MultiMedya:Mira Tekin
Bölüm Şarkısı:Britney Spears- Work Beach
~~~~~
Mira'dan
Dün, Beren'in doğum gününü kutlamış, Elçin ve Berk'in tartışmasını izlemiş, sirke gitmiş ve Kayra'nın bana gün boyu ve hala düşünmekte olduğum bir cümleyi düşünmüştüm. Tabii Elçin'i daha soru yağmuruna tutamamıştım. Neymiş efendim? Çok uykum varmış. Sen onu benim külağıma anlat.
Bugün dersim geç başlıyordu. Tabii bende bundan zaman bularak belli bir süremi Elçin'e ayıracaktım.
"Mira. Rahat bırak beni kurbanın olayım. Bak iki saat sonra dersim başlıyor. Uyuyum biraz sonra kalkıp hazırlanıp okula gideceğim. Eve gelince anlatırım yaa. Söz bak." Yatakta yatarken üstüne zıpladım ve yorganı çekiştirmeye başladım.
"Ben senin o sözlerini çok duydum, Elçin Hanım. Eve gelincede yoruldum diye yatacaksın. Yok yaa. Hem sen bu kadar uykucu değildin. N'oldu sana?"
Yatağı görünce bende dayanamadım ve yorganı açıp içine girdim."Bak. Yataktan çıkmadan da anlatabilirmişsin gördün mü?" Kafamı karnına koydum ve beline sarıldım.
"Anlatırsam beni rahat bırakacak mısın?" Kafamı kaldırdım, yüzüne bakarak kafamla onayladım ve kocaman gülümsedim.
"Sadece arkadaşız. Şimdi gidebilirsin." Ne yani sadece bu kadar mıydı? Yalancı kazulet.
"Sence bu kadarına kanacağımımı sandın? Dökül çabuk."
Hâlâ konuşmamaya devam edince kıçına cimcik attım. Çok pis acıyor şerefsizim.
Acıyla inledi ve saçımı çekti. Simdi bittin yelloz. Gel diyor bana diyor kaba kuvvet uygula diyor!
"Bak çocuğum insan olmayı beceremedin. Bari bana bakta taklidini yap yaa." Salak saçma bir kahkaha attım ama dediklerinden sonra o kahkaha atmaya başladı.
"Ne yani, Mira? Bana, sana bakmamı ve orangutan taklidi yapmamı mı söylüyorsun?" Ardından o bastı kahkahayı.
"Kapat çeneni ve anlat artık. Meraktan patlayacağım." Sırtımı yatak başlığına dayadım ve ona bakmaya başladım.
Büyük bir ciddiyet kapladı yüzünü. "Kimseye anlatmayacaksın ama?"
Kafamla onayladım. "Beni biliyorsun."
"Evet biliyorum ama... Neyse." O da benim gibi sırtını yatak başlığına dayadı."Tedavi görüyor." Tam derin nefes almış konuşmaya başlayacakken eliyle susturdu ve konuşmaya devam etti.
"Sinir tedavisi. Psikoloğa gidiyor ve yanında ona destek çıkmam için beni de götürüyor."
"O zaman onu affettin?" Kafasıyla onayladı.
"Evet. Ama zamanında çok kötü şeyler yaşamış. Babası bunları terk etmiş. Annesiyle arası pek iyi de değilmiş zaten."
"Şey, peki neden annesiyle kötü olduğunu söyledi mi sana?" Kafasını olumsuz anlamda salladı. "Bu kadar."
"Tamam. Kimseye söylemeyeceğime inan." dedim ve yanağını öperek odadan çıktım.
Dersimizin başlamasına yaklaşık bir buçuk saat vardı. Ne zamandır kahvaltı yapmıyordum. En iyisi hazırlanıp karnımı güzelce doyurmak olacaktı.
Siyah bol üzerinde beyaz renkte gülen yüzlü bir tişört giydim. Daha sonra tişörtün bittiği yerde biten siyah bir şort giydim. Yani sadece tisört giymiş gibi olmuştu. Siyah bilekte biten ayakkabımı da giymiştim ve siyah çantamı aldım. Vay be... Siyahların kadını olmuştum resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belam
Teen Fiction"Eğer bir dilek hakkım olsaydı, ne dilerdim biliyor musun?" Kafasını salladı. "Tüm acılarının yarısını almak. Çünkü bu sefer bende senin düşündüklerini, hissettiğin acıları tadacaktım. Ve ben sana göre düşünecektim. Kendini böyle harap etmeni istemi...