Özel Bölüm (part 2)

7K 289 43
                                    

Deniz'in ağzından;

Derya...onun burda ne işi vardı? Ben uyuşturucu kullandığım zamanlarda, o iğrenç şeyin etkisiyle Damla'yı aldatmıştım.

O yaşta yalnızlığa hapsedilmiş bir gençtim ben, hiç bir şeyin değerini bilmiyordum, onun bile bilemedim.

O eskiye dair iki yıl hatırlamıyordu. Beni hatırlamıyordu, gittiğimiz kampı hatırlamıyordu, kazada bacağından sakatlandığını, doğum gününü hatırlamıyordu... onu aldattığımı hatırlamıyordu.

O beni bu kadar severken benim onu aldatmam, ne kadar da aptalcaydı. Değişmiştim, kendime verdiğim sözü yerine getirmiştim. Yıllardır yaşamadığım mutluluğu onunla birlikte yaşıyordum.

O kaybettiği iki yılı öğrenmesini istiyor muydum? Hayır. Onu önceden tanıdığımı öğrenseydi, ona bunu söylemediğim için nasıl üzülürdü kim bilir. Eskiden hiç bir şeyi umursamazdım ama şimdi yaptıklarım için pişmandım. Ve onu kimseyi umursamadığım kadar önemsiyordum.

Derya'yla o günden beri hiç görüşmemiştik. Nerden çıkmıştı bu kız şimdi?

"Derya senin burda ne işin var?"

Derya gülerek dudaklarıma yapıştı. Yaşadığım bir saniyelik şoktan sonra onu kendimden uzaklaştırabildim.

Damla'nın yüzüne baktım. İfadesizdi. Ne üzgün ne kızgın yüzünde hiç bir duyguyu göremiyordum.

"Ne yaptığını sanıyorsun?" diyerek sert çıkıştı Damla.

Derya'nın artık mor halkalardan ve kan çanağı gözlerinden mavilikleri görünmüyordu.

Uyuşturucu tarafından kaybedilen bir güzel insan daha...

Gözlerini Damla'ya çevirdi ve yüzünden hiç düşmeyen yayvan gülümsemesini biraz daha genişletti.

"Siz hala beraber misiniz?" dedi Derya şaşkınlığını gizleyemeyerek.

"Ne demek istiyorsun?" dedi Damla.

"Bak Damlacık beni nasıl unuttuğunu anlamadım. Anlaşılan Deniz senin beynini iyi yıkamış. Çünkü açıkcası beni aldatan biriyle ben birlikte olmazdım"

"Derya kes sesini" dedim ellerimi sıkarak.

"Ne diyo Deniz bu kız"

"Sizin ilişkinizin liseden beri buraya taşınmasına çok şaşırdım açıkcası. Senin gibi masum birinin, Deniz gibi uyuşturucuya aşık olan biri ile birlikte olması...nasıl desem garip" dedi Derya.

"Sen kimsin ki?" diye çıkıştı Damla. Burda olmak istemiyordum. Damla'yı da alıp gitmek istiyordum. Ona her şeyi anlatmak ve saatlerce sarılmak istiyordum.

"Ben Deniz'in en yakın arkadaşıyım canım" dedi Derya dalga geçercesine.

"Derya daha fazla uzatma ve çek git şurdan. Sen benim arkadaşım filan da değilsin"

"Tamam be gidiyorum size kalmadım zaten. Bu arada Damla hafıza kaybı filan mı yaşadı salak ayağına mı yatıyor anlamadım. Her ne bok yediyseniz hiç tatlı değilsiniz"

Derya'nın gidişi ile Damla'nın gözünden bir damla yaş düşmesi bir oldu.

Ben ne yapıcaktım. Nasıl anlatacaktım geçmişteki hatalarımı meleğime.

"Deniz ne oluyor?"

"Herşeyi anlatıcam Damla, öncelikle sakin ol lütfen"

Elinden tuttum masaya bir miktar para bırakıp onu dışarı çıkardım. Her şeyi anlatacaktım, bilmesinin hakkı vardı.

Evet, arkadaşlar özel bölüm part 2 sonuna geldik... Umarım beğenmişsinizdir. Yorum atın. :)

O'ndan Sonra (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin