senja

35 4 0
                                    

Ama, apak suka bawak jalan jalan. Lagi lagi senja. Sukanya. Easa nikmat lain. Di marikh waktu senja apa yang dibayangkan semua ada depan mata. Kalau zuhal aku lebih beeminat dengan planet tempat aku berpijak kini. Zuhal hampeh. Aku tak tau laki aku asyik cakap pasal zuhal. Padiaaa ntah. (Laki abng)

Suatu senja. Apak teman aku pergi ke sungai melihat burung berenang. Kesukaanku, burung itu kelihatan mengenyit mata kearah aku. Apak lihat aku. Apak senyum. Mungkin apak perasan juga. Aku tersenyum manis membalas apak punya senyuman. Aku sayang apak.

Bushhhh!!!!!

Bunyi itu menyentakkan aku dan bukan pada apak. Pelik. Aku berundur sedikit melihat kelibat itu muncul secara tiba tiba dari arah sungai itu. Pangeran yang hensem sempurna. tinggi dalam 178 badan tegap sasa. Aku tertarik dengan dadanya yang agak seksi dan boleh membuat mana mana hati perempuan goyah dengannya. Sempurna.

Lelaki itu berjalan kearah aku dan memaut pinggangku. Aku terkedu. Apak setia sebagai pemerhati. Aku bahagia. Lelaki itu memelukku. Bibirnya mendarat ke dahi ku. Aku pejamkan mata menghayati babak ini. Aku menghyati bibirnya yang hangat mengucup dahiku. Mataku pula menjadi mangsanya lalu jatuh ke hidung dan kedua pipi aku. sangat bahagia. Aku suka. sampailah satu tahap bibir ku di sentuh mulus dan saat ketika itu aku memproses otak ku supaya babak ini disimpan rapi. Dia melepaskan kucupanya yang sedang aku senang diulik begitu. Bibirnya lembut, tapi sayang aku tidak membalas kucupan itu. Malu.

Dia merentap aku masuk ke sungai dan aku mati lemas. Bodoh.

Al KisahWhere stories live. Discover now