Dlho som už nekorčuľovala, takže som celkom vyšla z cviku. Asi po takých pätnástich minútach som sa konečne do toho dostala a už som letela cez celé kĺzisko. Zopakovala som si pár kúskov, nejaké otočky a tak....
,,Tak to je na dnes všetko!" Zakričala na nás Karen. My sme sa všetky zhŕkli do stredu klziska a začali sme sa lúčiť, ako obvykle.
,,Nezabudni Carrie" zastavila ma Karen pri odchode.
,,Ty máš na to sa dostať na majstrovstvá, tak poriadne makaj!" Usmiala sa na mňa a ja som odišla do šatne.
Nikto sa v šatni so mnou nerozprával, práve naopak. Pozerali sa na mňa a niečo si šepkali. Nemohla som tu už viac byť, obliekla som sa a odišla som von. Zastavila som sa v kaviarni, kde pracuje Jake. Tak dlho som ho nevidela.,,Ahoj." Prisadla si ku mne Kate. Tá Kate, ktorá už nie je mojou priateľkou, lebo mi klamala. Pozrela som sa na ňu, no nič som nepovedala.
,,Carrie, nemôžeš byť na mňa doživotne takáto!" Povedala po menšej odmlke.
,,Aká? Aká Kate, hm? Pokiaľ viem, ja som ťa neklamala a netajila som ti, že spávam s učiteľom!" Vykríkla som na ňu.
,,Ja viem...zranila som ťa ale musíš sa pozrieť na veci aj z môjho uhla pohľadu...... Carrie je mi to naozaj ľúto, no predtým ako ma pošleš do pekla, si to premysli a daj mi šancu..... Ahoj." Povedala a odišla preč. Možno má pravdu v tom, že si to mám premyslieť a dať jej šancu.
,,Carrie?" Ozval sa hlas spoza mňa.
,,Jake!" Zvýskla som od nadšenia.
,,Ahoj... čo tu robíš?" Spýtal sa váhavo.
,,Rozmýšľam...." zasmiala som sa. Jake stál a pozeral sa na mňa.
,,Čo si dáš?" Prerušil nakoniec ticho, ktoré vládlo medzi nami.
,,Nič, ďakujem, len by som si rada posedela ak môžem." Usmiala som sa na neho.
,,Ehm... vieš o chvíľu mi končí šifta, tak som rozmýšľal či by si náhodou nechcela ísť ešte na pizzu." Spýtal sa.
,, Áno, jasné. Veľmi rada."
,,tak ma tu počkaj, idem sa prezliecť." Povedal a bežal preč. Je taký zlatý. Taký môj kamoš. Keď sme boli malí všetko sme robili spolu. Boli sme takými kamošmi do búrky, či jak to je.
,,Môžme ísť!" Zavelil s úsmevom. Ja som prikývla a šla som za ním do auta.
,,Počuj Jake... nemohli by sme sa zastaviť ešte u mňa? Potrebujem si odniesť veci, trochu sa osprchovať a prezliecť sa. Vieš idem z tréningu. Áno, samozrejme." Povedal nešpústjúc oči z cesty.
Dve zákruty, kruhový objazd, rovná cesta a ďalšia odbočka. Chvíľka cesty a už sme boli u mňa. Vystúpili sme, jake mi vzal tašku a išli sme k dverám. Odomkla som ich a vošli sme dnu.,,Ďakujem." Vzala som si od neho tašku a šla som hore schodmi.
,,Sadni si do obývačky hneď som tu." Povedala som mu pri odchode a stratila som sa mu na poschodí. Z izby som si vzala čierne rifle, bielu blúzku a šla som rýchlo do sprchy. Opláchla som sa, utrela a rýchlo som sa obliekla aby Jake na mňa nečakal. Skontrolovala som si make-up, ktorý bol výborný, takže som nič nemusela napravovať. Vlasy som si nechala rozpustené a šla som rýchlo dole.
,,A ako je v práci?" Pýtala sa mama Jakea. Neeee, len toto som nechcela, aby mi mama spovedala kamoša.
,,Ale náhodou dobre. Aspoň niečo, veď si musím nejako zarábať na výšku." Zasmial sa.
,,Možme ísť." Zauradovala som skôr, ako mama pokračovala.
,,Carrie, to si mi kedy chcela oznamiť, že...." stíšila sa. ,, že randíš s Jakeom?''
,,My spolu nerandíme.." zamsiala som sa spolu s Jakeom.
,,Aha, áno, jasné." Pritakávala ironicky mama.
,,Čaute!" Zamávala som im so smiechom.
,,Takže ideme na rande?" Spýtal sa ma Jake s úsmevom.
,,Len kamarátske stretnutie." Opravila som ho.
,,Ale platím ja!" Ozval sa.
,,V žiadnom prípade!" Zahriakla som ho. ,,To ti nedovolím."
,,Ale ja na tom trvám. Bude mi poteším ti všetko zaplatiť."
,,Jake?" Spýtala som sa.
,,Hm?" Odpovedal hladiac na cestu.
,,Chcem sa ti ospravedlniť za všetko. Že som bola k tebe taká hnusná, že som si ťa viac nevšímala a.... bola som povyšenecká." Povedala som.
,,Carrie... to je úplne jedno. Veď už koľko sa poznáme a koľko hádok a podobných situácii sme už zažili..." usmial sa. Bože! On ma tak krásny úsmev.
Carrie! Nie! Nemôžeš sa znova zamilovať! Nemôžeš znova spadnúť do tej istej mláky! Nemôžeš sa zamilovať do Jakea! Nie teraz!Hi!♡ takže nová časť tuuuuu.... dúfam, že sa páčila. Votujte, komentujte atď......♡♡ ďakujem všetkým čo toto čítate♡
diuska01
YOU ARE READING
Ľadový Bozk
RomanceTakže to si ty. To dievča, ktorému som dnes zachránil život." ,,Áno to som ja." Prikývla som zahambene. Sklopila som pohľad. ,,Takže....." začal. ,,Takže čo?" Spýtala som sa ho? ,,Nepoďakuješ mi?" ,,Mala by som?" ,,Si nejaká drzá." Zasmial sa. ...