5. Pomsta je sladká

535 21 2
                                    

Ráno jsem se probudila a hned se podívala se na mobil. Bylo čtvrt na devět. Fájn, řekla jsem si v duchu. Vylezla jsem z postele a šla do koupelny. Rychle jsem se osprchovala, žehličkou jsem si srovnala vlasy a znovu vešla do pokoje a přišla ke skříni, vytáhla jsem si fialové legíny a čistě bílé tričko, doladila jsem to zelenými fosforeskujícími naušnicemi a řetízkem. Šla jsem do kuchyně nasnídat se. ,,Ahoj tati." řekla jsem a usmála se na tátu. ,,Ahoj Emm." odpověděl a usmál se. ,,A co já?" ozval se bratr a měl zklamaný výraz na obličeji. ,,Čau Majku" řekla jsem a pohladila ho po hlavě. ,,Hi, ahoj." řekl a hned se začal usmívat. Sedla jsem si ke stolu k palačinkám a začala jíst. Dojedla jsem a šla jsem si vyčistit zuby.

***

,,No nic, já jdu k Ellie" řekla jsem tátovi a nahodila fakt smile. ,,Tak jo, měj se." Obula jsem si bílé Adidas Neo. Vyšla jsem k Ellie měla jsem v ruce jen mobil se sluchátkama, nikdy si na party neberu kabelku, protože ji pokaždé ztratím. Pustila jsem si Ellie Goulding - Burn. Nevím jak ale ta holka ma prostě neskutečně nádherný hlas. Když písnička dohrála pustila jsem si od ní Lights. Písnička ani nedohrála a já jsem byla před Ellienim domem. Zazvonila jsem a čekala než mi Ellie otevře. Otevřeli se dveře a Ellie mě hned objala. ,,Ahoj." vyletělo ze mě a usmála jsem se. ,,Ahoj. co tu děláš party je až v 9 a teď jsou 3." odpověděla a zatvářila se vážně, což mě rozesmálo. Jdu ti pomoct s přípravou." mrkla jsem na ni a usmála se. ,,Aha, tak děkuju. Pojď dál ať netrčíme ve dveřích. Pozvánky jsou rozeslané smskama teď už jen jídlo a pití" usmála se vkročila do domu.

