∞ 27

1.1K 97 112
                                    




İthaf listesi;

creamcakesharry

  ➳ ayinaltinda

 ➳dream-poww

  ➳ flawlessaimer

 ➳EceeC_BDL

  ➳ lostsoulberry

 ➳  nursedagokalp





  ( Uzun yorumlardan ya da güzel yorumlardan seçerek oluşturuyorum. Yorum yaparak, adınızı yazdırabilirsiniz. )



Bölüm şarkısı: Night Changes - One Direction

*

Geçmiş

Kış kendini çoktan hissettirmeye başlamıştı. Havaların ani bir şekilde soğumasını ne kadar sevmesem de, soğuk hava eşliğinde kitap ve kahve ikilisine hiçbir zaman karşı koyamazdım. Üzerime giydiğim kazağın kollarını çekiştirirken uzamaya devam eden saçlarımı lastik toka ile toplamıştım. Adımlarım beni salonda ki kütüphaneye doğru yönlendirirken içimde oluşan tarifsiz huzur beni mutlu etmişti. Evin içinde yankılanan sevgilimin sesi ile rotamı değiştirip mutfağa girdiğimde yüzümde oluşan gülümsemeye engel olamamıştım.

Her tarafı unla kaplı olan bir Sydney, kapkek desenli önlüğü ile çok fazla tatlı duruyordu. "Bak kek pişiyor, yemeklerde hazır diyebilirim. Başka bir şey lazım mı? Annenler geliyor sonuçta." Dediğinde kıkırdamama engel olamamıştım. Tatlı telaşı beni mutlu ediyordu. "Sevgilim, abartmıyor musun sence? Annemler alt tarafı. İlk defada gelmiyorlar ki." Dediğimde önümde duran yeni fırından çıktığı belli olan kurabiyelerden bir tane ağzıma attım. Tadı kesinlikle mükemmeldi. "Harry, her şeyin güzel olmasını istiyorum. Gülmeyi bırakta bana yardım et." Dediğinde, başımı 'tamam' anlamında sallayıp ocakta olan çorbayı dip tutmasın diye karıştırmaya başladım. Bugün annemler yemeğe geleceklerdi ve Sydney, sanki ilk defa geleceklermiş gibi heyecanlanıyordu. Yaklaşık bir yıla yakındır evliydik ve bu telaş her zaman oluyordu. "Tuzunu kontrol et sevgilim." Dediğinde, küçük bir kaşık yardımıyla çorbanın tadına bakmıştım.

Sydney, her şeyin mükemmelini yapıyordu.

"Tanrı'm, anneminkinden sonra en güzel çorba kesinlikle bu!" Dediğimde, tüm mutfakta kıkırtılarımız yankılanmıştı. "Az kıkırtı çok iş Bay Styles!" Dediğinde, ciddi bir moda girip, "Tamamdır, Bayan Styles!" Dediğimde, dudağımda hissettiğim baskıyla öpüşüne karşılık verdim. Tek kolumla sevgili eşimi kendime çektiğimde, bedenlerimiz birbirine itaat ediyordu. Ama şimdi bunu acilen bırakmamız gerekiyordu yoksa hiçbir şey yetişmeyecekti. Birbirimizden zar zor ayrıldığımızda ikimiz de işlerimize odaklanmaya devam ettik. Çorbanın hazır olduğuna emin olduktan sonra yemek odasına gidip, sofrayıda hazırladıktan sonra Sydney'i yokladım. Her şey sonunda bitmişti ve sadece Sydney'in giyinmesi kalmıştı. Hızla yatak odamıza çıkıp, sevgilime giyeceği kıyafetleri seçip yatağın üzerine bıraktığım da kombine şöyle bir göz attığım da yakışacağına emin olmuştum. Sydney için seçtiğim mor kazak ve siyah pantolon kesinlikle harika duracaktı üzerinde.

Changes ➳h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin