-Mersi Zayn ca vii cu mine!zambesc in timp ca ma fac comoda in scaunul din stanga si astept sa merg sa iau rezultatele de la examen.
-Stii nu trebuie sa imi multumesti.isi pune o mana pe coapsa mea si strange usor.Micile lui gesturi ma fac cu adevarat fericita.In cateva minute ajungem acolo si ma uit pe lista de jos in sus.
-Ce ciudat!am spus
-Ce?
-Eu nu ma aflu pe lista
-Ba da.Uite.imi arata unde scrie numele meu.
-Sunt pe locul 2?!
-Dupa cum vezi daaaa.zambeste fericit
-Siii ca sa fie si mai bine am luat 9,90 la examen!ii sar in brate fericita.
-Stiam ca vei reusi!zice mandru
-Ce stiai?Nici macar nu stiai ca am dat vreun examen dar sa stii ca il iau.rad
-Dar de indata ce am aflat eram sigur ca vei lua o nota buna!
-Haide acasa.Trebuie sa afle boo-bear.ma ia de mana si mergem la masina unde imi deschide usa.Tot drumul zambeam si intr-un cuvant eram fericita.Cu un super iubit,cu un examen luat,cu o sansa sa iau o bursa,si bineinteles noul contract cu Sarah.
-La ce te gandesti iubito?
-La cat de multe s-au intamplat in atat de putin timp.
-Lucruri bune?
-Da.
-Stii eu intotdeauna ma gandeam ca vom primi ceea ce ne dorim cu adevarat.
-La ce te referi?spun nedumerita
-Pai mi-am dorit sa fiu cu tine si intr-un final dorinta mi s-a indeplinit.zambeste si imi saruta obrazul.
-Nu m-am gandit la asta.Lucrurile se intampla pur si simplu.De multe ori fara un motiv.
-Defapt toate lucrurile se intampla cu un rost in viata.
-Cum zici tu.cedez
-M-ai lasat sa castiggg.se lauda.
-Doar pentru ca nu mai aveam argumente care sa dovedeasca contrariul.
-Bine.nici nu observasem ca am ajuns asa ca ies repede din masina.
-De ce nu m-ai lasat sa iti deschid usa?face botic
-Pe bune?Nici Kate nu mai face botic.Te credeam mai matur.rad
-Ai dreptate Kate nu face botic,tu faci botic.
-Ai dreptate.rad.Intram repede in casa si nu vad pe nimeni prin living sau bucatarie asa e aplicam planul B.zambesc malefic
-De ce mi se pare mie ca vei face ceva?spune Zayn putin speriat.ii ignor intrebarea si imi pun planul in aplicare.
-AJUTOR!LOUIS!AAAAAAA!DA-TE JOS DE PE MINE!tip.Saracul Zayn deja era aproape de usa speriat si nu stia ce sa faca cat ceilalti coboara repede scarile
-Esti bine?intreaba Louis.
-Da.zambesc dulce.
-IDIOTULE!CUM AI PUTUT?!tipa Louis
-Calm.
-ZAYN MA ASTEPTAM LA ALTELE DE LA TINE DAR LA ASA CEVA NU...CE JOSNIC!tipa Niall
-Baieti...
-Zayn eu mereu v-am incurajat relatia ca tu sa ce?!Ca tu doar sa profiti de ea?Daca nu era nimeni acasa?zice Liam dar era singurul care nu tipase.
-BAIETI!tip
-CE?!striga toti in cor.
-Zayn nu a facut nimic.rad
-Ba da.Nu incerca sa negi pentru ca am auzit.zice Harry.ma uitam la saracul Zayn care pur si simplu statea nemiscat cu o fata de milione si dintr-o data ma apuca rasul.
-De ce razi?intreaba boo-bear
-Voi nu vedeti ce fata are?Haide aici nu iti face nimeni nimic.ii fac semn lui Zayn sa vina langa mine dar ramane pe loc.
-Nu mai inteleg...zice Niall
-E simplu:trebuia sa va chem cat mai repede si imi trebuia ceva util si cum Zayn nu ar fii fost de acord sa primeasca bataie pentru nimic am pus in aplicare asta fara stirea lui.
-Ne pare rau Zayn.spune Liam
-Foarte rau.zice Niall
-Frate macar data viitoare acoperai gura daca tot vrei sa o faci.toti radem si Harry isi ia una peste ceafa de la Louis,o lovitura in umar de la Niall si un cot in stomac de la Liam.
-Haideti mai a zis si el o prostie si pentru asta il omorati?Mai bine adu o fufa si sa vezi ca nu va mai vorbi cu noi zi si noapte.rad.ceilalti se uita la mine gen "WTF" si erau parca traumatizati si Harry imi multea din priviri.
-Ce va uitati asa?Are si el pofte si nu are cine sa i le satisfaca.Zayn se uita la mine cu ochii parca iesiti din orbite
-Ma gandisem ca esti rea dar nici chiar asa.spune Niall inca holbandu-se la mine
-Nu ma asteptam la asta.zice Liam
-Ma asteptam la orice de la tine dupa toate astea.zice Louis calm acum.
