פרק6 הומואיות!!1

987 58 77
                                    

סליחה שלא העלתי מלא זמן. הפרק הזה מוקדש לילדות היקרות שיצאו עלי באחד הפרקים בגלל שמשעמם להן והן לא מבינות ציניות. תהנו😀

״״חמודי... כבר בוקר.״״ שמעתי את הקול של אמא שלי קורא. כוסעמק שתסתום כבר אין לי כוח אליה. קמתי במהירות מהמיטה והלכתי אל כיוון הארון, שם את אחד מסטי האדידס הרבים שלי.

הלכתי אל עבר השירותים ופתחתי את הקופסא של הגל שיער. כוסעמעמק ערס! נגמר הגל! ״״אמא יא זונה מזדיינת כוסאמאמאשלך למה לא קנית לי גל לשיער????״״ אמרתי בעצבים. בת זונה. ״״סליחה חמודי! אני מצטערת אני אקנה לך בדרך לעבודה!״״ היא אמרה בזמן שהדלת נטרקה. טוב, כוס אמא של העולם אני לא הולך ככה לבית ספר! אני נשאר בבית!
נשכבתי בחזרה במיטה שלי וחיפשתי במחשב הנייד ״״סטטיק ובנעל- מגוון הלהיטים״״ ובמהירות השיר ״״זהב״״ התנגן.

רקדתי בכיף שלפתע קול נקישה נשמע בדלת, מי ההומו הזה שמעז לדפוק בדלת שלי בזמן שאני בלי גל לשיער?????????? עצרתי את השיר ופתחתי את הדלת. ״״יא קוקסינלללללללל״״ אמרתי בשמחה שישעיהו נכנס. ״״יא מזדיין בתחתתתת״״ הוא אמר ולחצנו ידיים בלחיצה המיוחדת שלנו. ״״מה קרה לשיער שלך יא הומו״״ הוא אמר, נוגע בקרבולת הנופלת שלי. ״״אחי, אתה לט תאמין, האמא המזדיינת שלי לא קנתה לי גל לשיער!״״ אמרתי בעצבים, ישעיהו הסתכל עלי במבט מבין ומלמל ״״איזו זונה״״. הוא צודק.

״״טוב אז אחי אתה לא מאמין מה קרה בגן הפיגמה.״״ ישעיהו התחיל, ואני הסתכלתי עליו במבט תוהה. ״״רונן ואיזו זונה בלונדינית התמזמזו כמו חיות. אחשלי נשבע עוד שניה בלע אותה. ואני עוד חשבתי שהוא הומו...״״ כוסאמאמה של רונן הזה??????? מי הוא חושב שהוא שהוא יכול ללכת לנשק זונות?????? ההומו הזה ישלם.

סיפור ערסים יוחנןXרונןWhere stories live. Discover now