~Mercedes
Podróż tak bardzo wykończyła chłopaków, że gdy pościeliłam już wszystkie łóżka, poszli się położyć.
Gdy upewniłam się, że wszyscy już zasnęli, poszłam do kuchni po coś do jedzenia, ponieważ od tygodnia prawie nic nie jadłam.
Sięgnęłam do lodówki po parówkę i poszłam do swojego pokoju.
Gdy już ją zjadłam, też postanowiłam się położyć.
Sięgnęłam tylko jeszcze po telefon z szafki nocnej sprawdzić wiadomości.Luke5sos- 53 nowe wiadomości
Ashton5sos- 24 nowe wiadomości.
Woah... Chyba na serio się o mnie martwili.
Odłożyłam telefon na swoje miejsce, okryłam się kołdrą i po chwili odpłynęłam.-Luke
W nocy obudziły mnie dźwięki dochodzące z sąsiedniego pokoju.
-Ashton- wyszeptałem do chłopaka leżącego obok mnie.
On tylko lekko otworzył oczy i czekał, aż coś powiem.-Słyszysz to?
-Ja nic nie słysze -powiedział chłopak i przekręcił się na drugi bok- Daj mi spać człowieku.
Postanowiłem sprawdzić co się tam dzieje.
Uchyliłem lekko drzwi od pokoju Mercedes, ale jak na moją złość lekko zaskrzypiały.
Podszedłem bliżej łóżka i spojrzałem się na jej twarz, którą oświetlał blask księżyca.
Jej oczy były zapłakane, a dziewczyna co chwilę się wierciła.-Pst... Mer- powiedziałem cicho do dziewczyny i szturchnąłem ją w ramię.
Dziewczyna obudziła się i lekko drgnęła ze strachu.-Luke, co ty tu robisz?- usiadła i przetarła oczy.
Ja nic nie powiedziałem tylko ukucnąłem na przeciwko niej i spojrzałem się na jej twarz.
-Płakałaś?
-Miałam zły sen Luke... Zdarza się. Idź już lepiej spać.
Przutuliłem dziewczynę i skierowałem się w stronę drzwi.
-Albo wiesz co... Zostań.
-Napewno?
-Napewno.
Podszedłem do łóżka, położyłem się obok niej i przykryłem się kołdrą.
-Dobranoc Mercedes.
-Dobranoc Luke.
Jutro najprawdopodobniej będzie następny ;)
Pytania do mnie, które zadaliscie mi w komentarzach
;3 ↓Od: luvmaj
1.Ulubiony gatunek muzyczny?
Rock i Pop ;)
2. Ulubiony Kolor?
Uwielbiam czarny :>
3.Jakie masz hobby?
Moim hobby jest granie na instrumentach i śpiew, ale raczej to zalicza się do pasji.
Kocham też pisać opowiadania i rysować ;)4.Co zmotywowało Cię do pisania?
Prawdę mówiąc to do pisania książki zmotywowała mnie przyjaciółka, ale również moi czytelnicy ogromnie się do tego przyczynili :)
5.Czy Luke jest przeznaczony dla Mer?
Nie chcę zdradzać szczegółów ich dalszych losów ;> Kto wie może będzie tak, że Mer i tak pod koniec końców będzie z Ashtonem... To zależy tylko od mojej wyobraźni :3
6. Czy w następnych rozdziałach przewidujesz jakiś wzrot akcji?
Ooo tak xD
Od: rejvven
1.To w końcu Mer będzie z Irwinem czy z Hemmingsem?
Odpowiedziałam wyżej ↑
To zależy tylko od mojej wyobraźni ;)2.Czy Luke kocha tą swoją Arz?
Nie jest pewien swoich uczuć :)
1.Imiona rodziców?
Mama- Aneta
Tata nie żyje.(Ale tak czy siak nazywał się Radosław)2.Masz rodzeństwo?
Tak, mam brata ;)
3.Czy to twoja pierwsza książka?
Nie, to nie jest moją pierwsza książka.
Wcześniej opublikowałam na wtt ,,i'll kill you Luke", miała dużo błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, więc ją usunęłam, bo to raziło mnie w oczy.4.Czy Ash i Mer to tak na poważnie?
No raczej tak ;)
Pozdrawiam ♥
YOU ARE READING
Nie Znasz Mnie I L.H
FanfictionMercedes96-Luke5SOS Mercedes96- Dlaczego nikt mnie nie zauważa? Marcedes96- Dlaczego moje życie jest pełne bólu i cierpienia? Mercedes96- Dlaczego to Cierpienie jest po części wywołane przez Ciebie? Przecież nie zrobiłeś mi nic złego... Mercedes96...