SIXTEEN-[THE DATE❤❤]

2.2K 205 240
                                    

Spica-Because of you 👆👆👆

[Sabtu,jam 12:30 PM]

Hari ini merupakan hari istimewa buat song ji hyo dan oh sehun.. Mereka akhirnya keluar date seperti pasangan normal yg lain.. Cuma yang lainnye.. Sehun perlu memakai topi dengan merendahkan ke bawah agar wajahnya tidak terlalu ketara ditonjol pada khalayak ramai.

Penampilan ji hyo juga tidak seperti hari2 yang lain.. Dengan blaus purple putih dan digayakan dengan style rambut pony tail diikat dengan reben merah.. Gadis itu nampak2 benar2 cantik dan elegan.

Sehun yang melihat gaya pemakaian ji hyo pada hari ini blushing tibe2..jejaka itu cuba menutupi rasa malunya dengan berpura pura melihat ke arah lain..

Sexy gile minah ni.. 😍😍

Bisik hatinya. Nakal sungguh sehun ni.

"Sehun! Kajja! Kite pergi beli tiket wayang! "Ucap ji hyo dengan nada yang ceria.ditariknya lengan sehun melangkah ke kaunter pembelian tiket wayang.

"Kau boleh sabar tak.. Rilex lah.. "

(15 minit kemudian)

Giliran mereka telah tiba.. Mata ji hyo yang bulat dan bersinar itu memerhatikan setiap satu filem yang tidak full lagi..

Sehun? Nah jejaka itu tidak berminat dengan wayang2 ni.. Dia lebih suka bermain video game sepanjang hari di biliknya tetapi disebabkan ji hyo die perlu lupakan seketika video game kesayangannya.

"Lama lagi ke kau nak pilih ji hyo?"

Soal sehun dengan wajah yang bosan..

"Saya nak tengok cerita hantu. Awak ok ke? "
Soal ji hyo sambil melihat ke arah sehun.wajahnya seakan akan yakin sahaja.

Sehun memutarkan biji matanya ke atas tanda menyampah dengan soalan ji hyo. Gadis itu berlagak berani di hadapannya bukannye dia tidak tahu ji hyo tu bagaimana?

"Sepatutnya aku yang tanya kau soalan tu 😑kau tu dengan kumbang pun melalak inikan pula nak tengok cerita hantu. "Terang sehun bersahaja..

Memang benar kata2 sehun itu,ji hyo sebenarnya sangat takutkan serangga tidak kiralah serangga jenis apa sekali die akan menjerit ketakutan macam orang tak betul..

"Mana ada! Saya yakin yang saya akan kuatkan semangat. Jomlah sehun tengok cerita hantu.. Tau! Tau! "Pujuk ji hyo.. Tangan sehun digoyang goyang kiri dan kanan.

"Yelah.. Yelah suka hati kau lah ji hyo"

Sehun tidak mampu hendak membantah.. Jadi dia setuju je lah.. Pandai2 ji hyolah tanggung sendiri kalau die takut nanti.. Degil betul.

"Yeah!!! "

Hari itu memang agak bertuah bagi mereka berdua kerana mereka dapat seat yang sangat istimewa, kedudukan mereka berada betul-betul di tengah2 panggung wayang.

[30 minit selepas cerita dimainkan]

"Andwae! Andwae! Jngan.. Omma.."

Ji hyo menutup kedua dua matanya dengan menggunakan tapak tangannya.. Aksi2 seram yang menjelma di setiap scene membuatkan bulu romanye menegak naik.. Lebih2 lagi kedudukan yang jauh lebih dekat dengan skrin..

[COMPLETED ✔]THE ROYAL FIANCE 18+[ JI HYO X OH SEHUN][PRIVATE]Onde histórias criam vida. Descubra agora