Bölüm 35

9.5K 437 32
                                    

Sabah uyandığımda ağzımda iğrenç bir tat vardı. Baş ucumda ki suya uzandım. Deniz dün gece yanıma gelmemişti ve balkon açık olduğu için götüm donmuştu.

Ya başına bir şey geldiyse. Onu dün gece bıraktığımda oldukça kötü durumdaydı. Bu düşünce içimde ki merakı daha fazla arttırmıştı. Telefonumu elime aldım cevapsız çağrı yoktu. Sadece İdillerden bir kaç mesaj vardı. Deniz'i aradım. Açmadı aklıma çok kötü şeyler gelmişti ama bunları düşünerek kendimi daha fazla üzemezdim. Arama tuşuna tekrar bastım. Bu sefer ilk çalışta açıldı. Onun sesini duyduğumda nefesim kesildi.

"Damla, konuşucak mısın?"

"Derya? Deniz'in telefonu neden sende?"

"Dün gece benim evimde kaldı şimdi de duşta o yüzden ben açtım."

"Neden senin evinde duş alıyor ki?" Lütfen düşündüğüm şey olmasın diye geçirdim içimden.

"Seviştikten sonra duş alınır Damla."

"Siz seviştiniz mi? Ama o benim sevgilim."

"Sen Deniz'i daha tanıyamamışsın canım. O böyledir elde edince bırakır. Gerçi siz hala birlikte olmadınız ama demek ki senden çabuk sıkılmış."

Deniz'in ağzından;

"Kiminle konuşuyorsun sen?"

"Damla."

"Ona söyledin mi?"

"Neyi?"

"Ne olduğunu gayet iyi biliyorsun Derya. Uzatma."

"Evet."

"Neden söyledin ki?"

"Neden bu kadar kafana taktın ki alt tarafı bi kız o seni eğlendiremezdi bile. Hani sen hiç bir kızı umursamazdın Deniz. Ne ara bu kadar çok değiştin?" Telefonu elime aldım. Onu aradım telefonu kapalıydı. Onu aldatmıştım. Bana iyi gelen tek şeyi yok etmiştim. Kafam güzeldi hata yapmıştım. Herşeyi batırmıştım. Her zaman ki gibi...

"Neden böyle bir şey yapmama izin verdin?"

"Deniz, dün gece her ne kadar uyuşturucu kullandıysan bende en az senin ki kadar kullandım. Şimdi benim evimde karşıma geçip bana bağırma bütün suç benim değil."

Hemen üstümü giyindim, ceketimi aldım ve dışarı çıktım. Hava soğuktu rüzgar her adım attığımda sanki suçlu olduğumu biliyor gibi yüzüme doğru esiyordu. Derya'ya her ne kadar kızmış olsamda. Haklıydı. Sevişmek tek kişiyle olmazdı.

Damlaların evinin kapısını çaldım. Kapıyı orta yaşta biri açtı. Siyah saçlarını oldukça gergin bir biçimde topuz yapmıştı. Damla'yı sordum. Okula gittiğini söyledi. Bugün okula gitmeyi hiç düşünmüyordum. Hem üstümde de okul kıyafeti yoktu. Damla'nın balkonuna tırmandım ve onu odasında beklemeye başladım. Hala ondan aldığım fotoğrafın farkında olmamalıydı. Saat daha çok erkendi Damla'nın da gelmesine daha çok vardı. Biraz uyumaya karar verdim.

Uyandığımda saat üç buçuğa geliyordu. Birazdan gelicekti. İstemsizce ellerimin içi terledi ve ona ne diyeceğim hakkında hiç fikrim yoktu. Hem zaten ne diyebilirim ki?

"Deniz?"

Yorum yapın. Teşekkürler...

O'ndan Sonra (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin