2.Bölüm

4.3K 139 14
                                    

Aslında ilk iş günüm bugün diyebilirim kısaca yakışıklı patronumun sekreteri olarak başlayacağım ilk iş günüm.

Yataktan kalktım kısa bir duş aldıktan sonra kırmızı çok abartılı olmayan elbisemi giydim..

Kapıyı açtığımda yerde küçük bir kâğıt gördüm ilk başta nereden geldiğini anlamadım sonra okurum diyerek çantama attım. İşe geldiğimde ortalık sakindi çalışanlara gülümsedikten sonra elimdeki notlarla emre beyin odasına çıktım.Henüz odasında değildi bende o sırada odasını incelerken Emre bey içeri girdi.

"Günaydın Selin hanim"dedi.

Bende günaydın diyerek bugün olan toplantılarını söyledim ve odama gittim.

Emre beyin çok soğuk bir insan olduğunu farketmedim. değil açıkçası ama bugün kot gömleğiyle çok tatlıydı diye düşünüyordum ki kapının açılmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.Giren kişiye şaşırsamda sesinden Emre beyin olduğunu anladim.üzerime doğru gelince bir şeye sinirlendigini anlamıştım ama o yaklaştıkça kıpkırmızı olduğumun farkındayım.

"Benden çekinmene gerek yok Selin"

dediğinde ne olduğunu anlamadan bana sarıldı. Ellerini yüzüme değdirmeye başladığında adeta ürperiyordum neden böyle davrandığını anlamamıştım birde bunun üstüne hiç birşey söylemeden odadan çıktı.

Geçen ki olaylardan sonra gün geçtikçe aklımdaki soru işaretleri giderek artıyordu. Her neyse bugün de iş günümü bitirip eve gittim. Çok yorgundum duş aldıktan sonra yatağıma uzandım.

Bugün olanları düşünmeye başladım.Emre beyin bana sarılışı,sonra hiç birşey söylemeden gitmesi birde bugün çantama attığım kâğıt.... Sonra yataktan kalkıp kağıdı çantadan almaya odaya gittim. Aslında tüm gün bu kağıdı düşünmüştüm ama okumaya çekinmiştim açıkçası ama kararlıydım okuyacaktım. Kağıdı elime alıp yatağıma oturdum.Kağıdı açtım ve

.Ben se..................

Arkadaslar lütfen vote ve yorum yapın bu benim için çok önemli ilk kitabım yazım hatalari olduğu için ozur dilerim 10 vote,10 yorum olunca yeni bölüm gelecek..

Gökyüzünün Aşkı❤Where stories live. Discover now