לפני הפרק, הנה משפט פרחות עם שגיאות כתיב בכדי להנעים את זמנכם😀
״״יוחנן! חמוד שלי למה באת מוקדם?״״ נודר היא חופרת. ״״זדייני אמא״״ אמרתי, בזמן שהתיישבתי על הספה בסלון, ישעיהו ורונן אחרי. ״״טוב חמוד שלי.... בדיוק התכוונתי ללכת לעבודה אז תהנה עם חברים שלך.״״ מה היא רוצה. ״״אני לא זוכר ששאלתי״״ אמרתי בזמן שהיא יצאה מהבית וסגרה את הדלת. לקחתי את השלט ופתחתי את ערוץ הילדים, בדיוק הייתה את התוכנית האהובה עלי מיטב הרגעים של בנעל וסטטיק, נשבע מי שלא אוהב את זה הוא הומו.
״״אני הולך רגע לשרותים אחי״״ ישעיהו אמר ואני ורונן המשכנו לצפות בתוכנית. ״״אה...אחי... אפשר לשתות?״״ הוא שאל והלכתי להביא לו שתיה מהמקרר. ״״הנה אח יקר״״ אמרתי בזמן שהבאתי לו את הכוס עם השתיה.
״״על כביש החוף רוח ושיער שוטף הכל יה יה יה יה״״ שרנו עם הטלווזיה ורקדנו שלפתע ההומו הזה שפך עלי את השתיה שלו. ״״יא הומו קוקסינל מזדיין בתחת של אמאשלו נודר אני אזיין אותך מי אתה חושב שאתה שאתה תשפוך עלי שתיה״״ ״״ס-סליחה״״ הוא מלמל בזמן שהתקרב אלי וניסה לנקות את החולצה שלי עם היד שלו, נפנים שלו נשארו קרובות אלי והסתכלתי עליו במבט מבולבל, מה הוט רוצה ההומו הזה. ואז הוא קירב אפילו יותר את הפנים שלו אלי ונישק אותי, וזרמתי איתו כי למה לא, תמיד ידעתי שכולם נמשכים אלי.
הוא עלה מעלי בזמן שנשכבתי והמשיך לנשק אותי כשלפתע שמענו את קולו של ישעיהו. ״״יא הומואים מזדיינים בתחת מה לעזאזל אתם עושים״״ הוא צרח ומהר קמתי והעפתי את רונן. ״״אחי נראלך שאני הומו הוא פשוט קפץ עלי ונישק אותי״״ אמרתי בזמן שצחקתי, וישעיהו גם התחיל לצחוק ״״צודק, לא יודע מה חשבתי אתה לא הומו אבל ברונן הזה חשדתי מההתחלה...״״ ״״אחי עזוב אותו הוא בטח היה חרמן מהפורנו שראינו קודם״״ ההומו הזה צריך לסגוד לי שאני עוזר לו. ״״צודק אחי...״״
תהנו חברים😀
YOU ARE READING
סיפור ערסים יוחנןXרונן
Humorיוחנן, כל הבנות מאוהבות בו וכל הבנים רוצים להיות הוא. מחליף בחורות כל יומיים ולובש רק אדידס! אך מה יקרה שברגע כל עולמו ישתנה?