18

121 10 0
                                    


Dzięki Victorii nie będę nudzić się w te popołudnie. Zadzwoniła do mnie z pytaniem, czy nie przeszłabym się z nią. Bez zastanowienia zgodziłam się.

- To gdzie idziemy? - moja przyjaciółka zapytała mnie po raz kolejny.

- Co powiesz na park? Dawno tam nie byłam, a właśnie tam się poznałyśmy. 

- Pamiętam to jak dziś. - westchnęła rozmarzona. - Ten czas zdecydowanie za szybko leci. 

- I tu się z tobą zgodzę. 

- Dobrze, że wtedy podeszłaś pod tą huśtawkę. - zaśmiała się.

- Przez ciebie miałam podbite oko. - fuknęłam. - To idziemy?

- Oczywiście! - zasalutowała i skocznym krokiem udała się pod drzwi.

- Zaczekaj chwilkę, wezmę tylko telefon! - krzyknęłam i poszłam do mojego pokoju po urządzenie.

*~*

Od godziny siedzimy na naszej ulubionej ławce pod wierzbą i wspominamy czasy z dzieciństwa. Tęsknie za tym wszystkim...

- Mam pomysł. - ogłosiła nagle Victoria.

- No słucham ja ciebie.

- Pamiętasz naszą ulubioną budkę z lodami i goframi? 

- No jasne. Trudno o niej zapomnieć. - uśmiechnęłam się na samą myśl o gofrach z bitą śmietaną i truskawkami... 

- A pamiętasz jak pani Duncan dawała nam podwójne dodatki? Ja zawsze brałam sos czekoladowy, a ty...

- A ja kolorową posypkę. - dokończyłam.

- Ja chce być nadal dzieckiem, które nie przejmuje się tym, czy jest brudne od ziemi czy też błota. Teraz jakby ludzie mnie taką zobaczyli, to wzięliby mnie za jakąś bezdomną czy coś w tym stylu. Ale w sumie ludzie gadali, gadają i gadać będą. Nie mają własnego życia, to wpraszają się w cudze. 

- Co ci się stało? - zapytałam zaskoczona.

- Ale w jakim sensie? 

- W tym sensie, że nie mówisz jakiś głupot tylko mądre rzeczy.

- Ja zawsze mówię mądre rzeczy. - poprawiła swoje włosy i dumnie wypięła pierś.

- Hahaha, no chyba śnisz. - zaśmiałam się i pociągając za sobą oburzoną przyjaciółkę udaliśmy się w stronę naszej ulubionej lodziarni.


____________

Victoria i mądre słowa? WOW! :D

Dzisiaj nieco krótszy, ale mam nadzieję, że chociaż Wam się podoba. 

Pomyślałam, że skoro mam już napisane całe opowiadanie, to będę wstawiać częściej rozdziały. Co wy na to? 

Tylko musicie napisać w jakie dni:)

xx


Hello, @LuHem96 || L. HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz