TWELVE-THIS TIME SONG JI HYO RULES!!

3K 249 134
                                    

[Di hospital]

Kini keadaan sehun kembali beransur pulih.nasib ada ji hyo ketika jejaka itu pengsan di kolej beberapa jam yang lalu..bertungkus lumus ji hyo mencari orang untuk membantunya..

Sejak daripada pagi tadi sehinggalah petang ji hyo setia duduk di sisi sehun.tidak pernah terdetik pun rasa jemu.. Dilihatnya Pada raut wajah sehun kini sedikit tenang berbanding tadi..

Gadis itu benar2 risaukan tentang keadaan sehun.tapi apa yang pelik.. Sehun sihat sahaja.. Bagaimana die pula jatuh sakit dengan teruk sekali.. Ada sesuatu yang tidak kene di sini..

Tik tok tik tok

Jarum jam mula berdetik.. Terasa seolah olah seperti dirinya lama sahaja menunggu di situ.. Mata ji hyo mula kuyu.. Rasa mengantuk menguasai dirinya..

"Aniyo ji hyo jangan tertidur.. Kau patutnya jaga sehun bukan tido aissh.. Ji hyo fighting!"

Ji hyo bermonolog dengan dirinya sendiri.. Berharap semangat yg baru akan kekal tetapi ia hanyalah sekadar semangat yang sia2 sahaja.. Tatkala matanya tertutup rapat dan kepalanya mula menyenget ke belakang..

Dan..

"Ottoke.. Aku mengantuk sangatlah.. T_T hmm.. "

Entah kenapa otak ji hyo mengeluarkan satu idea yang gile benar2 gile hehehehe..

Gadis itu mula bangun daripada tempat duduknya lalu baring di sebelah sehun secara mengiring ke kanan.. Dia takut dirinya terjatuh ke lantai.. Lantas tanpa segan silu ji hyo memeluk badan tegap sehun..

"Mianhae sehun.. Saya terpaksa buat macam ni.. Hehehe saya tak selesa tidur sambil duduk.. Mianhae"

Sejujurnya ji hyo rasa serba salah kerana tidur dengan gaya sebegitu.. Lebih2 lagi keadaan sehun yang sakit tapi die tiada pilihan itu sahaja caranya untuk dia melakukan aktiviti kegemarannya iaitu tidur.*^▁^* lagipun katil sehun ni agak luas juga tak salah kan.. Hohoho

Dan akhirnya ji hyo terlena juga.. Agak2 apalah riaksi sehun ye..

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

[Sehun p.o.v]

Urrrgghhhh kepala aku sakit gile.. Aku buka kelopak mata aku slow2..pada mulanya pandangan aku nampak kabur sahaja tapi lama kelamaan ia kelihatan jelas..

Aku kat mana ni? Aku lihat sekeliling dengan muka yang bingung..

Oh aku dekat hospital rupanya.. Tapi siapa yang bawak aku kat sini?

Dalam waktu yang sama.. Entah kenapa badan aku yang sebelah kiri ni rasa berat je.. Macam ada something hempap badan aku ni..

Perlahan lahan aku melihat ke sisi kiri aku dan ternyata situasi itu membuatkan aku terkejut..

"Ji hyo.. "

Macam mana minah ni boleh ada sebelah kiri aku.. Siap tidur peluk badan aku lagi.. Paling gempak sekali kaki die sesedap cap rasa je letak atas kaki aku.. Ingat aku apa? Bantal peluk..

Aku sebenarnya nak tolak dia jatuh daripada katil.. Tapi.. Aku takut kalau2 seksaan tu datang lagi. Jadi aku biarkan..

Aku cuba method(cara) lain kejutkan die..

[COMPLETED ✔]THE ROYAL FIANCE 18+[ JI HYO X OH SEHUN][PRIVATE]Where stories live. Discover now