4 : Calon

172K 1.3K 34
                                    

Anyway.. gamba tulah Mimi Adelia. Cantik kan😍? Komen kalau setuju kay.?

^____^____^____^_____^_____^_____^

"Macam mana bro. Dah jumpa calonnya?"

"Calon?" Harraz menyoal hairan.

"Calon bini express kau lah sial.!" Han mambalas bengang.

Takkan pasal calon express yang dikehendaki oleh keluarganya pun buleh lupa. Ni mesti mamat ni duk hayung minah tak tentu hala lagi.

"Emm. Entah laa Han. Aku pun tak tahu nak cekau kat mane pompuan tu. Dah la Mummy aku bagi masa dalam 3 bulan aje. Ni pun dah nak cukup sebulan dari tempoh tu." Harraz meraut muka dengan telapak tangan.

Jelas kerutan di wajahnya.

"Tulah kau. Sapa suruh buat perangai tak tentu pasal kan dah kena set time wedding." Han menyindir.

Memang padanlah Datin Maria mengenakan Harraz dengan cara begini. Mungkin dengan berkahwin perangai buaya Terdarat Harraz dapat dihilangkan.

"Beruk lah kau nih. Aku datang sini bukan nak suruh kau tambah beban aku lah sial." Harraz bengang.

"Okey okey. Tadi kau cakap ada berita nak kasi tahu aku. What up? " Han mengalah lantas kembali serius.

"Hmm. Aku rasa aku dah jumpa calonnya." Senafas Harraz berkata.

"What?" Terjojol biji mata Han mendengarnya.

"Siapa Raz? Kau jangan pergi cekau minah club pulak nak buat bini. Naya kau nanti Raz.." Han terlebih dahulu menyampuk.

"Eii. Aku terajang jugak beruk ni sekor kang. Agak agak arh. Minah club? Apa kelas!." Geram Harraz dengan sahabatnya ini. Masakan dia nak cari minah club nak buat bini. Huishh baik dia terima je calon yang mummy dia cari kalau macam tu gayanya.

"Dahtu?" Soal Han hairan. Perempuan mane pulak yang Harraz ni jumpa.

"PA aku." Ujar Harraz selamba.

"Hahhh???" Tersembur air yang diminum oleh Han. Tepat terkena pada badan dan muka Harraz.

"Shittt!!! Air liur kau sial.! " Harraz mengesat mukanya dengan tuala yang berada di sisi sofa yang didudukinya itu.

Han menarik sengih bersalah. Huishh. Over lah pulak cara dia terkejut tu. Tapi. PA?

"Weh. Kau nak jadikan PA kau calon bini kau jumpa mummy kau nanti? Kau serius ke bro? " soal Han pelik. Yelah PA kot apa kelas la kan.nak bandingkan bos besar macam Harraz tu.

"Dah tu je calon yang aku jumpa yang sesuai pada mata aku. " Harraz membalas reda.

"Minah tu tahu pasal rancangan kau.?" Soal Han ingin tahu.

Harraz mengeleng kepala. Mana nak tahunya. PAnya itu baru dua minggu bekerja dengannya.

Sungguh tidak dinafikan. PAnya Mimi Adelia sungguh menawan sekali. Dirinya seakan sudah tertawan oleh gadis tinggi ramping bak model itu. Bibir Mimi sangat seksi pada pandangan matanya. Lengkuk tubuh Mimi walau terlindung dengan pakaian sudah cukup untuk mengeraskan batang ereksinya.

Kaki panjang Mimi yang terdedah saat memakai skirt pendek sangat menaikkan gelora nafsunya. Saat pertama kali meramas buah dada Mimi yang lembut itu. Buah dada lembut dan bergetah itu sering menjadi igauannya setiap malam jika hendak dibandingkan dengan buah dada girlfriendnya yang pernah ditawannya sama sekali tidak sama.

Semuanya sudah keras dek terlalu banyak melakukan injection. Bibir Mimi sangat pandai bermain lidah dengannya membuatkan dia sering ketandusan bibir seksi biarpun pada awalnya Mimi tidak membalas ciumannya.

Harraz tersenyum saat dia dapat jugak melepaskan gian batangnya yang mengeras ke dubur Mimi walaupun berlapik. Tambahan pula disaat dia hampir melepaskan buah dada gebu Mimi dari menyorok di sebalik bra pinknya itu.

Buah dada Mimi sangat menawan saat branya yang berwarna pink terang yang menonjol kegebuan buah dadanya.

"Woi..Aku tanya kau ni.! Yang kau duk sengih apasal.? Gila apa.? " Han menahan sakit hati. Mana tak nya. Semangat dia menunggu jawapan dari sahabat baiknya itu. Sebaliknya dia duk menyengeh persis orang gila tepi jalan.

"Arhh.. aku blah dulu lah. Lewat dah ni." Ujar Harraz sambil memandang jam di tangan. Hampir pukul 12 tengah malam.lama jugak dia duk lepak rumah Han ni. Boleh pulak dia duk berfikiran stim dengan anak dara orang.Dara. Ye. Harraz yakin yang Mimi masih seorang dara kerana dia boleh agak yang mana virgin yang mana tak.

××××××××

"Pleasela Mummy. Jangan lah buat Raz macam ni. Mana Raz nak cari bakal isteri dalam masa 3 bulan." Harraz tidak puas hati. Sewenangnya Mummynya ingin menikahkan dia dengan gadis pilihan Mummynya.

Kalau dia ingin menolak gadis pilihan Mummynya dia mesti mempunyai calon isteri yang diberi tempoh 3 bulan untuk mencari.

Manalah dia nak dapat gadis untuk dijadikan isteri. Sedangkan gadis gadis yang diusungnya tidak layak langsung untuk dijadikan isteri.

"Hai takkan takde kut. Yang Raz duk usung girlssss Raz setiap malam tu apa.. bukan bakal isteri?" Datin Maria memerli anak tunggalnya itu. Hanya itu saja cara yang dapat difikir olehnya. Iaitu menikahkan Harraz. Lambat laun perangai Harraz akan berubah jugak setelah mempunyai isteri kelak. Itulah harapannya.

"Ishhh Mummy ni. Tu tak sesuai langsung nak dijadikan isteri. Nak buat seronok boleh lah." Selamba Harraz membalas perlian Mummynya.

"Oh tak sesuai jadi isteri, buat seronok aje ye.? Habis kamu tu sesuai ke nak jadi suami pada gadis yang baik? Hah." Marah Datin Maria. Geram pulak dengan anak kesayangannya ini.

Boleh pulak hendak berseronok bagai. Haishh, sudah lupa pada dosa dan pahala kah anaknya ini.? Risau dia dibuatnya.

Harraz terpempan mendengar soalan marah Mummynya. Sesuai ke dia pada gadis yang baik.? Desis hatinya.

Arhhhhh lantaklah dengan aku. Yang pasti aku kena cari yang sesuai untuk aku dulu. Baru aku fikir aku sesuai ke tidak untuk bakal isteriku..

************************************

Huaaaaaaa... kecian Harraz kan. Kena cari bini express. Hahahaha. Tulah. Duk usung lagi anak dara org tak tentu hala.... Btw. Sorry for typo

Please.Touch Me!Where stories live. Discover now