[11]

928 40 7
                                    

Tak sangka Ejojo mempunyai pedang yang sangat kuat.Belum Ejojo menyerang ejojo.

Muncullah Boboiboy Solar dengan pedangnya."Jangan kau berani,"kata Boboiboy yang bertukar menjadi solar."Heh,mari lawan!Kalau berani,"kata Ejojo."Ishhh,kau ni dah melebih,"Fang terus ke arahnya dan naga tersebut cuba mencakar Ejojo.Tetapi Ejojo juga ada kuasa teleport.

"Ishh,kau mungkin akan terlepas ke?"Boboiboy menyerang lagi dengan pedang solar.

"Hahaha,"gelak ejojo.Dengan gerakan pantas Ejojo.Dia membuat rejatan elektrik pada K.Kaizo."Jauhi dari dia!!!"Air mata Fang sudah menitik."Boboboy blaze!!".."Serangan kombo Boboiboy dan Fang!!!Bayang api!!!!" Ejojo gunakan kuasa teleportnya.Tetapi Boboiboy & Fang mengikut Ejojo ke mana-mana sahaja (teleport juga).

"Hiyarghhh!!!!" Disebabkan ejojo terlalu penat.Dia sudah mati dibelasah oleh mereka.Fang dan Boboiboy sudah perpuas hati.

"Jangan kau berani nak berlawan dengan kitaorang lagi,"kata Boboiboy."Dia sudah mati dah lah,"Fang letakkan tangannya atas bahu Boboiboy."Oh ya ke?Hehehe,"Boboiboy garu kepalanya."Uhuk uhuk,aku lebih rela lari dari sini,"Ejojo guna kuasa teleportnya untuk balik."Hmm,ehh Kapten?!"Fang teringat pada Kapten.

Bersambung..

Abangku KaptenWo Geschichten leben. Entdecke jetzt