En altta bulunan açıklama kısmına mutlaka bakın!💘
İthaf listesi;
➳ mycamila
( Uzun yorumlardan ya da güzel yorumlardan seçerek oluşturuyorum. Yorum yaparak, adınızı yazdırabilirsiniz. )
Bölüm şarkısı: Ed Sheeran - Shape Of You
**
Önünde durduğumuz mavi tonlarda olan eve bakıp, Cece'ye döndüm. "Güzel ev." Diyerek, tek elimle açık bıraktığı kahverengi saçlarını karıştırdım. Elime vurulan, küçük darbelerle elimi geri çekip, kahkaha attığım da Cece bana kızgın bir şekilde bakıyordu. "Harry, sevgilimi rahat bırak!" Diyerek, aramıza giren Louis'e gözlerimi deviremeden duramadım. Kucağımda sakince duran kızıma bakış atıp, "Yalnız niye hala kapıda beklediğimizi biri açıklayabilir mi?" Diyerek iki aşığa soru yönelttiğim de Louis bu sefer göz deviren taraf olmuştu. Elinde ki anahtar ile kapıyı açtığında ilk kızım ile benim girmemi istediler. "Gel Harry, biz salona geçerken Louis'de arabadan sizin çantalarınızı alsın." Diyerek beni yönlendiren Cece'ye ayak uydurdum. Evin içinde de mavi tonları ağırlıklı görünce "Maviye aşık olduğunu bilmiyordum Cece." Dedim kıkırdayarak. Salon mavi ve beyazın muhteşem uyumunu gösterirken gülümsedim.
Cece'nin zevki kesinlikle mükemmeldi.
Kızım kucağımdan inmek istediğini beni ittirmesinden anlayarak, yere bıraktım. Küçük poposu yumuşak halı ile bütünleştiğinde ellerini çırpıp kıkırdıyordu. "Baba sana oyuncaklarını versin mi?" Dediğimde, gözlerinde ki parıltılar artmıştı. Sırt çantamdan oyuncaklarını çıkarıp, önüne koyduğum da mutluluktan dört köşe olmuştu resmen minik kelebeğim. "Geldim geldim!" Diyerek elinde ki çantalarla salona giren Louis'e bakışlarımızı çevirdiğimizde bize 'yardım etsenize' bakışlarını atıyordu. Cece ile birbirimize göz kırpıp, başımızı olumsuz bir şekilde salladık. Cece ayağa kalkıp, Louis'nin yanağına öpücük kondurup, "Kendin hallet sevgilim." Dediğinde, Cece ile kahkahalarımız salonda yankılanmıştı. Louis'nin mavi irisleri ikimiz üzerinde gidip gelirken daha fazla gülme isteğimiz ortaya çıkıyordu. Pes edercesine arkasını dönüp, salondan çıktığında Cece ile tekrar gülmeye başladık.
Cece kesinlikle Denise gibi kafa dengi bir kızdı.
∞ ∞ ∞
"Ben çıkıyorum çocuklar, kızım size emanet." Diyerek, ceketimi üzerime geçirdiğim de Cece kızım ile birlikte kapıya gelmişti. "Nereye Harry?" Diyerek şaşkınlıkla sorduğun da önüme gelen saçlarımı arkaya doğru iterek gülümsedim. "Kafe kaç haftadır kapalı artık açmam gerekiyor." Diyerek sorusunu yanıtladım. Kızım Cece teyzesinin kucağında zar zor durduğunda hızlıca kızımı öpüp, ayakkabılarımı giymeye başladım. Louis'de elinde ki spor çantasıyla yanımıza geldiğinde, "Bende geliyorum, beraber çıkalım spor merkezine gitmeliyim." Dediğinde, bakışlarımı Cece'ye çevirdim. "Tek başına Sydney Rain ile yapabilecek misin Cece?" Diye sordum endişe ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Changes ➳h.s
Fanfiction''Şimdi ne yapacaksın Harry?'' Bakışlarımı hastanenin beyaz mermerlerinden kaldırıp, benimkilerden farksız ağlamaktan şişmiş gözlere sahip olan anneme çevirdim. Titrek bir ses tonuyla zorla cevap verebildim. ''Kızım Sydney Rain için hayatımı değ...