∞ 28

1K 103 164
                                    




İthaf listesi;

Directioner_Avenger

nursedagokalp

ayinaltinda

creamcakesharry

flawlessaimer

hlzln949391


( Uzun yorumlardan ya da güzel yorumlardan seçerek oluşturuyorum. Yorum yaparak, adınızı yazdırabilirsiniz. )

Bölüm şarkısı: Zedd - I Want You To Know ft. Selena Gomez


**


Büyük bir telaş içinde kızımı giydirmeye çalışıyordum. Zaman ile resmen savaşıyordum ve nedense bu sefer kızım bana zorluk çıkartıyordu. "Bebeğim, lütfen artık sabit kalır mısın? Yoksa Denise teyzeni görmek istemiyor musun?" Diyerek, şirinlikler yapsam da işe yaramıyordu. Minik elleriyle elimi ittirmeye devam ediyordu. Yatağın yanında bulunan dijital saatte baktığım da elim, ayağım birbirine dolaşmaya başlamıştı. On beş dakika içinde hazır olup, evden çıkmamız gerekiyordu ama sayemde Louis ve Cece'de geç kalacaktı. "Hadi Harry!" Diyerek, söylenen Louis'ye görmeyeceğini bilsem bile bir şey demeden göz devirdim.

Baba olduğunda görecektim onu. Tanrı'm Cece'ye sabır diliyorum.

Odaya sade elbisesi, makyajı, açık bıraktığı saçlarıyla ve hafif topuklu ayakkabısıyla Cece geldi. "Bana bırak Harry." Dediğinde, minnettar bir şekilde gülümseyip, aşağıya indim. "Geldim işte Louis, sabırsız olma dostum. Cidden Cece'ye üzülmeye başlayacağım." Dediğimde sahte bir şekilde gülüp, göz devirmişti cevap olarak. Salonda bulunan duvar aynasında son kez kendime bakıp, merdivenlere doğru ilerlemiştim. Bir kaç dakikalık bekleyiş sonunda kızım, Cece teyzesinin kucağında inmişti. Louis, bizden önce çıkıp arabaya geçtiğinden dolayı ortalıkta yoktu. "Louis, nerede?" Diyerek, merakla etrafa bakınmaya başladığında Cece'den kızımı alıp, kızımın tombul yanaklarına öpücükler kondurdum. "Arabada Louis, bizi bekliyor." Dediğim de evden çıkıp arabada ki yerimize kurulmuştuk. Bugün Denise ve Niall'ın kızları olacağı için kutlama yapacaktık. Şirin bir mekan kiralamıştık bu kutlama için. Yakın aile dostları ve arkadaşlardan oluşan küçük bir kutlama olacaktı.

Aynı bizim Sydney ile yaptığımız gibi...

"Sakin ol Harry, bugün güzel bir gün." Diyerek, kafamı cama çevirdiğim de derin nefes aldım. "Beyler Zayn ve Beatrice katılamıyormuş. Gruba mesaj attı Beatrice." Diyerek, hüzünle konuşan Cece'ye bakışlarımı yönelttim. "Sizin grubunuz mu var?" Diyerek, merakla soran Louis'ye gülüp, Cece'ye "Neden gelemiyorlar?" Diyerek bende soru yönelttim. Bir yandan da kızımı zaptetmeye çalışıyordum. Bugün baya hareketliydi. "Beatrice'nin annesi ayağını kırmış, Zayn'de yalnız bırakmak istemediğini söylemiş ve Louis, tabii ki var!" Dediğinde soru işaretleri ortadan kaybolmuştu.