*** O 4 hodiny později

Všechno máme nachystané na party takže se teď můžeme 2 hodiny zabavit nez přijdou lidi. Šli jsme do pokoje a hráli si jak malé děti válku polštářů. Chvíli jsme se dívali na televizi ale vyrušil nás zvonek. ,,Pojďme dolů! Party hard začíná." ,,Ok." rychle jsem řekla, vypla televizi a šla s Ellie dolů. Bylo tam pár lidí a DJ už rozjížděl kalbu (party). Takto jsme se bavili ještě půl hodiny a najednou jsem ho viděla. Nevím odkud ví že je tady party ale nevadí mi to a hraje mi to do karet jestli si s ním budu chtít užít. Usmála jsem se nad svojí myšlenkou a znova se napila Spritu. Dneska moc nebudu pít tvrdý alkohol takže když jsem dopila sprite, vytáhla jablko-rybízové Frisco. Dopila jsem i to Frisco a šla do obýváku tancovat. DJ zrovna hrál písničku Martin Garrix - Animals a já se začla vlnité do rytmu hudby. Cítila jsem jak mi někdo chytl boky a já jsem mu chtěla lištit ale když jsem se otočila a viděla Justina, hned jsem se uklidnila. Nevím proč ale už měl subdané brýle. ,,Ahoj." řekla jsem mu a on se usmál, najednou se naše rty spojili a my se začli líbat. Ukončila jsem to táhla ho do pokoje pro hosty. Ještě, že je Ellie kamarádka a mám sem při party dovolený vstup. Znovu jsme se začli líbat. Vešli jsme do pokoje a Justin nohou zavřel dveře. Radši jsem se natáhla a zamkla jsem, nepotřebujeme, aby nás tady někdo vyrušil. Juss mě opřel o stěnu a stlačil mi zadek jako minule. Tentokrát jsem se nedala a přes polibek jsem se usmála. Začla jsem ho tlačit dopředu až spadl na postel. Usmála jsem se nad svojí prací a začla si vysvlékat tričko, Justin si zkousl spodní ret a já se znova usmála. Lehla jsem si k němu a rukou zabloudila pod jeho gatě a cítila jak se mu probouzí kámoš. vysvlékl si rychle tričko a bejsku hodil i s tričkem někam pryč. Začla jsem se culit (usmívat) a pomalu mu stahovat gatě, po chvíli už byl jen v trenkách a usmíval se jako sluníčko, gatě jsem hodila ke svému tričku. Najednou jsem cítila jeho ruky na mojich bocích a po chvíli mi začal stahovat legíny, ty nakonec skončili u všech našich věcí. Oba jsme byli už jen ve spodním prádle. Znovu jsem zabloudila rukou pod jeho boxerky a pomalu pohybovala nahoru a dolů. Justin mi rozepl podprsenku a hodil ji k věcem na podlaze. Já mu strhla boxerky a hodila je ani nevim kam. Začal mi jazykem dráždit klitoris a já zabořovala ruky a nehty do madrace. Cítila jsem že už jsem skoro na vrcholu a on přestal, myslela jsem že mi jebne. Pomsta bude sladká pomyslela jsem si a oblízla si spodní ret. Přiblížila jsem se pusou k jeho penisu a oblízla ho, následně jsem si ho strčila do pusy a pomalu mu ho začla kouřit, což ho přivádělo do šílenství, začla jsem zrychlovat ne tempu a když, už byl u vrcholu přestala jsem ,,Suka" vyšlo z něj a já se usmála. ,,Pomsta je sladká" řekla jsem a poslala mu pusu. Drsně mě převalil na záda, podpíral se levou rukou a pravou mě hladil po stehně, kvůli tomu mi naběhla husí kůže. Justin se tomu zasmál a já využila jeho nepozornosti a převalila ho na záda.,,Chci tě." zašeptal mi do ucha a já vzala jeho penis do ruky a pomalu ho do sebe vsunula. Jezdila jsem nahoru a dolů a určovala si vlastní tempo. Cítila jsem jak mě Justin převalil na záda a pomalu přirážel. Pokojem se ozývali jen naše vzdychá a já Justinovi pošeptala do ucha: ,,Rychleji." Justin zrychlil a naráz jsme se udělali, Justin ještě párkrát přirazil a následně se zvalil na postel. Oba dva jsme zrychleně dýchali, po chvíli jsem se zvedla a oblékla se. Viděla jsem Justinovi RayBeny a napadlo mě, že by je mohl chtít zpět, tak jsem si je nepozorovaně vzala a zastrčila pod postel. ,,Proč, ještě furt nemám tvoje číslo?" řekla jsem a podívala se na něj psími očky. ,,Nevím, ještě ses na ňho nezeptala." odpověděl a mrkl na mě. ,,Tak se ptám teď. Dáš mi ho prosím?" znovu jsem se na něj podívala psími očky. ,,Tak jo, prozvoním tě." vzal telefon a vytočil moje číslo. Uvědomila jsem si že jsem ho nechala na lince tak jsem mu řekla, že ho nemám u sebe. ,,Možná se ještě uvidíme." mrkla jsem na něj a odešla z pokoje dřív než stačil říct.

*Justin*

Bože, ona je vážně úžasná řekl jsem si sám pro sebe. No nic obleču se a půjdu za ní. Oblekl jsem se a obul si boty, vyšel jsem z pokoje a přemýšlel, proč bych za ní měl jít za ní. ,,Užila sis?" zašeptal jí do ucha sedl si vedle ní.

Další část bude za 2 komenty. Supportujte kvalitu.

Random love (Pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat