*Emm*
Nějaká holka přišla s Justinem a se mnou do pokoje a o něčem se bavili, přičemž mi Justin sundal obvaz z nohy. Znovu mi začla téct krev ale už ne tak intenzivně jako předtím. Justin odešel a ta holka přišla ke mě s nějakým menším kufříkem. ,,Ahoj, já jsem Barbara, trochu tě ošetřím. Pamatuješ si, co se stalo?" zeptala se mě ta "Barbara". ,,Jo pamatuju kurva, postřelila mě nejlepší kámoška!" zařvala jsem na ni. ,,Tak hlavně že jsi tak příjemná." odpověděla mi. ,,Promiň ale byla to moje nejlepší kamarádka. Byla to moje nejlepší kamarádka od druhé třídy a ona mě střelila do nohy!" zvedla jsem znovu hlas. Barbara jen přikývla a začla mi vyndávat kulku z nohy, přičemž jsem sykla od bolesti. ,,Promiň, nesmíš se hýbat." řekla mi a já jsem se ještě více přitiskla k posteli. Po protrpené chvilce bolesti mi konečně vytáhla kulku ze stehna a snažila se mi zastavit krvácení z nohy. ,Na, drž si to, aby ti to nekrvácelo." řekla mi a podala mi tlakový polštářek. ,,Za chvíli se vrátím, nic prosím nezkoušej. Justin by mě zabil, kdyby se něco stalo." řekla mi a odešla z pokoje. ,,Haló, jestli sis nevšimla, mám díru v noze takže utíkat nemůžu." řekla jsem si v duchu.
*Barbara*
Sešla jsem po schodech do obýváku a pohledem jsem hledala jednoho z kluků. ,,Bene? Potřebuju nějakou utěrku." řekla jsem do prázdna. ,,S kým mluvíš?"zeptal se mě Austin, který stál na schodech. ,,S nikým. Kde máte nějakou utěrku?" zeptala jsem se ho. Austin sešel ze schodů a vykročil do kuchyně. ,,Hop." řekl mi a hodil mi utěrku. ,,Dík." řekla jsem mu a znovu jsem šla do pokoje. Zastavila jsem před pokojem a strčila jsem si utěrku do zadní kapsy. Otevřela jsem dveře a odlehlo mi, že tady ta holka furt je a o nic se nepokusila.
*Emm*
Barbara vešla do pokoje a mě se najednou sevřel žaludek. Sehla se ke kufříku a vydělala si z tama nějaké věci. Položila si ty věci na postel a já jsem se ani nedívala co to je. ,,Pořádně to zkousni." řekla mi a podala mi utěrku do ruky. Podívala jsem se na ni trochu nechápavým pohledem a nechala jsem si polštářek na ráně. Zkousla jsem utěrku a zavřela jsem oči. Najednou jsem cítila strašnou bolest a začla jsem řvát i přes utěrku.
***
Po pár minutách nepředstavitelné bolesti jsem si konečně mohla vydělat utěrku z pusy. ,,Tak a je to. Ránu máš zašitou. Zavolám Justina." řekla mi Barbara a zase odešla z pokoje. Vůbec nevím co bude dál. Před chvílí moje nejlepší kamarádka zemřela. Zabila jednoho kluka. Postřelila mě. Justin mi zachránil život i přesto, že mu sem úplně jedno a jediné co nám dva spojuje byl sex. Vím, že je to totální blbost ale nejspíš jsem se do něj zamilovala. ,,Super, zamilovala jsem se do toho největšího egoistického hajzla, kterému jsem úplně fuk." řekla jsem si pro sebe.
*Justin*
Nasedl jsem do auta a vycouval jsem z příjezdové cesty. Musím uznat, že auto má pěkné. Potřebuju se projet, vyčistit si hlavu. Před chvílí mi zemřel kamarád a já ani nevím kde ho budu moct navštívit. Najednou mi zazvonil telefon a na displeji bylo velkým písmem napsané "Ben". ,, Co chce kurva? Doufám, že se něco posralo a jestli ano, tak to napálím do prvního stromu, který uvidím." řekl jsem si v duchu a přijmul jsem Benovi hovor. ,,Yea?" řekl jsem do telefonu a čekal to nejhorší. ,,Jsme pěkně v piči kamaráde. Barney byl práskač. Nedalo mi to a díval jsem se mu do mobilu." řekl mi Ben a já jsem myslel, že mi jebne. ,,A řekneš mi co jsi zjistil?" zeptal jsem se ho. ,,Celou dobu na nás donášel. Je to gang, který se jmenuje Holderz." řekl mi Ben. ,,Cože?!" zařval jsem do telefonu. ,,Myslím, že na nás chystají něco velkého. Holderz ví o každém našem kroku a Barneyho smrt nám nějak nepomáhá." odpověděl mi Ben. ,,Víš co? Hned jak se zbavit těla, jdi domů. Domluvíme se i s klukama." řekl jsem Benovi a típl jsem hovor.
Omlouvám se, že je tato část tak krátká ale je celá psaná na mobilu. Dále jsem se rozhodl, že už na story tak kašlat. Části by od teď měli být každé 3 dny. Taky se omlouvám, že část byla nudná ale to by se mělo v dalších pár částech změnit :). Nevím jak budu stíhat psát ale snad to nějak zvládnu :). Chtěl bych Vás jen poprosit, aby jste dávali více komentářů. Radši bych viděl 2 aspoň trochu rozepsané komentáře protože z komentáře typu "Další!" nebo "Úžasné." si nic nevezmu. Radši bych viděl 2 komentáře a 0 votes, než 0 komentářů a 1o votes. Děkuju Kikuš Ce za perfektní krásné dlouhé komentáře :). Love ya <3.