,,Slečny Hillton, Dolens a Edkins," zamumlala si sama pro sebe McGonagallová, nebo spíš McKoťátko, jak jsme jí s holkama říkaly. ,,Doufám, že si uvědomujete závažnost vašeho provinění," upřela na nás svůj zamračený pohled a já se s hlasitým výdechem víc zabořila do nepohodlné židle naproti jejímu stolu.
,,Proč myslíte, že jsme to byly my?" nadzvedla jsem tázavě obočí a nahodila přesně takový úšklebek, jaký mě učil Sirius. Ach, jak mi Poberti chybí. Bez nich už to není ono.
,,Slečno Hillton, dávejte si pozor na jazyk!" varovala mě ostře a zprudka se napřímila. Přeměřila si nás napruženým pohledem a zhluboka se nadechla. Zvedla jsem ruce v obranném gestu a poté si je založila do hrudi. Tohle byla otrava. Akorát zráta času. ,,Nedáváte mi na výběr, slečny. Takhle to už dál nejde," pokývala hlavou a já se zamračila.
,,O čem to mluvíte?" vyhrkla Andy, která seděla po mé levici. Blonďaté vlasy měla ledabyle stáhnuté do vysokého culíku a oči jí zářily zděšením. Na sobě měla oblečený havraspárský hábit a pod tím obyčejné mudlovské rifle a triko. Jinak se Andy ani neoblíkala. Ráda porušovala pravidla, přestože byla tou nejchytřejší na škole.
,,Během posledních čtyřiceti osmi hodin se vám povedlo zmrazit profesora Binnse, obarvit učebnu lektvarů na růžovou barvu a z Velké síně udělat kluziště," promnula si unaveně spánky.
,,To není tak zlé," ozvala se s úšklebkem Fall a vyhrnula si rukávy od svého zmijozelského hábitu. Kdo by kdy řekl, že Zmijozel a Nebelvír budou společně vycházet, a dokonce tyranizovat školu včetně profesorů?
,,Slečny, co je příliš, to je příliš," zabručela a postavila se. Přihlásila jsem se jako vzorná studentka. Pokynula mi, abych se zeptala.
,,Proč to s námi všemi řešíte vy? Neměli by u toho být i kolejní ředitelé holek?" zatvářila jsem se jako ten největší andílek a Andy vyprskla smíchy. Fall se uchechtla. No jo. Nikdy nebyla příliš usměvavý typ, ale za to zákeřnost jí nechyběla. Nechtěla bych ji mít za nepřítele. Když jsem viděla, jak odrovnala Izabellu z Mrzimoru, no au.
,,Protože mám s těmito komplikacemi jistou...praxi,"odvrátila od nás tvář, jako by na něco vzpomínala. Věděla jsem přesně na co. Poberti. ,,Vaše plány jsou daleko promyšlenější a zákeřnější. Pan Potter, Black, Lupin a Pettigrew uměli napáchat pořádné škody, ale stále to nebylo tak hrozné, protože si byli velmi povahově podobní. Vy, dámy, jste svámi přesnými opaky. Když spojíte hlavy dohromady, vznikne katastrofa. Proto je třeba udělat jistá bezpečnostní opatření," řekla a já se narovnala, jako bych měla v zádech pravítko.
,,Jaká bezpečnostní opatření?" zeptala se Andy. Mně a Fall zacpala pusy, abychom nevykřikly nějakou nadávku. Snažila jsem se její ruku odstrčit, ale ona se nedala. Držela nás dost pevně. Najednou jsme byly všechny tři na nohou a Andy nás objímala rukama kolem krku a své dlaně měla přitisklé na našich ústech. Muselo to vypadat komicky. Dupla jsem jí na nohu, ale s ní to ani nehlo. Pouze sykla a stále mě nepouštěla.
,,Pokud se přihodí ještě jeden malér, ať už sebemenší, budete všechny tři vyloučeny!" práskla rukou o stůl.
,,Ale-" povedlo se mi konečně vymanit ze sevření Andy a chtěla jsem něco namítnout, ale McKoťátko na mě ukázalo nevraživě prstem.
,,Žádné ale! Jak jsem řekla!"
***********************
Aloha, lidi :)
vítám vás u nové kapitoly a vlastně i první u Pohledu smrti, kde se zapojujeme do příběhu naší milované Naomi, která je očividně o něco živější než její starší sestra Lior :D
Jak můžete vidět, tak naší Naomi a jejím dvěma kamarádkám hrozí vyhazov ze školy :D Myslíte, že budou sekat dobrotu, nebo při první příležitosti provedou nějaký malér a pápá Bradavice? :D
Kapitola je již dnes, protože jsem chtěla nějak potěšit mou milovanou :D ♥ KaysMcBee
to je pro dnešek vše, nevím, jak často budu přidávat skrz školu:)
mějte se krásně a skládejte básně ♥
lovuju vás ♥
Tak se Vávra, lidi! ♥
-Katy
ČTEŠ
Pohled smrti [HP FF]
FanfictionNaomi Amit Peverell. Dívka, která do nedávna neznala svůj původ. Zjistila, že svou sestru měla na dosah ruky a poté ji opět ztratila. Nyní na jejích bedrech zůstal ten nejtěžší úkol. Musela zachovat odkaz jejího rodu, přestože smrt sledovala každý j...