✉ Thirty-eight

2.8K 295 283
                                    

[[ ה א ר י ]]

אני: לואי?

אני: על מה אתה מדבר?

אני: זאין אמר לך את זה?

אני: פאק לואי

אני: תענה לי!

אני: אתה יכול לשמוע את הצד שלי בסיפור?

אני: וואו לואי

אני: חשסמת אותי, נכון?

היא יודע. לואי יודע שאני הוא האחד שסימס לו. אני יודע שזאין סיפר לו. הוא סיפר לו את השקרים הנוראיים האלו עליי. למה הוא מתכוון בזה שסידרתי אותו? לא עשיתי כלום! למה הוא כל כך פתי? הוא היה מעדיף להאמין לשקרים האלו שאומרים שאני בן אדם נורא מאשר להאמין שאני בן אדם טוב, מה שנכון. הוא אפילו לא נתן לי הזדמנות להסביר. אני לא מאמין שהוא חסם אותי. זה מגוחך לבחור את הצד שלו. אני אפילו לא יודע מה להגיד ללואי עכשיו. אני אלך לבית שלו? אני אתקשר לטלפון של הבית שלו?

יש לי טלפון בבית בכלל? הוא בטח יתקשר לשוטרים אם אני אתקרב לבית שלו. אני פשוט לא יודע מה קורה עכשיו. לא הייתי מוכן לספר לו! חשבתי שהיה לי זמן כדי להבין איך אני אמור לספר לו וכל מיני אלטרנטיבות. אני לא מאמין שאני אפילו לא זה שביספר לו. זאין חייב להרוס כל דבר טוב בחיים שלי, לא ככה?

אני מתערב איתכם שהוא איתו עכשיו. אני בטוח שהוא צוחק איתו עכשיו ונותן לו את המחמאות שהוא נותן לכל שאר הבנים. ואני מתערב איתכם שהוא מאמין לכל שקר שהוא אומר עליי. אני בטוח שהוא שמח לדעת מי סימס לו. אני יודע שהוא כועס עליי ושונא אותי יותר ממה שהוא שנא. הכל בגלל שהוא בחר להאמין לזאין.

זה אפילו לא מתקבל על הדעת, ברצינות. לואי צריך לדעת טוב יותר כדי להאמין שהייתי עושה דבר כזה. אולי לא הייתי כנה על מי שהייתי, אבל אף פעם לא הייתי לא-כנה לגביי זה. אני פשוט לא סיפרתי לו. לא היו לי כוונות רעות, באמת. למה הוא מתנהג ככה?

אני: היי נייל

אני: אז יש לי משהו שאני צריך לספר לך

אני: וחשבתי האם אנחנו יכולים להפגש מאוחר יותר היום

אני: או מחר

אני: וכן

נייל: בטח?

נייל: הו אלוהים

נייל: אתה מחבב אותי

נייל: חרא

נייל: נשמור את זה בסוד... ;)

אני: לא. אף פעם.

אני: זה לגבי לואי.

נייל: הו...

נייל: הוא.

נייל: הילד שאתה מחבב

אני: כן החבר שלך

נייל: מה איתו

אני: זה לא משהו חשוב

Texting ✉ larry stylinson- HebrewWhere stories live. Discover now