New book!

13.3K 280 7
                                    

Wow, rasa macam dah berkurun lamanya meninggalkan cerita ni huhuhu *cries in the corner*

Anyways, I'M BACK BEBEH! Hai again readerszzz (masih ada lagi, bukan? Huhu) Seronok bila tengok cerita ni kadang-kadang masih lagi di kedudukan teratas dalam kategori teen fiction. Tapi kadang-kadang tu jatuh ler jugak. Ala biasalah naik turun kehidupan. Life is like a roller coaster dudeee. Acewahh!

Facts about this story, dibuat pada 2014 juga, sama tahun  dengan cerita KDJTKLB cuma di publish akhir tahun. Dan cerita ni ambil masa hampir dua tahun juga la😅.

Actually nak promote...cerita saya sendiri hewhew. NEW BOOK BEBEH!!

Yall can check out the new book on my profile. Tap at my name and the latest stories update will be the one.

JANJI, AWAK JAGA SAYA?

Yeah yeah gak cheesy tajuknya, tapi tidak jalan ceritanya. Masih dalam kategori yang sama, teen fiction dan romance tapi ada penambahan iaitu thriller dan adventure. Wow? Hahaha maybe.

So nak tau ceritanya macam mana? Ha silalah baca ceritanya....tapi nak warning ni, buku baru ni memerlukan readers yang open minded sikit. Ok no, takde unsur 18SX, itu yang pastilah. Saya ni pun bawah umur lagi huhu bawok mengucap la.

VOTE AND COMMENT!

Tanpa kalian sedari, hanya dengan vote dan comment dapat menggemberikan author2 sekalian seperti baru dapat menunggang unicorn di atas pelangi. Wow bukan? YASSS! I LOVE UNICORN. So please, do support by voting and comment ;)

Miss Penyabar Dan Mr PendinginWhere stories live. Discover now