ZaraPohladkám malú Daphne po vlasoch a usmejem sa na ňu. Vložím jej do vlasov malú, čiernu sponku a poťukám ju po pleci, aby sa na seba pozrela do zrkadla.
,,Už môžem?" Prižmúri oči a napokon ich dokorán otvorí. Ako vždy, pri pohľade do jej očí, ma pichne pri srdci. A dnes je to o to ťažšie...
Otočí sa na mňa. ,,Mami, myslíš, že som pekná?" spýta sa ma. Prikývnem.
,,Ver mi, si to najkrajšie, čo mali možnosť vidieť. A tie šaty ti pristanú," usmejem sa. Malé, fialové šaty a dokonalé vlasy. Už teraz má každého okolo svojho malého malíčka.
Podám jej ruku. ,,Tak čo, ideme oslavovať tvoje piate narodeniny?" usmejem sa na ňu. Prikývne.
Stisne mi ruku a pomalými krokmi za mnou cupitá. Nebojí sa, ako ostatné deti. Práve naopak - mám pocit, že začína opäť ožívať. Už od malička milovala pozornosť a veľa ľudí.
Presne ako jej otec.
Nemôžeš o ňom toľko premýšľať, poviem si vduchu.
Ale môžeš a chceš, uškrnie sa späť podvedomie a dá mi pokoj.
Zahryznem sa do pery a otvorím dvere do obývačky. Daphne prejde predo mňa a usmeje sa. Niektoré zuby už má dolu.
,,Všetko najlepšie, Daph!" skríknu všetci naraz. Zaiskrí jej v očiach a začne dupotať ako splašená a smiať sa.
Usmievam sa ako mesiačik na hnoji. ,,Všetko naj-naj-naj mojej malej princezne," pribehne k nám Alex a dá jej bozk na líce. Pozerá sa na mňa.
Potom sa odtiahne a ukáže malú krabičku obalenú v papieri. Daphne po nej chňapne. ,,Čo si mi dal, ujo Alex?"
Vidím, ako sa mu to oslovenie nepáči. Po tých rokoch. ,,Uvidíš, až keď to rozbalíš. Ale najprv by som sa rád porozprával s tvojou mamou. Čaká ťa Michael, mimochodom," ukáže na netrpezlivého chlapčeka v rohu. Úplne sa podobá na Harryho. Až je to desivé.
,,Mami, mami, môžem sa s ním ísť hrať?" nadvihne obočie Daphne.
,,Samozrejme." Okamžite sa k nemu rozuteká.
Alex sa postaví - keďže doteraz kľačal - a prejde ku mne. ,,Je to divné, vedieť, že už má päť rokov, keď uba včera bola v bruch-"
,,Alex, prestaň. Mňa by zaujímalo, kde si bol celý mesiac? Ja... Bála som sa o teba. Nezdvíhal si mi mobil, neodpísal na správy a ja som si myslela, že je po tebe..."
Nahne sa a silno ma objímne. Jeho teplá náruč ma príjemne uvoľní. Povzdychnem si. ,,Ďakujem, že si nezabudol na jej narodeniny," zašepkám mu do ucha.
,,Nemohol by som. Má ich v deň mojich menín," uškrnie sa.
Zasmejem sa. ,,To je pravda."
Odniekiaľ sa vynorí Pattie s vínom a dvomi pohárikmi. Akonáhle ju Alex zbadá, okamžite sa odtiahne. Ona mu venuje zamračený pohľad.
Nemajú sa príliš v láske, odkedy sa dozvedela, že to Glenn je otcom malej. Vlastne to bola náhoda. Počula moju hádku s Alexom, kde mi nadával za to, že mu nedovolím stať sa jej otcom.
YOU ARE READING
Bad boy? She knows.
Romance,,Mal som pravdu, keď som ti prisahal, že ťa nikdy neopustím. To ty si opustila mňa." Pokračovanie príbehu Bad boy? Hot kiss. !Warning! Scény plné gramatických chýb, nadávok, násilia a sexu. 2016. Best rating - 1 in Romance. ♥