One Day

2.1K 58 10
                                    

Benda ni semua bermula masa aku darjah 6..aku ada seorang kawan baik..aku gelar dia Nazmir dan aku pulak ialah Faris..Kami dah lama berkawan sejak dari tadika lagi...Nazmir ni tak terlalu hensem..pada aku la..dia ni biasa-biasa je..tapi yang aku tak boleh tahan sebab baru darjah 6 tapi dah ada sixpack..aku pulak just a normal kid...tak terlalu sado tak terlalu kurus..
Dia tau aku suka kat dia..tapi dia sengaja buat tak tau...mungkin nak tengok permainan aku kot..hahhaha

Ada seorang lagi mamat ni..Nama dia Shah..dia dan Nazmir ni pemain rugby sekolah kami..tapi Shah ni kurus.. Aku tak berapa minat sangat kat dia.. Tapi percaya dia punya batang truely besar...Macam mana aku boleh tau..?One day ni budak rugby balik dari latihan..then lepak kat tandas..dalam masa yang sama aku pun dalam tandas sekolah tu jugak..Tengah aku cuci tangan..dia gelak-gelak dengan member dia termasuk Nazmir sambil tunjuk batang dia yang tengah stim..seriously aku terkejut gila..mungkin dia tak perasaan aku kat situ..Nazmir yang tengah gelak terus terdiam dan sambil menjuihkan bibir dia ke arah aku..Aku yang dah malu terus blah dari situ..padahal dalam hati kemain gembira..hahhaha..start dari tu aku tau yang aku ni gay..OMG..

"Weh..abaikan yang kau nampak eah tadi..dia tu gila sikit.." sambil tangan Nazmir memeluk bahu aku setelah dia melabuhkan punggungnya di sebelah aku..
"Tak pe...aku ok..hahaha" dalam hati aku rasa nak je tadi..hahaha..setan betul kau ni Faris..Gatal..
"Macam ni la kawan aku..nanti aku belanja kau sosej eah..waktu rehat nanti.."tangan Nazmir mencuit hidung aku dan mengeluarkan buku nota sebab kelas dah nak mula..
By the way, sosej yang di maksudkan sosej yang biasa kita makan tu..bukan yang dalam seluar tu eah..jangan pikir bukan-bukan..

Waktu rehat pun sampai..dia betul-betul belanja aku sosej..bukan sebatang..tapi lima batang..pergh..aku terima je la..lepastu aku bisik kat telinga dia.."aku ingat sosej lain.." lepastu aku gelak...hahaha..jahat siak aku..
"Yang tu lain kali la eah..aku belum sedia nak belanja.. Hahaha..Aku tau lama dah kau usha aku.."sambil dia kenyit mata kat aku..Aku pulak yang blushing sebab terkantoi dengan dia..maknanya selama ni dia tau aku crush with him..Siakkkkkk..malu seh..Dia dah duduk di meja kantin kat hujung sana meninggalkan aku terpinga-pinga..
"

Kau pehal dah merah telinga ngan muka kau ni..?" tanya Ahmad Idham yang senang di sapa dengan panggilan Deham..Aku terkejut terus pandang dia yang ada kat hadapan aku..Aku yang duduk bersebelahan dengan Nazmir terkelu lidah nak menjawab soalan malaun seorang ni..
"Dia malu ada perempuan tegur dia hensem..tu yang merah muka ngan telinga dia.." Nazmir yang tolong jawabkan bagi aku...Kurang asam betul Nazmir ni..Suka hati je menipu orang..
Tangan aku segera bergerak ke pehanya dan lantas mencubit sehingga dia terjongket sakit..
"Yang kau ni kenapa pulak Nazmir..?" muka Deham dah pelik tengok kami berdua..
"Eah. Tak de apa la..aku terkejut ada kucing lalu bwah kaki aku.." jawab Nazmir sambil menjeling aku..buat muka seakan bengang dengan apa yang aku buat..Aku pun buat muka selamba..

Selesai makan kami berjalan ke kelas semula..Aku dan Nazmir kelas yang sama..Manakala Deham kelas lain..Semasa sampai di hadapan tandas...Nazmir terus menarik tangan aku memasuki tandas dan menutup pintu..Dia terus mencium mulut aku..Aku yang terkejut merelakan apa yang dia lakukan..Tak sampai 10 saat ada orang ketuk nak masuk tandas..Dia melepaskan kucupan dia..dan lantas meninggalkan aku terpinga-pinga..

KERANA SESEORANG Where stories live. Discover now