Pjesa.4

1.2K 100 12
                                    

Me pelqente shume natyra qe me rrethonte,me falte shume qetsi dhe kenaqesi,nxorra telefonin dhe kufjet po degjoja muzike per qeftin tim,syte i mbaja te mbyllur.Po ndjehesha vertet mire,degjova shumee kenge dhe pakuptuar kur hap syte ishte erresuar.Mendova me vete po kjo ku mbeti,Ina s'kishte ardhe akoma hoqa kufjet dhe po formoja numrin e Ines por degjova nje zhurme kthehem dhe ndodheshin 4djem qe nga larg dukeshin te dehur.O zot sa shume u friksova ata po vinin drejt meje dhe une po dridhesha nga frika,nuk kisha nga t'ja mbaja.Ata afrohen shpejt afer mejet dhe njeri nga ata qe ishte i shpifur ne fakt te gjithe ishin :( me afrohet shume afer.
Uaa sa goce te bukur pas kemi ketu,o shpirt do kalojm bukur bashke sonte.
O zot isha e tmerruar nuk flisja isha e mbushur doja te qaja por jo e dija se nuk zgjidhja asgje nga kjo keshtu qe u permbajta.Njeri nga ata afrohet shume afer mejet un u largova.
Moj bukuroshe nga po shkon,nuk te pelqej dhe me kap shume per krahu.Me leni rehat,largohuni nga ketu.Ata qeshem sa ma neveritshin vetem kur i shikoj,o zot me ndihmoo.
Njeri nga ata qe me kishte kap nga krahu me thot.Ti moj bukuroshe mendon se do me ikesh sonte,ti do jesh e imja.
Une-Me leshoo o qenje e neveritshme beritita sa munda.
Ai-Me pelqejn te egrat jane me seksi.
O zot ma shpifin keto fjal e aq me pak nga goja e kujt dalin,isha shume e friksuar,ata qeshnin, flisnin fjale te neveritshme.Doja te vdisja nuk dija cfare te beja.
Paspak degjoj nje ze nga mbrapa meje.
Me duket mua apo ju djema nuk jeni te mirepritur ketu,afrohet ai personi dhe i thot leshoje shpejt.
Kush je ti qe me urdheron mua??
Leshoje vajze pastaj flasim bashke.
Ai injoranti me leshon por kur kthehem ata te dy ishin duke u rrahur.Ai personi misterjoz ja dhe nje grusht sa e perplasi per toke dhe i tha.
Heret tjera te dishe te respektosh nje femer.
Ata ike me vrap.
Kur ai djali kthehet nga un e dallova nga syte kush ishte dhe buzeqesha dhe i thash faliminderit.
Djali-vogelushe nuk eshte mire te rrish naten jashte nese nuk don probleme.
Une-ne fakt po prisja nje shoqen time dhe erdhen.
Djali-a je mire??-pyeti disi i shqetsuar.
Une-po tani jam mire,shume faliminderit.
Djali-asgje te lutem,a do ikesh ne shtepi se une s'dua te flej jashte xp??
Une-po normal ore,pse roje parkut jam un.
Djali-ahahaha,mire ec ikum.
Une-jo iku vete une,faliminderit.
Djali-harrojee.
Une-ehuu po mire.
Ne u nisem per ne shtepin time,ne fakt ishte pak larg por tani nuk kisha frike.
Djali-Ne nuk u prezantuam dhe jemi takuar dy here sot,une quhem Siliano.
Une-uaa emer i bukur,ta gezonti.
Djali-flm,po ti sdo me thuash??
Une-ahahah,joooo
Siliano-Psee??
Une-se kam qeftin tim,dhe qeshja kot xp.
Pak pa shkua tek shtepia ime une i drejtohem.Shume faliminderit Siliano,shtepia eshte afer tani dhe nuk ka problem,ne fakt nuk doja ta dinte se ku jetoja.
Siliano-je e sigurt se je afer??
Une-nese shtepia eshte aty ku e kam lene mendoj se po xp.
Siliano-ahahaha sa e lezetshme je moj vogelushe.
Une-ejjj te kam then mos me thuaj ashtu,-i them me nerva demek xp.
Siliano-ahaha po derisa te me tregosh emrin po.
Une-ehuuu harroje,Naten e mire.
Siliano-Naten e mire vogelushe dhe kujdes.
U largova une duke buzeshur eshte kaq i bukur dhe fale zotit me shpetoj jeten,-mendova me veten.

Shune flm te dashur miqte e mi.Shumee flm♡♡♡
Historia qe kam mendu eshte interesant shpresoj t'ja dal.♡♡♡♡♡☆☆

Forca e NdjenjësWhere stories live. Discover now