Multimedya:Mira Tekin- Kayra Demir
Bölüm Şarkısı: Lana Del Rey- Carmen
Bal böcüklerim önceki bölüme çok az vote ve yorum geldi. Bu bölümden sonra ki bölümü aklımda ki sınır geçince atacağım ❤️
İyi okumalar!
*****
MİRA TEKİN:
Sakin bir şekilde etrafa bakıyordum. Ellerimle oynama başladım. Kafamı yavaşça Cenk'e çevirdiğimde yüzünün gayet ciddi olduğunu gördüm. Farklı bir caddeye girdiğinde hızlıca yerimde dikildim.
"Sakin ol. O tarafta trafik vardı." Derin bir nefes verdim ve gözlerimi sıkıca kapattım. Ona güvenemiyordum. "Niye bu kadar korkuyorsun."
Kafamı sertçe çevirdim ve korkusuzca bakmaya çalıştım. "Korkmuyorum!"
"Bunu derken bile korkuyorsun. Merak etme gerçekleri göstereceğim sadece." Gözlerimi devirerek kollarımı birleştirdim. Camı biraz açacağım sırada kapıların kilitli olduğunu anladım. Kesin bu işin içinde bir bok vardı ve ben aptal gibi kanmıştım. Tam bir gerizekalıydım.
"Ne kadar yol kaldı?" Saate baktı ve konuşmaya başladı. "Yaklaşık beş dakika." Hızı artınca koltuğa sindim. Çaktırmadan cebimden telefonumu çıkardım. Kafamı eğmeden rehbere girdim. Telefonuma mesaj gelince heyecanla hoparlör'ü kapattım ama geç kalmıştım. Yüzümü buruşturunca arabayı aniden kenara çekti. Sakince bana döndü. Kafamı ilk başta çevirmeden telefonumu bacağımı altına koydum.
Elini omzuma koydu. İttirmeye çalışmıştım ama gücüm yetmedi, hem de geç kalmıştım.
Omzumda hissettiğim acıyla gözlerim kaydı. "Kusura bakma."
İşte şimdi boka basmıştım.
*****
KAYRA DEMİR:
Aynadan saçıma son kez bakıp kenardan telefonumu ve arabanın anahtarını alarak girişe ilerledim. Pamir'i gördüğümde haber verdim.
"Nereye lan puşt?"
"Mira'nın yanına gidiyorum." Ayaklarını sehpa'nın üzerinden indirirken konuştu. "Evlerine mi?" Kafamı olumlu anlamda sallayıp kapıyı açtım.
"Bende geliyorum." Kapıyı geri kapatarak konuştum. "Niye oğlum?"
Sırıtarak konuştu. "Beren var ya hani." Gözlerimi devirerek hızlı olmasını söyledim.
Arabayı çalıştırırken Pamir'de gelmişti. "Giderken köşede dur da dondurma da alalım."
"Ya ben kızın gönlünü almaya gidiyorum. Dondurmayla mı alayım ne istiyorsun?"
"Ne var yani? Sen konuşursun ben yerim." Kafasına vurarak konuştum. "Bok boğazlılık yapma."
...
Pamir yine durmamış bana zorla aldırmıştı. Kapıyı çalarken elimi saçımdan geçirmiştim. Umarım bu sefer barışırdık. Beren kapıyı açtığında biraz şaşırmıştı.
"Hayırdır güzelim?" Pamir içeri geçerken Beren'e yönelttiği soruya kulak kabartmıştım. "Mira daha gelmedi o zannetmiştim." Kaşlarımı çatıp kafamı kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belam
Teen Fiction"Eğer bir dilek hakkım olsaydı, ne dilerdim biliyor musun?" Kafasını salladı. "Tüm acılarının yarısını almak. Çünkü bu sefer bende senin düşündüklerini, hissettiğin acıları tadacaktım. Ve ben sana göre düşünecektim. Kendini böyle harap etmeni istemi...