*Emm*
Lehla jsem si do postele a hned usla.
***
Ráno jsem se vzbudila a podívala se na hodiny, bylo 11:47. Oh, je na čase vstát řekla jsem si v duchu a vykročila z postele. Zatočila se mi hlava, tak jsem si radši znovu sedla na postel. Po chvíli jsem se znova postavila a šla do koupelny. Chtěla jsem otevřít dveře ale byli zamčené. ,,Chvilku počky, prosím" ozvalo se z koupelny a Já se divila. To bylo asi poprvé, co mě bratr poprosil, abych chvilku počkala. Čekala jsem opravdu jen 2 minuty a když bratr vyšel, usmála jsem se na něj a on mi úsměv vrátil. Nevím proč nebo jak ale začínáme mit lepší vztah, hlavně se tomu nebráním. Vešla jsem do koupelny a začla se sprchovat. Po chvíli jsem vylezla z koupelny a vešla do pokoje a šla ke skříni. Vzala jsem si spodní prádlo a hned si ho oblékla. Chvíli jsem přemýšlela co si obleču ale po chvíli jsem se rozhodla, že si obleču modré legíny a bíle tričko s nápisem: No mean Yes a zezadu Just kiddin', nakonec jsem si oblékla ponožky a vyšla z pokoje. Vešla jsem do kuchyně a sedla si ke stolu ,,Á šípková Růženka se nám vzbudila. Jaktože jsi spala doma, vždyť si říkala, že přespíš u Ellie". ozval se táta. ,,Jo, Já vím ale rozhodla jsem se že budu spat doma. A nechceš s něčím pomoct? A jinak dobré ráno." Hned jsem mu odpověděla. ,,Dobré ráno. Nechci." Usmála jsem se na něj a zase odešla zpět do pokoje. Začal mi zvonit mobil, tak jsem se na něj podívala. Na displeji se zobrazovalo jméno Ellie. Zvedla jsem to a rychle řekla ahoj a začla se smát. „Ty máš nějakou dobrou náladou. Ahoj.“ ozvalo se otráveným hlasem. „No tak promiň.“ nepochopila jsem co to s ní je. „Co s tebou je? Máš snad krámy? Co jsi potřebovala?“ odpověděla jsem naopak otráveným hlasem já. „Ne, nemám. Bolí mě hlava. A zpět k tomu, co jsem potřebovala, zítra bude u mě pařba, přijdeš?“ odpověděla mi. „Jojo přijdu.“ usmála jsem se a rychle típla hovor, protože vím, že to nenávidí. Po chvíli mi doplo že včera hodně pila.
*Justin*
Ráno jsem vstal a divil se, že mě po té party nebolí hlava. Šel jsem ke skříni a vytáhl plavky, oblekl jsem si je a šel si vyčistit zuby. Po chvíli jsem vyšel z koupelny a šel do obýváku, kluci samozřejmě seděli na svých místech a popíjeli CocaColu. Šel jsem k mini baru a vytáhl si Fantu, nechápu proč ale poslední dobou jsem si ji hrozně oblíbil. „Tak prdelky, kdo jde do bazénu?“ zeptal jsem se a začal smát jako dement. „Ty si jaký kokos Justin.“ hned jsem věděl že se první ozve Lil. ,,Co ti zase hrčí v hlavě?“ hned jsem mu odpověděl a začal se smát. „Tak hrdličky, nechte se na pokoji a pojďte.“ ozval se Ben. „Tak let’s go!“ ozval se Niall. Všichni se zvedli ze sedaček a šli si do minibaru pro další pití. Já si vzal ještě dvě kostky ledu a litrovku Fanty. Najednou mě všichni chytli a odnášeli na zahradu. „Jestli to uděláte, zabiju vás!“ začal jsem řvát a kopat kolem sebe. Díval jsem se kolem sebe a došlo mi, že semnou vylezli na střechu. „Jestli se semnou netrefíte do té skurvené vody, utopím vás ve vlastních slinách!“ rychle jsem řekl a oni se začli smát jak kokoti. „Ááá, hop.“ sborově řekli a hodili mě do bazénu. Cítil jsem, jak mě začli štípat záda a hned mi došlo, že jsem spadl na záda. „Placák biatch (bjač)!