουσικής. Την κοίταζε από μακριά καθώς είχε επιστρέψει στην δική του παρέα. 《Την έχεις γδύσει την κοπέλα》του είπε μεταξύ σοβαρού και αστείου ύφους ένας. 《Μάκη κόψε》του είπε. 《Πες μου ότι της έχεις πει ότι είσαι ψαράς》τον κοίταξε σοβαρά. 《Ναι》απάντησε μονολεκτικά καθώς έπινε. 《Σοβαρά ρε Άρη;》τον ρώτησε. 《Ξέρεις ότι δεν μου αρέσει η διαχείριση των κλαμπ》του είπε και εκείνος ξεφύσηξε. 《Αυτό είναι όσα μας άφησε ο πατέρας μας όμως..》του υπενθύμισε. Έσφιξε λίγο περισσότερο το ποτήρι του. 《Μην το ξαναπείς αυτό γαμώτο》του φώναξε και τον κοίταξε για πρώτη φορά σήμερα. 《Συγνώμη, το ξέχασα》απολογήθηκε και ο Άρης έκλεισε για λίγο τα μάτια του, να ηρεμήσει. 《Πότε θα της το πεις;》τον ρώτησε. 《Ποιο;》τον ρώτησε με ανασηκωμένο φρύδι. 《Έλα τώρα Άρη. Για το ότι δεν είσαι ψαράς》του είπε ξεκάθαρα. 《Δεν ξέρω》πέρασε το χέρι του νευρικά μέσα από τα μαλλιά του. Και οι δυο τους, την κοίταξαν να χορεύει. 《Πως την λένε;》τον ρώτησε ο αδερφός του. 《Γιώτα》απάντησε και δεν μπορούσαν να πάρουν τα μάτια τους από πάνω της. 《Πήγαινε》γύρισε και τον κοίταξε ο Μάκης. 《Την θες. Άντε》τον παρότρυνε και ο Άρης τον κοίταξε για λίγο σκεπτικός. 《Είναι σκληρό καρύδι》τον πληροφόρησε και σηκώθηκε φτιάχνοντας λίγο το πουκάμισο. 《Για κάτι τέτοιες αξίζει να παλεύεις αδερφέ..》τον συμβούλεψε ο Μάκης και του χαμογέλασε.

Πήρε μια βαθιά ανάσα καθώς την χρειαζόταν και άρχισε να πηγαίνει προς το μέρος της. Εκείνη γυρισμένη να χορεύει ακόμη. Σαν να μην την ένοιαζε ποιος την κοίταγε, σαν να μην υπήρχε αύριο. Ένιωσε δύο ζεστά χέρια να τυλίγονται στη μέση της. Χαμογέλασε καθώς ήξερε ποιος ήταν. Γύρισε προς το μέρος του και την κόλλησε απάνω του. 《Ήρθες βλέπω》του είπε και εκείνος γέλασε αχνά. 《Δεν τα χάνω κάτι τέτοια》της απάντησε και εκείνη έκλεισε τα μάτια της για λίγο. Ένιωσε να ανατριχιάζει. 《Κρυώνεις;》την ρώτησε με ανασηκωμένο φρύδι και εκείνη κούνησε αρνητικά το κεφάλι της.

Τον κοίταξε βαθιά μέσα στα μάτια του και τα δάχτυλά της μπλέχτηκαν στα μαλλιά του και έβαλε τα χέρια του στην μέση της. Άρχισαν να χορεύουν μαζί.

Το βλέμμα της έπεσε προς τα πίσω του. Έκανε το κεφάλι της λίγο δεξιά για να μπορέσει να δει καλύτερα και ξαφνικά σαν να πάγωσε. Δεν πέρασε απαρατήρητο από τον Άρη. 《Γιώτα;》την ρώτησε παραξενεμένος. Ελευθερώθηκε από το σώμα του και έκανε δυο βήματα προς τα πίσω σαν να μην μπορούσε να το πιστέψει.

《Γιώτα τι συμβ-》πήγε να την ρωτήσει αλλά είχε ήδη τρέξει από την αντίθετη κατεύθυνση...

------------------------------------------------------

ΟΜΓ.ΕΒΑΛΑ ΧΔ αχνεε. Αν και είναι λίγο..αργά.χεχεχεχ. Ναιιι μωρέ τώραααα. Λεπτομέρειες:'(
Εγώ και τα βαμπίρ μαζί:(

Λίγο μικρό αλλάαα. Εντάξει τι να κάνω και εγώ;:Ρ ΩΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΑΙΝΤΕ ΝΑ ΚΛΕΊΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑΑ. ειναι φυλακή εκεί μέσααα. Καλά εντάξει, όχι όπως είναι η κανονική δουλειά, αλλά..Τέλος πάντων:3

Περιμένω τα σχόλιά σαςςς.:*

Εικόνα: Η Γιώτα που είδε κάποιον. (ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;!)
Τραγούδι: Stromae- Alors On danse

Αυτάαα. ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ ΣΑΣΣ:*
#ΝΤΟΝΑΤΣΑΚΙΑ #ΛΟΒΕΕ♥♡
-Ροδ:3'

Ο Βυθός Των Ματιών Σου.Where stories live. Discover now