Jawapan game!!!

514 23 13
                                    

1. Ada seorang anak yang dapat hadiah bola sepak masa hari jadi dia. Namun, dia begitu membencinya, kenapa?
i. Versi normal : Mungkin ada yang menjawab simple je, anak itu adalah perempuan, ataupun anak itu tak suka main bola sepak.

ii. Versi psiko : Anak itu cacat, takde kaki

2. Ada dua orang adik-beradik perempuan, adik dan kakak. Suatu hari, ibu mereka meninggal. Dan pada hari dibuat majlis pemakaman ibunya itu, si adik terlihat seorang jejaka yang tampan dan terus jatuh cinta pada lelaki itu. Tapi, dia tak berjaya menemui lelaki itu sebab tak tahu siapa lelaki itu. Nah, pada suatu hari si adiknya membunuh kakaknya. Kenapa?
Versi normal : Mungkin anda menjawab dua-dua wanita ini mencintai lelaki yang sama (cinta tiga segi lah konon), yang mana adik dia cemburu pada kakak dia.

Versi psiko : Jawapan psikopat sangatlah mengerikan dan aneh; agar adiknya dapat bertemu lagi dengan lelaki tersebut pada majlis pemakaman kakaknya nanti.

3. Engkau menginap di tingkat 10 sebuah hotel. Suatu malam, kau berdiri di beranda hotel dan melihat suasana malam dari situ dan telah terlihat suatu pembunuhan. Pembunuh itu juga tanpa sengaja telah melihat kau. Dari atas, kau nampak pembunuh itu mendekatkan jari ke wajahnya dan membuat 'gerakan tubuh'. Apa yang dia buat?
Versi normal : Si pembunuh mendekatkan jarinya ke mulut, seolah memberikan amaran kepada anda agar menutup rahsia dan jangan laporkan kepada sesiapa.

Versi psikopat : Pembunuh sedang menghitung tingkat berapa yang kau diami, supaya senang untuk membunuh kau juga.

4. Andaikan kau harus membunuh seseorang dan dia sedang bersembunyi di dalam almari, apa yang kau akan lakukan?
Versi normal : Mungkin anda jawab anda takkan membunuh, ataupun mungkin jawapan anda bukak almari dan terus menyerang dan membunuh orang itu.

Versi psikopat : Cuma ini yang sama dalam kebanyakan movie yang aku tonton; buat-buat blah daripada almari tu, tapi sebenarnya perhatikan je almari tu, tunggu mangsa keluar daripada almari, dan bunuh.

Jawapan author..

1) budak tu tak suka main bola or dia ada kisah silam tentang bola yang membuatnya benci. (Ayat😒)

2) sebab dia nak jumpa lelaki tu lagi. Dekat pemakaman kakak dia. Yela kalau nak kata boyfriend akak dia,mestilah akak dia pernah bawak jumpa ka pernah tunjuk gambar ka.

3) pembunuh tu bagi amaran yang dia sentiasa perhatikan dan kalau beritahu polis,matilah jawabnya

4) Yang ni author hentam jelah. Tengok movie ni jarang gila la. Acah² blah time dia masih dalam almari tu. Bila dia keluar terus tangkap dia dan biar dia galak menangis merayu.  Then,bunuh..

Korang psiko dekat no. berapa? Komen mehh.. Req akan diupdate esk. Tunggu siapa punya req. Bye!

IMAGINE [BTS,GOT7,EXO,seventeen]Where stories live. Discover now