Powoli otworzyłam zaspane oczy, próbując przyzwyczaić je do światła dziennego. Przeciągnęłam się na łóżku, zrzucając przy tym kołdrę. Po moim rozgrzanym ciele momentalnie przeszedł zimny dreszcz, spowodowany nagłą zmianą temperatury.
Leniwie poczłapałam w kierunku szafy i wyciągnęłam z niej szlafrok, który już po chwili znajdował się na moich ramionach.
Usiadłam na łóżku i wzięłam do rąk telefon. Odblokowałam urządzenie, a na wyświetlaczu widniała ikonka koperty, która sygnalizowała o wiadomości. Pewnym ruchem weszłam w nią, czytając po cichu tekst.
Informujemy, że w dniu jutrzejszym rozmowy i wysyłanie sms zostaną zablokowane. Zasil pilnie swoje konto.
A już myślałam, że to coś ważnego... - pomyślałam i westchnęłam. Miałam już naciskać przycisk blokady, ale poczułam, że mój telefon zawibrował, a na ekranie pojawiło się powiadomienie o wiadomości z kik'a.
Zdziwiłam się trochę, ponieważ moje konto istniało zaledwie dobę, a oprócz mojej przyjaciółki Victorii nie wiedział, że go założyłam.
Nie znałam jeszcze wszystkich funkcji tego serwisu, ale jakoś udało mi się znaleźć folder z nową wiadomością. Kliknęłam w małą kopertę i po chwili ukazało się okno rozmowy.
@LuHem96: Dżem dobry!
@LittleSami: Um.. hej?
@LuHem96: Zapewne zastanawiasz się dlaczego napisałem.
@LittleSami: Wow, zgadłeś.
@LittleSami: A więc dlaczego napisałeś?
@LuHem96: No właśnie nie wiem. :-D
@LittleSami: Mogę tego nie skomentować?
@LuHem96: Widzę, że nowa w tych rejonach.
@LittleSami: No tak jakby.
@LuHem96: Jestem Luke. :-)
@LittleSami: Samantha.
@LuHem96: Ej, a ty tak normalnie funkcjonowałaś bez kik'a? :-o
@LittleSami: Taa... Gdyby nie przyjaciółka, to nie założyłabym go.
@LuHem96: Lol, dlaczego?
@LittleSami: Jakoś nie ciągnęło mnie do tego. Zwykłe smsy mi wystarczają.
@LuHem96: Ale przez smsy nie poznasz fajnych osób, takich jak ja, na przykład. :-D
@LittleSami: Oj, widzę, że skromny jesteś.
@LuHem96: Oj, bywa.
@LittleSami: Powiedzmy, że miło się pisało, ale muszę kończyć, pa.
@LuHem96: Dlaczegooooooo? :-(
@LittleSami: Jestem głodna.
@LuHem96: Dlaczego kobiety są cały czas głodne?
@LuHem96: A potem tylko narzekacie, że chcecie schudnąć.
@LittleSami: Cicho siedź, bo Cię zjem.
@LuHem96: Ale ja leżę.
@LittleSami: Cokolwiek...
Użytkownik @LittleSami jest offline
___________
Oto przed wami moje nowe opowiadanie.
Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu, pomimo tego, że fabuła, jaką jest kik i wiadomości jest trochę oklepana i wszystkim dobrze znana. (Ale rymuję, wowow)
Co do reszty opowiadań. Mission: Luke, będę pisać nadal, lecz rozdziały pojawiać się będą nieregularnie. Na (No) I'll be yours dostałam jakąś blokadę i nic nie mogę tam wymyślić.
Rozdziały będę starała się wstawiać w niedziele. Mam napisane na przód kilkanaście rozdziałów, więc na razie będą one wstawiane regularnie. Co do długości, to rozdziały będą różne.
Koniecznie dajcie znać co sądzicie!
xx
CZYTASZ
Hello, @LuHem96 || L. Hemmings
Fanfiction@LuHem96: Mamy nawet swój zespół! @LittleSami: Chyba downa...