44. Rozmowa z Piotrem o ciąży i rozmowa z Adasiem o rodzeństwie

226 10 0
                                    

Martyna
Po powrocie do domu zastałam prześliczny widok. Adaś z Emilką ładnie się bawili.
- Ty mój mały rozrabiako nie powineneś już spać ?
- Nie jestem małym rozrabiaką.
- Jesteś , bo grzeczne dzieci o tej porze już śpią. Emilka dlaczego go nie położyłaś?
- Ten twój mały rozrabiaka nie dawał mi położyć do łóżka. W końcu spytałam jeśli chwilę z nim po bawię to pójdzie spać. No i się zgodził. Chodź do mnie.
Emilka wzięła ode mnie Adasia. A ja poszłam się położyć i zasnęłam.
Piotrek
Gdy wróciłem do domu zastałem samą ciszę. Wszędzie było cicho. Poszedłem do salonu nikogo tam nie było. Poszedłem do pokoju Adasia tam mały smacznie sobie spał. Zajrzałem do pokoju Emilki ta też sobie spała. Zajrzałem do sypialni Martyna też już spała.
Po chwili wziąłem szybki prysznic i momentalnie znalazłem się w sypialni. Martyna w tym samym czasie obudziła się.
- Piotrek musimy porozmawiać.
- O czym kochanie?
- Chcesz powiększyć rodzinę ?
Spytała mnie Martyna co trochę zbiło mnie z tropu. Co ona miała namyśli z tą powiększoną rodziną?
- Wiesz dobrze Martyna , że z tobą mógłbym mieć milion dzieci.
- Piotrek , bo widzisz jestem w ciąży.
- Naprawdę?
- Tak.
Przytuliłem Martynę z całej mojej czułości.
- Piotrek udusisz mnie.
Rozluźniłem swój uchwyt. Pocałowałem Martynę w czoło.
Następnego dnia czekała jeszcze rozmowa z Adasiem. Bo Emilka bardzo lubi małe dzieci.
Kiedy wstałem Adaś już nie spał. Wziąłem małego na ręce.
- Adaś co byś powiedział na młodsze rodzeństwo?
- To , że nie byłbym najmłodszym członkiem w rodzinie. Tato o co chodzi jesteś bardzo poważny.
- No bo wiesz powiększy nam się rodzina.
- Naprawdę?
- Tak. Będziesz starszym bratem. No nie zostaniesz starszym bratem tak ja w wieku czternastu lat. Ale będziesz starszym bratem.
- Czyli mama w brzuszku ma dzidziusia?
- Tak. Teraz jest bardzo malutki. A potem będzie o tak wyglądała.
Pokazałem Adasiowi zdjęcie Martyny w ósmym miesiącu ciąży.
- Kto był w środku w brzuchu mamy ?
- Ty głuptasie.
- Naprawdę?
- Tak. Mój mały synku. Mama będzie miała podobny brzuszek za kilka miesięcy.
Mały na wieść , że zostanie starszym bratem zaczął śpiewać. Mały dzidziuś się pojawi.

Martyna i Piotr Czas Daje Sobie Poznać Donde viven las historias. Descúbrelo ahora