Chapter 3

4.2K 257 18
                                    

-Azt akarod mondani, hogy köze van Buckyhoz?- állt fel dühösen a Kapitány.
-Na kezdődik.-suttogta maga elé Fekete Özvegy.
-Ez a lány szinte semmiben sem hasonlít az öribaridra.-horrkantott fel Stark-Persze azt leszámítva, hogy gyilkológépet csináltak belőle.
-Ez a lány és Bucky együtt dolgoztak?
-A feljegyzésekben , amiket megszereztünk a HYDRÁ-tól az áll, hogy kivételesen fontosnak tartották, hogy ez a két "alany" sosem találkozhatnak.
-Miért?- vágta rá a kérdést Wanda.
-Azért dörzsölt kis boszorkány, mert két külön kísérleten estek át. Mindenki tudja,hogy Barnest,hogy csábították át a sötét oldalra, és azzal is tisztában vagyunk, hogy bármikor visszatérhet önmagához kebel barátunk. Abigailt viszont beavatkozás nélkül nem tudjuk visszahozni. Egy chip van az agyában, ami hamis emlékeket és téveszméket okozz számára. Ma este megejtjük a műtétet.Kiveszem a chipet és tádám ügy megoldva.
-Miért mentik meg a lányt? -kérdezte Rogers elgondolkodva.
-Mert egy emberi lény.- válaszolta magától értetődően Stark.
-Ugyan már a S.H.I.E.L.D.-ről beszélünk. Nem cselekednek önzetlenül csak úgy. Mi haszna vele Fury?
-Azt akarom, hogy az én ügynököm legyen. Kell egy ilyen katona az elhárításhoz.
-Baromság, akkor nem indított volna hajtó vadászatot Bucky ellen,hanem beszervezte volna őt. A lányt miért mentik meg? Stark?
-A lánynak...
-Fury igazgató!- esett be egy ügynök a tárgyalóba.
-Tomson ügynök egy stratégiai megbeszélés közepén vagyunk,ami..
-Az Angyal felébredt és dühös- vágott közbe az ügynök.
-Zárjanak le minden kijáratot.- hangzott a parancs Furytól.A bosszúállók,amint meghallották a hírt felugrottak a székükből és a labor felé igyekeztek.
-Nem értem hogy kelhetett fel,a nyugtatónak kikellett volna ütnie teljesen.-bosszankodott Stark,miközben a páncélját hívta.

◼◼◼

A Kapitány hamarabb oda ért és látta,hogy három ügynök fegyvert szegez a fiatal fogolyra. A teremben megállt az idő a katonák az első lépésre vártak,a lány viszont a megfelelő időre. Amerika Kapitány látta az apró számító mosolyán,hogy támadásra készül,de mire feleszmélt a lány már a második ügynökkel harcolt. Megragadta a katona nyakát,majd kitörte azt. A lábon álló katona kezében rég nem volt fegyver,kiejtette mikor látta társát meghalni.A sokk elhatalmasodott fölötte, s az jutott eszébe, hogy mondja el a halott ügynök családjának a hírt. A férfi halk kacajt hallott.
-Mindjárt az Öné vagyok Kapitányom, csak itt maradt a szemét.
-Állj!-kiáltotta Rogers. De a lány nem figyelt rá. A remegő ügynök felé lépdelt, felemelte jobb kezét és a férfira irányította. Először fuldokló hangott hallatott,majd egy kékes színű füst tört elő szájából ami a bérgyilkos kezeibe áramlott, a szeme pedig földöntúli kék színben pompázott.A sokat megélt katona eltorzult arrcal esett holtan a padlóra.
Steve Rogers abban a pillanatban azt kívánta,bár magával hozta volna pajzsát. S egy gondolat fészkelte be magát, mégpedig hogy a HYDRA találó nevet választott.
Az Angyal feléfordult,megropogtatta kezeit,majd intett a férfinak.
-Gyerünk Kapitányom,mutassa meg miért Ön a valaha élt legjobb katona.
-Ez felhívás volt keringőre?-mosolyodott el Steve Rogers.

Angel Of Death 1.KötetWhere stories live. Discover now