chapter 1

2.4K 72 4
                                    

Hii, sorry lambat update spacial ff ni :') .. I hope second ff ni best lah k..

Please
Support 💞..

EXO members in special story.

-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,--,--,-,-,-,--,-,-,-,-,-,-,-,--,-,-,-,-,-,-,--,-

Sm ent. mengadakan uji bakat trainee di bangunan SM yang berdiri menggah dan mencari semua bakat di seluruh pelusuk negara .. Termasuk china dan lain lain ..

S
K
I
P
........

Setelah mendapat tahu bahawa mereka di terima untuk masuk dan menjadi trainee di sebuah syarikat Yang besar itu mereka sangat Dan teramat gembira dngn kebolehan merka.

Beberapa tahun telah berlalu sewaktu menjadi trainee di syarikat itu bukan semudah Yang di sangka.. Mereka bersusah payah untuk menghabiskan 7-9 tahun semata-mata untuk menjadi seorg yang berjaya. Ramai sunbae sunbae mereka Yang tidak henti memberi semngt ..

Start conv story..

Lsomn mngarahkan pembantunya untuk memngil semua trainee berkumpul di bilik nya .

Lsomn; kang yoon . Tolong saya untuk pangil semua trainee masuk ke dalam bilik saya sekarang !.

Kang yoon ; baik lah tuan .

Kang yoon pun berjalan meningalkan bilik lsomn untuk memngil semua trainee trainee itu dan di sini mula lah semuanya ..

Bilik studio yang hingar-bingar di sebapkan manusia yang bernama Park chanyeol dngan gelak tawa mereka senyap, setelah melihat kang yoon membuka pintu studio itu . lebih 30 org trainee berada di dalam studio itu .

Kang yoon ; kamu semua di arah kan untuk berjumpa dngn lesomn sekarang dalam masa 3minit ..

Merka tahu bahawa lsomn itu garang dan mengerikan mereka pun berlari selajunya .. Dngn muka yang ketakutan menuju bilik lsomn .. Setelah sampai org yang sangat cool dan pendiam iaitu zhng yxg menegtuk pintu itu ..

Tok Tok Tok ..

Lsmn; masuk !

Lalu semua trainee masuk dan lsomn mngrhkan merek duduk ..

Lsmn; harini merupakan hari yang semua traine menanti nantikan Dan harini juga hari di mna beberapa org bebas dripada di gelaran trainee. Dan jangan sekali kali kamu lupa di mana dan bagaimana susahnya menjadi seorg yang ingin berjaya . Kamu juga jangan menyia nyiakan hal demikan .. Sekarang saya akan asingkan kamu .. Sesiapa yang di sebut namanya keluar dan berdiri di sisi saya arraso?

Trainee: naeeee ..

Lsmn; kim jong dae , kim jong in , oh sehun ,byun baekhyun ,do kyung so, Kim min seok, Kim Junmyeon, park chanyeol.

Semua list nama Yang di sebut sudahpun berdiri di sisi lsmn ..

Lsmn; ini lah wajah wajah yang akan debut pada tahun ni . Dan saya akan menyatukan mereka menjadi group . Dan kmu bolh memperknlkan diri kmu .

.. ; saya Kim jong dae, berumur 20 berasal, korea ucapan saya // saya berharap agar menjadi rakan yang baik kepada boygp saya // *sambil menundukkan badnnya*

.. ; kim jong in immnida *sambil melemparkan snyumannya dan sedikit menundukkan badannya* umur saya 18 Berasal dari korea , ucapan saya // saya ingin menjadi sesorg yang ada fungsinya di dalam gp ini dan saya akan meneruskan perjuanggan saya bersama mereka // *tersenyum*

.. ; hi ! Nama saya byunbaekhyun .. Umur saya 20 Saya berasal korea Ucapan saya // saya harap semua member baru saya kan sukses dan ingin bermain game dngn saya // *sambil mennunjukkan peace *

(C) Never forget youWhere stories live. Discover now