“ zařval Ben a skočil kousek ode mě šipku. Potom se rozběhl Barney, skočil a v letu stihl zařvat: „I’m awesome!“ nakonec to dotočil do šipky. Viděl jsem Lila, jak schází ze střechy, tak jsem po něm žačal řvát: „Lil, ty si takový sráč!“. Řval jsem tak nahlas, že to museli slyšet lidi o 2 bloky dál. Lil se naštval a znovu vyšel na střechu a skočil. „Ty hajzle, počky až tě chytím.“ začal ke mě plavat, po chvíli mě chytil a začal mě topit. Nakonec se na to vysral a dívali jsme se dál, kdo skočí. Rozběhl se Austin a skočil bombu. Všichni jsme začli Nialla hecovat, aby skočil. Niall se rozběhl a skočil salto dozadu. „Hey bro ty si jiný pán.“ řekl jsem Niallovi a poplácal ho po rameně. „Dík kámo a jinak jak se má tvůj Iphone na tom dně?“ odpověděl a mě došlo, že jsem zapomněl na mobil. „Který kokot, vymyslel že, mě sem hodí?“ začal jsem řvat jak magor. Samozřejmě, že se první začal smát Lil. „Lil, ty debile jeden! Počky až tě chytím!“ Lil se začal smát jak debil a rozutíkal se do domu. Samozřejmě se kokotek stihl schovat do domu. Vzal jsem si ze stolu pití a znovu šel k bazénu. Sedl jsem si na kraj a napil se. „Austine, prosimtě podal bys mi ten mobil?“ Austin se potopil a podal mi Iphona. „Dík.“ odpověděl jsem mu. Vešel jsem do domu, vytáhl simku a hodil ho do koše. Znova jsem šel k bazénu a skočil si šipku. Chvíli jsem plaval ale nakonec mě to přestalo bavit. Vešel jsem do pokoje a otevřel si notebook. Chvíli jsem se díval po mobilech a rozhodl se, že si znovu obědnám Iphona, tentokrát ale pětku. Měl jsem štěstí, že byl skladem, takže jsem si hned oblekl černé rifle, bílé tílko a černou ‘‘New Era‘‘ bejsku. Vyběhl jsem do přesíně a obul si bílé Supry. Připadal jsem si jako zebra. Nasedl jsem si do svého bílého Ferrari (Foto na boku). Chvíli jsem jel a bloudil kvůli Lilovi, že jsem bez mobilu ale nakonec jsem obchod našel. Vystoupil jsem z auta a vešel do obchodu. „Dobrý.“ pozdravil a šel k pultu. „Dobrý den, přejete si?“ odpověděla prodavačka a usmála se. „Ano, objednal jsem si zde Iphone.“ úsměv jsem jí opětoval. „Ano, tady ho máte. Ještě nějaké přání, máme tady na něj různé kryty, přejete si vybrat?“ zeptala se. „Hmm, jo vyberu si nějaký.“ Ukázala mi pár krytů a já si vybral jeden s větou ‘‘ Keep Calm It’s Iphone‘‘ (foto na boku i kryt i Iphone). „Tenhle prosím“. řekl jsem a usmál se. „Ještě něco?“ zase se zeptala. „Ne, bude to všechno.“ usmál jsem se na ni. „Tak a bude to 799 dolarů a 90 centů.“ Vytáhl jsem peněženku a dal ji na pult 800 dolarů. „To je v pořádku“ řekl jsem ji a usmál se. „Děkujeme, nashledanou.“ řekla a falešně se usmála, což mě v duchu naštvalo. „Nashle.“ Odpověděl a s otráveným výrazem odešel. Nasedl do Ferrari a za skřípání gum, jsem odjel. Po chvíli jsem přijel domů a potichu vešel do domu, ani jsem se nezul a rozběhl se do obýváku. Viděl jsem Lila na sedačce a přišel jsem k němu. „Ty kokotko, dlužíš mi 800 dolarů!“ řekl jsem mu a s vážným výrazem se na něj podíval. „Ale klid Justinko, vynahradím ti to v posteli.“ řekl Lil a začal se smát jak kokot. Sedl jsem si na svoje místo a díval se na televizi. Zrovna dávali The Big Bang Theory.
*Emm*
Skoro půl dne jsem chillovala v pokoji s různými sladkostmi a filmy. Nakonec jsem se rozhodla, že už půjdu spát. Bylo sice teprve ¾ na 11 ale byla jsem unavená.