33. קלסואי

374 27 4
                                    

שמעתי את הדברים שאח שלי אמר לי. אבל פשוט היה קשה לי להאמין ולקבל את דבריו.
איך יכול להיות מצב בו הוא לא האדם הנחמד, העדין , ואוהב שאני מכירה? זאת אומרת. מה השתנה בו? ואיך זה יכל לקרות בכלל? על השאלות האלה אני או אף אחד לא יכל לענות חוץ ממנו בעצמו.

כרגע, אני יושבת בחדר הישיבות ומגבשת תוכנית יחד עם היועצים הבכירים של אימי, דניאל, וליאו שקיבל את האחריות של תיכנון המהלכים ושליטה על הכוחות של המלחמה.

עד כה, הסבירו לי שהצבא מורכב מקלסואים, שהם בעצם כל האנשים שמעורבבים בין ממלכות והם נתפסים כתושבים מהמעמד הנמוך ביותר, כי הם בדרך כלל מעוויתים במראם או באישיותם.

"איך הוא קשור לאנשים האלה בכלל? מה יש לג'יקוב לחפש אצלם? איך הוא יצר קשר איתם?" שאלתי עדיין לא מבינה איך זה יכול להיות

"אנחנו לא בטוחים. הידע שלנו לא נרחב משלך. אבל חייבים להשתמש במידע שיש לנו כדי לגלות יותר או כדי לצאת מכאן בשלום." אחד היועצים אמר מלי.

" את יודעת חשבנו אולי את תוכ-" הוא רצה להשמיך אך דניאל קטע אותו.
"ממש לא. אנחנו ממש לא שולחים אותה להפגש איתו. עדיף שהנסיכה תשאר פה ובמקרה הצורך תגן על אלקסיוס. בכל מקרה היא המלכה הבאה שלנו, זה מקומה. ואני לא רוצה לשמוע עוד מילה בנושא.אני המגן שלה והחלטתי סופית." דניאל סיים ודבריו עיצבנו אותי.

"דניאל אני באמת מכבדת את הרצון לעזור, וזה גם התפקיד שלך שאותו מלאת עד עכשיו בצורה הכי טובה שאפשר. אבל אני גם צריכה להחליט בשביל עצמי. אני לא יכולה לשבת פה בחוסר מעש כשאחד החברים הכי טובים שלי מתחיל להחריב עולמות שלמדתי לאהוב בחצי שנה האחרונה. הלאדרה היא ממלכת שלום. הם בטוח לא ערוכים למצב כזה . אני חייבת לעזור . בין אם תצטרף אליי לבין אם לא אני הולכת.
מכולם, דווקא לי יש הכי הרבה לתת! אני נשק אולטמטיבי ולהשבית אותי אותי זה לא נכון . זה לא פייר."
סיימתי את דבריי. דניאל וליאו, שניהם נתנו בי מבט מאוכזב. הם ידעו שהם לא יצליחו לשנות את דעתי.

"אני אבוא איתך." דניאל אמר בהחלטיות וחייכתי אליו.

"טוב אז מה התוכנית?"

אחרי כמעט שעתיים שגיבשנו תוכנית הרגשתי ריח מוזר באף שלי, וחצי שעה לאחר מכן הרגשתי לאט לאט רע יותר. כאילו משהו חסר לי . זה קרה מאוד מהר. הרגשתי שאני חייבת שאני חייבת להכניס משהו באפון דחוף לגוף שלי. הרגשתי שכל הגוף שלי מתחיל להתייבש התחלתי להרגיש את כל אבריי מתייבשים גם הם.

נפלתי מהכיסא לרצפה "מים.." אמרתי בצרידות. מה הולך כאן? הרי אני לא אלרגית לשום דבר. מה קרה פתאום לגוף שלי? האם הורעלתי? איגרפתיי את ידיי בצורה שגרמה לכל הצמחים להתרוקן ממים, את המים הכנסתי לגופי. את הפעולה עשיתי מבלי לדעת בכלל מה אני עושה. שמעתי בעימעום צעדים נכנסים לחדר שמלא באנשים לחוצים ומבוהלים.

My Knight, My Prince.Where stories live. Discover now