♦ Taehyung ♦

746 35 3
                                    


Request by : aiyda04

_________________________

Name : Rae Gyuri

Bias : Taehyung

Genre : couple, sad ending

Thanks for request !.

_________________________

" Taehyung.. " Panggil Gyuri. " Kita dah sampai.. Tapi awak tetap tak boleh buka ikatan mata awak sampai saya bagi arahan.. Arraseo? " kata Taehyung sambil menarik brek keretanya. " kita dekat mana ni? Bukan dah lewat malam ke ni? " tanya Gyuri lagi.

Seharian dia berjalan bersama dengan Taehyung. Namun dia tetap takut ke mana sebenarnya Taehyung ingin membawanya. " rahsia.." jawab Taehyung sambil tersenyum melihat gelagat Gyuri yang begitu comel semasa dia risau.

" awak nak culik saya erk? Awak jangan main-main.. Saya nak balik.. " Kata Gyuri lagi. " yep saya culik awak chagi.. Siapa suruh awak curi hati saya ni? " Jawab Taehyung. " oppa.. " Gyuri semakin takut.

Mukanya merah mendengar kata-kata Taehyung. " tak kan lah saya nak culik awak.. Tunggu kejap saya nak turun... Jangan pergi mana-mana.. Kalau awak buka kain tu ataupun awak lari siaplah awak esok.. " Ugut Taehyung.

" a..awak nak buat apa? " Gyuri. " saya peluk awak tak lepas-lepas, lepas tu saya culik awak pergi london.. Pastu kita kahwin lari.. " Taehyung ketawa. " ish.. " Gyuri memuncungkan bibirnya.

" dah.. Duduk sini kejap.. Ingat pesan saya.. Jangan cabar saya.. Sebab saya seorang yang menepati janji.. Kalau saya tahu awak lari.. Saya tak teragak-agak buat macam tu.. " Ugut Taehyung lagi. " fine.. Palliwa.. " kata Gyuri.

Taehyung tersenyum. Dia keluar dari perut kereta meninggalkan Gyuri seorang di dalam kereta. " haihh.. Dia ni nak buat apa ni.. "Desis hati Gyuri sambil mengigit kukunya. Risau tetap risau takut ada apa-apa yang berlaku kepadanya.

Taehyung membuka bonet kereta dan mengambil barang-barang yang diperlukan. Tikar di alaskan betul-betul di bawah pohon. Lilin yang berbentuk bunga ros diletakkan keliling. Makanan diletakkan di atas tikar dan disusun rapi.

Taehyung menyeluk poketnya untuk mencari sesuatu. " lighter wahai lighter di mana kau.. " Taehyung masih tercari-cari lighter di dalam poketnya. " hah! Dapat pun.. " lantas Taehyung menyalakan lilin tersebut.

" oppa.. " kedengaran suara Gyuri memanggil Taehyung. " yer chagi... " jawab Taehyung yang masih sibuk menyusun pinggan di atas tikar. " awak buat apa.. Dah lah saya tunggu ni.. " Gyuri gelisah.

" kejap sikit je lagi ni.. " jawab Taehyung. " awak buat apa ni? " Gyuri masih ragu-ragu. Taehyung mengeluh. Banyak tanya pula dia ni. Nasib baik sayang haha. " awak tanya lagi saya buat apa saya kiss awak... Baik awak diam.. " ugut Taehyung lagi.

Lantas Gyuri diam. " aigooo.." Gyuri mengeliat kegelian. Tidak mahu first kissnya dicurinya melainkan bakal suaminya nanti. Taehyung tersenyum nakal seakan dia tahu Gyuri akan takut dengan kata-katanya.

Selesai siap menyusun Taehyung pergi ke arah Gyuri. Pintu kereta dibuka dengan perlahan. " Gyuri.. Jom.. " Taehyung memegang tangan Gyuri. " n..nae.. " Gyuri akur. Dia memegang erat tangan Taehyung.

" sedia ok? " kata Taehyung. Gyuri hanya mengangguk. Perlahan lahan Taehyung membuka kain ikatan dimata Gyuri.

" c..cantiknya.. " Gyuri terpegun melihat keindahan malam yang hanya bulan yang menerangi kawasan itu. Rumput- rumput menghijau, angin juga sangat sejuk menghembusi pipi.

K-POP IMAGINES [ BOOK 1 ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant