CAPTER 2

1.5K 93 0
                                    

[ OUR OPPA ]

.
.
.
.
.
.
HAPPY READING ^^

.
.
.
.
.
.
.
__________________

''KYAHHH!!"

sinb menolak tubun namja itu sekuat nya untuk jauh dari tubuh ny..namja itu kesakitan sebab kepala nya terhantuj rak buku..langsung saja sinb bangun dan melap bhanyak kali bibir nya yang tercium oleh namja asing itu..

''Apa awak buat! Awak pencabul tak guna!"jerit sinb mata nya dah berair sebab kan sedih..namja ity bangun dan cemas melihat sinb mengalir kan airmata nya..

''Hye..asal awak menangis..mana ada saya cabul awaj..itu tak di sengaja kan lah..''balas namja itu..sinb menepis tangan namja itu dari menyentuh nya..hari oertama di sekolah dah dapat kenangan buruk..''saya akan beritau oppa saya..''kata sinb..''lahai..manja lah pulak main oppa sekali..kalau macam tu saya nanti beritau omma saya sebab awak dah cium saya''balas namja itu buat kan sinb terkerjut''awak jahat! Aaa~~~unnie~~~sinb di cabul..''sinb pun akhir nya menangis sambil memeluk lutut nya..namja tu mengaruk kepala nya yang tak gatal..pening nak hadap yeoja yang ia seklai pun tak kenal..

''Awak jangan sebut tentang cabul lagi..awak tau ke maksud cabul tu apa..''tanya namja itu..''ingat saya bodoh ke..tau lah cabul sesuai untuk namja miang macam awak..''balas sinb marah..''marah lah pulaj..baik kita lupa kan semua ni dan angap tiada apa yang terjadi okey,.''cadangan namja itu..sinb berdiir dan mendekjati diri nya pada namja itu buat jan namha itu munudr ketakutan..

''Bo? Awak dah cium aku..sedap² jer awak nak pergi..shireo!! Saya tak akan biar awak pergi..sebab kan awak dah cabul saya, mulai sekrang awak jadi namjachingu saya dan jangan berani dekat dengan yeoja lain..kalau tak saya akan bawa awak jumpa abang saya..''kata sinb lalu pergi tingal kan namja itu yang sangat terkejut..baru cium yeoja asing dan mengaku bahawa diri nya namjachingu sinb..

''Ada juga yeoja pelik macam tu..baru cium dh jadi kes buoan ciuman pertama dia pun..aish harap lah aku tak jumpa dia lagi..''bisik hati namja itu..

''Hye..taehyung-ah apa yang bising tadi..''tanya seornag namja pada namja yang trercium sinb iaitu Taehyung atau lebih di kenali V..''tiada ape..ada kemalangan tak terlupa kan..dah lah baik awak tolong aku..banyak kerja nak buat..''kata V..namja bernama jimin tu pun menganguk dan membantu V kemas buku ke rak kembali..

''Hye..dengar² kat kelas kita ada budak baru..''kata jimin..

''Jinja..nugu''

'-molla..aku tak pasti lagi tapi yang penting mereka adik beradik.''balas jimin tak yakin..v pun sekadar menganguk malas nak cari tau lagi...

Sementara itu sinb mencari unnie nya ke bumbung..sementara pelajaran belum mula kemungkinan yang lain ada di bumbung.,sampai nya sana merrka ada semua nya..
''Unnie~~~''sinb memeluk eunha dan menangis,,dalam pelukan eunha..sedang kan yuju umji yerin dan sowon dah pelik tetiba saja sinb menangis tanpa sebab..

''Waeyo..''tanya Eunha..''hiks..ada namja yang cium sinb masa di perpustkaan..''jelas sinb buat kan yang lain terkejut..''bo!? Nugu!? Siapa namja tu cepat cakap biar unnie ajar dia..''marah yuju..''dia ada kat perpustkaan..tapu unnie jangan risau sebab dia dah jadi namjachingu sinb bermakna tak ape..yang penting dia tak curang''balas sinb..menjadi blur mereka dengan apa yangd sinb kata kan..''kita baru je kat sinj..awaj dah ada namjachingu..''kata sowon tak percaya..''umin oppa cakap..kalau ada namja cium kita jangan lepas kan dia walau apa pun jadi..jadi sinb buat apa yang umin oppa perna cakap..lagi pun namja tu handsome walau pun pelik sikit..''jelas sinb..mereka pun menganguk faham..

''Nasip ku tak kena..''kata Eunha..pasti susah ada di posisi sinb nasip baik simb berani..tapi sesetengah mereka cemburu seabb adik bungso mereka dah terlebih dulu ada namjachingu berbanding mereka..''kalau macam tu siapa nama namjachingu sinb tu..''yeirn bertanya..''molla..sinb tak tau lagi''balas sinb''bo??!!! Macam mana boleh bercinta nama pun tak tau..''kata Yuju..''eerr..nanti sinb tau lah..baik kita turun kelas dah nak mula dah ni''cadang sinb merrka pun setuju dan turun ke bawa..

OUR OPPA> [ xiumin x Gfriend FF ]_completeWhere stories live. Discover now