-Bine.Acum sa va dau vestea cea mare.
-Te mariti?
-Esti gravida?intreaba Harry si primeste o palma peste cap de la Louis
-Da Harry sunt gravida cu patul.Eu am zis ca nuuuu dar el niho-niho.toti rad inafara de Zayn si Louis
-Acum pe bune chiar am vesti bune.zic cu un zambet radiant.
-Ce?Nu ne mai tine in suspans.zice Liam
-Unii stiau altii nu de examenul pe care l-am dat ei bine am luat 9,90 deci sunt pe locul 2!tip.
-Bravo pitic!ma imbratiseaza Liam.
-Felicitari!Nu te intrece nimeni la atatea surprize.zice Niall si ma imbratiseaza si el
-Ai grija unde pui mana irlandezule!il atentioneaza Zayn iar Niall se da in spate in semn de predare
-Bravo!zice Harry si ma imbratiseaza strans si isi pune mainile pe fundul meu si strange iar eu ii dau o palma si Zayn ma trage spre el.
-Ai profitat de asta Harold!
-Trebuia.rade si isi ia o alta palma de la Louis.
-Pe asta ai meritat-o.zic Louis si Zayn in acelas timp.
-Ok acum ca ati aflat toti vreau sa vorbesc numai cu Diana.spune serios Louis
-Ok.spun ceilalti si plec iar Zayn imi da un pupic pe frunte iar dupa pleaca.
-Despre ce e vorba Louis?
-Stii daca nu iti citeam email-urile nu aflam nici acum
-Ce?Ce sa afli?
-E vorba de facultatea din Germania cu bursa care se da dupa examen si momenten se face repartitia.
-Tu chiar ai citit tot.
-Da.Dar sa nu uiti ca ai un contract cu Sarah si ca vei pleca si la facultate.Te vei descurca?
-Normal ca da.Doar sa iti obtin aprobarea la notar si se rezolva.
-Ce vei face cu noi?intreaba serios
-Cum asa?
-Ce o sa faci cu Kate,Zayn,restul care deja te considera parte din familie si eu.
-Nu voi uita nicio secunda de voi sa fii sigur.Va iubesc atat de mult si sunteti familia mea.Nu se vor schimba multe.Voi veti ramane voi si Kate iar eu voi fii la o facultate 4 ani nu e mult crede-ma.Ne vom descurca si ne vom face vizite.O sa fie bine.
-Si noi te iubim.Stiu ca sansa asta este una la un milion dar ne va fii dor de tine.
-Crezi ca mie nu?Cand ma gandesc ca daca nu erai tu posibil ca si acum sa fii fost acolo?Iti dai seama?
-Stiu.vine si ma imbratiseaza strans.
-Si cum o sa ii spun lui Zayn?se uita spre scari
-Cred ca nu mai trebuie...
-Te rog spune-mi ca e o gluma.spune el vizibil ranit.ma desprind din imbratisare si vreau sa ma apropii de el dar face un pas in spate.
-AM ZIS SA IMI SPUI DRACU' DACA ASTA E VREO GLUMA DE A TA!tipa
-Zayn...
-TACI LOUIS!VREAU SA O AUD PE EA!tipa spre Lou
-Zayn nu e nicio gluma.ma tin tare pentru a nu face ceva ce probabil voi regreta mai tarziu.
-Stii eu te-am asteptat atat ca sa fiu cu tine si acum tu pleci...daca stiam nu te mai asteptam atat ca prostul!
-Asta ai facut-o pentru ca ma iubesti Malik!
-Nu e adevarat.Cine te-a mintit in halul asta?
-Ce?lacrimi sarate incep sa curga si odata cu ele inima mea se sparge in bucati. Louis vine si ma ia in brate dar il resping
-Mersi Zayn.Poate daca in ziua aia eram si eu cu parintii mei in masina poate azi nu mai ajungeai sa te faci prost pentru ca ai asteptat.Si eu care te iubeam...imi iau repede telefonul si geanta si plec din casa fara ca macar sa imi pese de strigatele lui Louis.Ajung la casa prietenilor mei si bat la usa.El deschide usa si cadd ma vede ma trage de mana repede si intram in casa.
-Ce ai patit?spune El
-Eu-n-nuuuu.plang mai tare.
-Hei linisteste-te totul e bine daca nu imi poti spune e ok.Vorbiam alta data.Acum haide sa mergem sa te schimbi si sa te demachezi.ma ghideaza spre camera si ma ajuta sa ma demachez in timp ce eu plangeam cu lacrimi de crocodil dupa imi arunca o pijama roz pufoasa.
-Stai!Astea nu-s pijamalele mele?
-Ba da dar le pastrez pentru cazuri de urgenta.rade si eu fac la fel.
-Unde sunt restul?intreb
-Cu treburi.Nu iti e foame?
-Cerealeeeeeeee.bat din palme ca un copil si coboram amandoua si imi face un bol cu cereale si imi da niste suc de portocale.Se aud mai multe voci din hol si il vad pe Vlad intrand in bucatarie urmat de Dani.
