😍[ONE]=segalanya bermula..😍

5.9K 329 70
                                    

"Oh my god!!! Tu oh sehun la!!!"

"Gyaaa!!!!!! Tuan putera oh pandanglah saya"

"Marry me oppa!!! Jebal!!!!! "

"Gaaahhhh!!! So handsome putera sehun!!! "

Berpuluh puluh mahasiswi berkerumun di sekeliling luar pagar sekolah semata mata demi menyambut kedatangn putera tunggal korea, oh sehun.

Wajahnya yang kacak dan berkarisma mampu memikat jutaan gadis korea.siapa yang tidak ingin mendampingi putera ini?

"Urrgghh.. Bosan"keluh sehun perlahan.

Dengan langkah yang selamba sehun melangkah masuk ke dalam perkarangan kolej tanpa menghiraukan pekikan dan jeritan peminatnya..

Jejaka itu tidak berminat pada mana2 pelajar wanita yang ada di situ.

"Kenapalah ayahanda hantar aku dekat sini."bisik sehun.. Ditendangnya sampah yang berhampiran dengannya kerana tidak berpuas hati terhadap keputusan ayahnya..

Dengan langkah yang berat sehun berjalan dengan lebih jauh ke dalam kolej,matanya melilau sekeliling dek kerana terlalu pening mencari kelas yang bakal didukinya..

"Bagus.. Aku sesat.. "Ucap sehun suaranya seolah olah sudah berputus asa untuk melakukan misi pencarian.

Sehun melabuhkan punggungnya di bangku yang berhampiran dengan dewan besar kolej.diduduknya dengan menyilangkan kakinya sambil memerhatikan keadaan sekeliling.

Rasanye..tak salah dirinya ponteng untuk satu hari. Lagipun sehun kan putera.. Jejaka itu yakin tiada sesiapa yang berani memarahinya.

Namun..

Baru sahaja sehun mahu melelapkan mata seketika di atas bangku tersebut.. Tibe2 telinga sehun menangkap bunyi seseorang sedang berjalan ke arahnya..

What the hell!! Sape pulak yang datang dekat dengan aku ni.. !!

Semakin lama tapak kaki tersebut semakin menghampirinya.. Dan.. Semakin membuatkan jantung sehun berdengup.. Die sudah bersiap sedia dengan tektek judo yang dipelajarinya.

Jangan haraplah budak penyamun itu dapat menyakitinya..

Dan..

Zapp!!!

"Aarrrgghhhh!! "

Dengn sepantas kilat sehun menarik lengan gerangan tersebut lalu menolaknya kasar di atas bangku sehingga terbaring.. Sehun bertindak mendidih badan gerangan tersebut. Tidak cukup lagi sehun mengunci kedua belah tangan gerangan yang dipenuhi kimbap di atas kepalanya.

"Nugu.. "Soal sehun. Direnungnya gerangan tersebut dengan pandangan yang setajam pisau. Masih tidak mendapat kepercayaan lagi dengn siapa yang dia jumpa.

"Mianhae.. Mianhae encik.. "Rayu gerangan tersebut suaranya seolah olah mahu menangis.

Sehun terkejut. Crap! Bru die sedar bahawa orang yang dianggp penyamun sebentar tadi ialah seorang gadis?

[COMPLETED ✔]THE ROYAL FIANCE 18+[ JI HYO X OH SEHUN][PRIVATE]Where stories live. Discover now