Bab 42 : sensual

49.7K 883 17
                                    

Selesai makan,kami sama-sama naik ke bilik. Huh. Berdebarnya jantung aku! Haa. Malu,takut,birah,getaran bercampur aduk jadi satu perasaan dalam satu kemahuan. Masih aku tengok dia yang mengetuai jalan,atau lebih tepat mengawal pergerakan aku. Mana tak nya,aku macam ikut saja langkah dia.

Di bilik...huh! Apa dia nak buat? Aku perlahan masuk ke bilik lepas dia...

" awak dah mandi ?" Lepas dia berhenti tu pusing pada aku. Geleng laju. Senyum pula dia dah.
Kenapa?? Ada plan disebalik senyuman tu kah? Nak je deheman aku ni terkeluar tapi entah ,macam jadi gumpalan dan terus pula turun ke dalam kerongkong aku. Haihh!

" mandi sama saya. " tu ajakan ke...pertanyaan? Aku pula? Macam cicak kubin!

" ermm....erm...." dah datang merapu aku...tau dia tak suka tu!
Dan seperti dah ku ramal..marah pula dia pada aku!

" jangan merapu boleh?"

Okay. Jangan merapu Kaira!

" tak nak lah..."

" sebab apa?" Dia dah longgarkan tie di lehernya. Huhhh...aku pengsan!

Sebab,sungguh memalukan okay?!

" saya...malu. " aku nak lari dari situ. Tak nak! Aku tak nak! Tapi pergelangan aku jadi mangsa ke seratus kali dia pegang! Membuat aku terlari merapat pada dia!

" mandi dengan saya. Tak ada No..tak ada malu. " matanya redup saja tengok aku. Alahai! Kenapalah kau menggoda sangat malam ni Qhyrill? Baru saja nak buka mulut,tapi dah dia mencelah.

" please?"

Aku hanyut dalam tatapannya yang menggoda. Diam,tak mengatakan ya atau tak. Paling tak sangkanya bila aku biar pula badan ikut dia ke bilik mandi.

Tapi," saya bukak baju dari dalam!"
Dipandangnya aku. Haraplah dia setuju! Dan Ya!!

" saya tunggu kat dalam . "

Gulp! Huh...aku tau aku merah padam sekarang! Tak pernah terlintas dalam fikiran nak mandi sekali dengan dia.

Eh tapi tak apa,dia kan laki aku?

Seriously,aku malu tapinya! Aku tak tau apa nak buat! Dia dah tunggu...takkan nak lari?! Huh. Buka baju dan seluar dalam sekelip mata. Nak tengok diri sendiri sekarang pun tak sanggup! Haihh. Takkan nak masuk macam ni?? Wei Kaira,malu lah sikit!

Hmm...hah! Robe. Ya,robe! Laju ku cari robe Qhyrill dari almarinya,dan sarung ke badan. Okay...beberapa langkah dan aku akan masuk ke dalam. Dan semuanya bakal bemula!

Berdegup jantung macam nak tercabut!

Sebaik masuk,mata terus terjatuh pada dia ; rambut coklat sikit basah,mengalir dari helaian rambut depannya dan mengalir perlahan ke pipinya.

"  KELUAR KAU! "

" okay  keluar!"

" weih. " jarinya dipetik depan mata menyentak aku. Anak mata beralih pada dia yang di sisi aku tanpa baju! Huh...dadanya yang flawless..tuala membalut pinggangnya. Hmm. Keningnya diangkat menandakan 'kenapa' pada aku.

Tak,dia tak suruh aku keluar. Huh..mimpi di siang hari! Eii kejap,malam hari.

" ready?"

" nak mandi kan?" Aku laju membalas. Betul lah tu...tapi betul,aku tak pasti ready ke tak. Aku tunduk saja. Pandang jari kakinya yang panjang tu. Sempurna.

Buku Pertama 2016: 𝐓𝐮𝐚𝐧 𝐇𝐚𝐭𝐢 𝐊𝐨𝐧𝐤𝐫𝐢𝐭 ✓Where stories live. Discover now