-Pezz!vine Dani si ma imbratiseaza strans si fix cand ma oprisem o iau de la capat.
-Haide parca erai luptatoarea noastra Pezz!zice Vlad si o da pe Dani la o parte si ma ia pe sus.
-Nuuuuu.Ce faci?
-Stai calma.stau linistita si vad ca merge in camera lui El si ma pune pe pat si ma inveleste si El si Dani se uita la noi.
-Nu imi e somn!
-O sa vezi ca o sa te simti mai bine dupa.ma inveleste si dupa toti pleaca.Perspectiva lui El
Sunt ingrijorata pentru ea.Daca s-a intamplat ceva grav?Nu ar plange in halul asta degeaba.Poate a facut ceva Zayn sau ea...se aude un telefon sunand si se aude din geanta lui Pezz merg acolo si il iau si observ ce e Louis si eu raspund fara sa stau pe ganduri.
-In sfarsit ai raspuns!Inde esti?Te cautam.
-Calm.Sunt Eleanor si stati linistiti Pezz e cu noi.
-E bine?
-Paiiiiiiiii....lungesc eu cuvantul.
-Ce?A patit ceva?E numai vina lui!
-Explica-mi ce s-a intamplat.el imi povesteste tot cap coada amanuntit si in detaliu
-Deci asta e ce s-a intamplat.
-Daca nu era Zayn totul era bine...
-Poate.Dar se vede ca se iubesc.El s-a schimbat intr-un fel...iar ea e mereu entuziasmata si nu e pesimista cum era candva.
-Stii poate iti vine greu sa crezi dar o cunosc pe Perrie de ani buni si am trecut impreuna prim multe etape neplacute ale vietii ei.
-Stiu.Mersi mult.Sa imi trimiti te rog adresa vreau sa vin sa vorbesc cu ea.
-Ok sigur.dupa ce ii trimit adresa merg sa o verific dar era deja Dani acolo si intre timp apare si Soph.
-Pezz e bine?intra ca fulgerul tipand.
-Shhht.Doarme.E Dani cu ea si o sa vina si Louis mai tarziu sa o vada.
-Aha.Pai eu merg sa mananc.spune si pleca repede.Vlad isi face aparitia in living injurand in toate limbile lumii posibile dar mai ales romana.
-Ce mama dracu' a facut cocalarul ala tatuat?
-Ce ai mai?Vorbeste si tu engleza ca altfel nu te inteleg altii.
-Sunt nervos!Cum a putut sa se atinga de ea?Sa o supere?am uitat sa mentionez ca le explicasem ce se intampla.
-Nu ajuta cu nimic daca injuri.
-Daca il vad iti jur ca il bat de il omor!
-Calm.Trebuie sa apara Louis si sa vorbeasca cu Perrie deci poate se trezeste.
-Lasati-o sa doarma.Dupa somnul asta va stii ce trebuie sa faca in continuare crede-ma.
-Ok.se aude soneria si eu merg sa deschid usa insotita de Vlad si Soph iar Dani cobora scarile
-Buna!Perrie unde e?
-Usor.ii zice Vlad.
-Buna si tie!zice Dani sarcastica
-Parca nici nu suntem aici.zice Soph.
-Scuze dar chiar nu stiu ce ma fac cu cei 2.
-Intelegem.spune Soph.
-Eu merg sa vad daca s-a trezit.spune Vlad si merge in camera mea.
***************
Ma trezesc si acum stiu ce am de facut.Ma ridic si pasesc pe parchet pana in fata balconului unde ma opresc si ma uit cu nostalgie.Voi face alegerea corecta.Nu voi lasa pe nimeni si nimic sa imi spulbere visele.Mai ales el...Daca chiar m-ar iubi ar accepta situatia asa cum e.Dar asta e un mare daca.Aud pasii unei persoane si cand ma intorc il vad pe Vlad cu un zambet incurajator.
-Sper ca stii ce vei face in continuare...
-Da.spun rece-Nimeni di nimic nu imi va sta in cale.
-Nu trebuie sa redevii acea Perrie care lupta impotriva noastra.
-Nu sunt.Dar asa voi face cand cineva se va pune in fata visului meu.
-A venit Louis.Si te asteapta.ma anunta
-Bine.cobor scarile si il vad pe canapea langa Soph care cred ca ii facea capul calendar.
-Buna.spun eu
-Hey.vine si ma imbratiseaza.
-Nu trebuie sa ma sufoci.
-Ne-ai speriat.
-Imi pare rau dar nu voi lasa pe nimeni sa stea in calea visului meu.
-Stiu...Inca un capitol si gata.Va pup:):*
Multumesc ca imi cititi cartea
CITEȘTI
HOPE.LIFE.HATE
Fanfiction-trebuie editata- Povestea unei adolescente ce a ramas singura pe lume avand grija de sora ei mai mica. Oare ceva sau mai bine zis cineva ii va schimba radical viata?---OnE DirectioN StorY Este o carte in care copila adoptata este Perrie care va aju...