אין יותר מועדונים אבל יש את פרק 16

317 29 25
                                    

אחרי שנים הרגשתי רע שאני לא ממשיכה. איבדתי את הטאץ שהיה לי אז זה יותר גרוע משאר הסיפור
תהנו😀

רונן ואני הגענו לבית שלי, מחנים את האופניים החשמליות בחוץ.
״נודר נמאס לי מהקוקסינלים האלו כוסאמאמא שלהם״ אמרתי לרונן בזמן שפתחתי את דלת הבית שלי וצעדנו אל עבר הספה.
״סתם הומואית מסריחה שתלך לחפש מי יזיין אותה״ אמר רונן בזמן שהתיישב על הספה ואני אחריו.
״מרתון עדן חסון?״ אמרתי, מחייך, עדן חסון יכול לשפר לי את מצב הרוח בכל יום. ״נודררררר יא מזדיין בתחת״ הוא ענה בחיוך.
הדלקתי את הטלוויזיה וקמתי להביא את הציוד. נכנסתי לחדר שלי ופתחתי את הדבר הכי יקר לליבי, המקדש שלי- מקדש האלכוהול. יש שם כל משקה אלכוהול שרק תוכלו לדמיין. הוצאתי 4 בקבוקי ערק והבאתי פיצוחים וחזרתי לספה ליד רונן. ״איזו ישיבה בקלללללל נודר אחי אנחנו הולכים לפתוח ראש״ רונן אמר בזמן שהוא צילם לאנסטגרם את השולחן וסגר את הטלפון. זה הולך להיות לילה טוב בנדר. עלינו על הספה ושרנו, פתאום, רונן שפך מבקבוק האלכוהול שלו לפה שלי. איזה הומו באמאשלי מה הוא עושה?! ירקתי את הערק מהפה שלי בבהלה וירדתי מהספה. ״יא מזדיין בתחת מה אתה עושה?! חפש מי שיזיין אותך״ אמרתי בכעס ורונן גם הוא ירד ״מ...מה עשיתי אחי?״ הוא אמר, מתקרב אלי. ״קוקסינל אני מבין שאתה הומו אבל אני לא אל תתקרב אלי אני אזיין אותך בתחת נודר!״ אמרתי בפחד והוא המשיך להתקרב, ״אני לא הומו.... אבל נראה לי שאתה כן...״ הוא אמר, מצביע על האזור התחתון שלי. מה ההומו בשקל הזה רוצה. הוא המשיך להתקרב אלי, מניח את הידיים שלו על הלחיים שלי ומניח את השפתיים שלו על שלי. אני מבין למה הוא רוצה אותי. גם אני הייתי רוצה אותי נודר. בטח זה שוב פעם בגלל האלכוהול... אני באמת חייב למצוא כוסית לזיין כבר אני חרמן מת. טוב נזרום עם זה בינתיים אם אין ברירה. איזה הומו הוא באמאשלי. המשכנו להתנשק, נשכבים על הספה שאני מעליו, האמת שזה דיי נחמד.... רגע מה?! יוחנן אתה שומע את עצמך?! זה לא הגבר שההורים שלך גידלו. לפתע שמענו את הדלת נפתחת- ודחפתי את רונן ממני אבל זה היה מאוחר מדי. ״יוחנן?! מה אתה עושה?! אמא שלי אמרה בבהלה. מה הזונה הזאת רוצה. ״יאללה יא זונה בשקל דלגי מפה לכי חפשי מי יזיין אותך״ אמרתי והיא אמרה ״טוב חמוד סליחה״ והלכה לחדר שלה. נודר שתרגע. כולה הייתי חרמן...  זה בגלל שלא זיינתי הרבה זמן. ״טוב עוף מפה״ אמרתי מוציא אולר מהכיס שלי ומסתכל על רונן, הוא התקרב אלי שוב, מוציא גם הוא אולר מהכיס ״אני לא חושב שאתה יודע עם מי יש לך עסק...״ הוא אמר מתקרב אלי ומאיים עם האולר מעל הראש שלי, מתרחק ויוצא מהבית שלי. נודר פחדן.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

סיפור ערסים יוחנןXרונןWhere stories live. Discover now