∞ ∞ ∞

"Evet beyler şimdi hepiniz poz verin!" Diyerek, bize kameraya yönlendiren Denise'ye gülümsedim. Yaza giriyorduk ve hava hafiften estiğinden dolayı uzun saçlarım önüme geliyordu. "Niall, bana bak! Tanrı'm çocuk gibisin sevgilim." Diyerek, isyan ettiğinde kamerayı Cece, almıştı elinde. Sonunda kızların istediği gibi  resim işi olduğunda mekanın içine doğru hep beraber ilerledik. Mekan pembe ve mor ağırlıklı süslenmişti ve kesinlikle harika gözüküyordu. Denise'de beyaz abartıya kaçmayan bir elbise giyerek, güzel gözüküyordu. Karnı belli olmaya başlıyordu. Niall'ın bakışlarını bir kaç kez Denise'ye hayranlık ve aşk ile baktığını yakalamıştım. Tam fotoğrafını çekeceğim sırada Cece ve kızımın yanıma gelmesiyle telefonumu pantolonumun cebine yerleştirmiştim. "Birazdan pasta kesilecek, onunla ilgilenmem gerek." Diyerek, kızımı kucağıma verdiğinde, Sydney Rain ile Denise teyzesine doğru ilerledik. "Denise!" Diyerek, seslendiğimde elindeki meyve suyu bardağını masaya bırakmıştı. Ayak üstü biraz sohbet ettiğimizde, kızım kollarını Denise teyzesine doğru açtığında, kucağına gitmek istediğini anlamıştım. "Gel bakalım Denise teyzene." Diyerek, dikkatlice Sydney Rain'i kucağına aldığında Denise, mutlulukla gözlerinin içi parıldıyordu. "Bir kaç ay sonra kendi kucağıma alacağım, bu harika." Dediğinde genişçe gülümseyip, "Amca oluyorum." Diyerek, kahkaha attım. İkimizde gülüşürken yanımızda beliren Niall'a döndük. "Gel bakalım Niall amcaya Sydney Rain." Diyerek, bu seferde Niall'ın kucağına yerleşince kızım neşe çığlıkları atıyordu.

Amcaları kesinlikle favorileriydi kızımın.

"Bak burada da senin gibi bir şey var." Diyerek, Sydney Rain'in minik ellerini Denise'nin karnına yerleştiren Niall, hepimizi gülümsetmişti. "Poz verin!" Diyerek, aniden ortaya çıkan Liam ve kameraya bakarak gülümsedik. "Bu resimleri kesinlikle istiyorum."  Dediğim de nereden çıktığını kestirmediğim Louis, heyecanla "Bizde istiyoruz!" Diyerek konuşmuştu. Liam, bakışlarını bir yere hayranlıkla odakladığında, hepimiz o tarafa dönmüştük. "Liam, nereye daldın böyle?" Diyerek merakla sorduğunda Denise, Liam hızlıca toparlanıp tekrardan bize dönmüştü. "Hiçbir şeye." Diyerek, bizden gözlerini kaçırıp, ilerde arkadaşlarıyla konuşan Denise'nin samimi arkadaşı olan, neredeyse tüm fotoğraflarında bulunan Serena'ya baktığını görünce, kıkırdamama engel olamamıştım. Serena ile Denise ve Niall'ın düğününde tanışmıştım ve Liam'ın ondan etkilendiğini bilmiyordum, bilmiyorduk desem daha doğru olurdu aslında. "Birileri Serena'ya vurulmuş mu ne?" Dediğim de Liam hala bizim dünyamızda değildi. "Liam, Liam!" Diyerek seslenen Denise'nin sesiyle kendine geldiğinde, "Efendim." Diyerek, elinde ki kola dolu olan bardağı kafaya dikmişti ve bu haline hepimiz gülmüştük. "Serena'dan etkilendiğini bilmiyordum Liam, keşke söyleseydin bana." Diyerek, samimi bir şekilde Denise, gülümsediğinde Liam'ın gözlerinin içi parlıyordu. "Şey üzgünüm." Diyerek, konuştuğunda Liam,  hepimiz bu haline gülümsemiştik. Mekanda All of Me,
John Legend'in şarkısı yankılandığında pastanın bize doğru geldiğini görüp, hepimiz Niall ve Denise'yi yalnız bırakmak için kenara çekilmiştik. Kızımı da Niall'ın kucağından alıp, sıkıca tek kolumla tuttuktan sonra boşta kalan elimle telefonumu çıkarıp, bu güzel dakikaları ölümsüzleştirmiştim.

Ailemiz büyüyordu ve bu mükemmel bir şeydi.



Herkese merhabaaa!❤💋 Ben geldim nasılsınız bakalım? Okullar açıldı umarım harika bir dönem geçirirsiniz! Bu arada iki gün sonra doğum günüm olduğunu biliyor muydunuz? 😂Bilmiyordunuz tabiii🤓 Evet 8'i çarşamba günü doğum günüm. Yaşlanıyorum  kapkeklerim, yaşlanıyorum... Neyse neyse umuyorum bölüm hoşunuza gitmiştir💘💕💞 ilginiz, sevginiz, oylarınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim, sizi çok çok seviyorum!❤💘

 Neyse neyse umuyorum bölüm hoşunuza gitmiştir💘💕💞 ilginiz, sevginiz, oylarınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim, sizi çok çok seviyorum!❤💘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Changes ➳h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin