5. אנשים חדשים

1.3K 65 26
                                    


כללית
"אני לא לובשת את זה" אן צרחה בכולי קולות כשהציגו לה את השמלה שהייתה צריכה ללבוש.

"אבל נסיכה, את חייבת, המלכה ביקשה משהו הולם וייצוגי, זה משהו הולם וייצוגי." המשרתת איתה התווכחה אמרה. "זה.. זה צבעוני, וגדול, ולא נוח! בקיצור, אני לא לובשת את זה!" היא המשיכה להתלונן.

ג׳יקוב ניכנס "את רוצה לראות את ליאו, נסיכה?"
"כן, ברור" היא ענתה "אז בשביל זה תצטרכי ללבוש את זה, לדבר עם המלכה, ורק אז תוכלי לפגוש אותו. אני מובן?" הוא שאל בעצבים. היא הנהנה בבירור והוא יצא מהחדר. המשרתת הלבישה אותה. "אממ סליחה שצעקתי קודם.. זה לא משהו אישי נגדך פשוט אני בנאדם של ג׳ינס וטי שירט." אן אמרה למשרתת "הוד מעלתה, את בבירור לא צריכה להתנצל בפניי, את בת מלוכה ואני משרתת." המשרתת ענתה "אני לא רואה את זה ככה, תחשבי שאני חברה שלך כמו שאני חושבת שאת חברה שלי, אני לוריאן" לור אמרה בעוד המשרתת עושה את תיקוני השמלה האחרונים על גופה של הנסיכה "הובחן שמי הוא קלואי, ואני המשרתת הפרטית שלך, הוד מעלתך," קלואי אמרה "נעים להכיר אותך קלואי."
"הוד מעלתך שערך ממש יפה את יודעת, ואת בכללי בחורה יפיפה" קלואי אמרה
"הו תודה, גם את יפה, מאוד"

(קלואי) "נסיכה, את מוכנה" אמרה קלואי"תודה קלואי, אני נראת יפה בזכותך" אן ענתה "נסיכה, את יפיפה בזכות עצמך" קלואי אמרה והוסיפה "בואי, אני אלווה אותך למלכה" הן הלכו לחדר בו המלכה ישבה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(קלואי)
"נסיכה, את מוכנה" אמרה קלואי
"תודה קלואי, אני נראת יפה בזכותך" אן ענתה "נסיכה, את יפיפה בזכות עצמך" קלואי אמרה והוסיפה "בואי, אני אלווה אותך למלכה" הן הלכו לחדר בו המלכה ישבה. קלואי דפקה על הדלת והדלתות נפתחו. שם עזבה אותה קלואי והלכה לדרכה.

לוריאן
נכנסתי לחדר הגדול בו ישבה המלכה, זאת אומרת אמא שלי. עדיין מתרגלת. "היי, את.. רצית לדבר איתי" אמרתי "כן, תכנסי ותתישבי" עשיתי את מה שהיא אמרה.

"טוב אז ככה. בתור נסיכה בוגרת, יש כמה דברים שתצטרכי לעשות במסגרת התפקיד.

אחד מהם. הוא נשואיי חובה. שתביני, לא הייתי מחתנת אותך עם לא הייתה לזה חובה. אורגיון, ממלכת האוויר, היא הממלכה הכי חזקה, והיא גם הממלכה השולטת,נפלנו לחובות גדולים אצלם, והם כבר מהווים איום רציני.
עם את, יקירה, תתחתני עם בנם, הם לא ייתקפו אותנו, והכל יהיה בסדר. אני לא אכריח אותך אבל, דבר זה יציל אותנו משמעותית מכל הבחינות."
וואו. זה כל מה שיש לי להגיד בנושא.
וואו. אני לא רוצה להתחתן עם משהו שאני לא מכירה. אבל מצד שני אני דיי חייבת, יש לי מעיין חיבור לא מובן למקום הזה. ועדיין, עם לתחתן עם משהו עכשו זה... ג׳יקוב! רגע מה? אני לא רוצה להיות עם ג׳יקוב. נכון?

My Knight, My Prince.Where stories live. Discover now