'We gaan een aantal lessen bezig met jullie nieuwe project voor geschiedenis. Je werkt in 2 tallen en jullie gaan een onderwerp kiezen dat te maken heeft met de geschiedenis van Nederland. Ik maak de groepjes en die staan, zoals jullie kunnen zien, op het bord. Veel succes.'
Gadverdamme, ik haat projecten. Nu maar hopen dat ik niet met Jake moet, want dat trek ik niet.
Ik loop naar het bord en zie dat ik met....
Okay je kan het wel raden.
Jake.
Iel.
Bah.
Iel.
En nog meer bah en iel.
'Gezellig babe, kunnen we toch nog wat gezelligs doen, niet dat er veel van terecht komt' knipoogt Jake.
Iel. Vies.
'Ik ga echt niet met jou samenwerken hoor' Ik loop de klas uit op weg naar mijn kluisje. Aan de voetstappen te horen volgt Jake mij.
'Ik bedoel, wie wil er nou met jou samenwerken?'
Ik open mijn kluisje en duw mijn boeken erin.
'Ten eerste ben je super arrogant. Je denkt dat je elk meisje zo 'hup' in je bed kan krijgen. En dan heb je ook nog dat vieze gezicht van je. Iel.'
Ruw wordt ik tegen de kluisjes aangedrukt. 'Wie denk jij wel niet wie jij bent?!' zegt een zware stem in mijn oor.
Verschrikt kijk ik op en zie een jongen met chocolade bruine ogen.
Jake.
Natuurlijk, hij achtervolgde me en ik praatte tegen hem.
Verward schud ik mijn hoofd.
Ik kijk hem kwaad aan en duw hem dan ruw weg.
'Ik ben een meisje, voor als je het nog niet zag' roep ik kwaad en snel maak ik dat ik weg kom.
Ik ren door de gangen richting de kantine. Als ik in de kantine ben, zie ik Samantha en Manon al aan een tafeltje zitten.
Snel ren ik naar ze toe.
'Waar kom jij vandaan?'
'Gewoon van de kluisjes'
Met een diepe zucht plof ik naast Manon neer en begin met het eten van mijn boterham.
De tweede dag al op mijn nieuwe school en ik heb hier nog niet eens in de kantine gegeten!
Opeens wordt het muisstil en iedereen die zat te eten, legt zijn of haar brood neer. Zelf Samantha en Manon.
'Uhhh, wat doen jullie?' Ik slik mijn brood door.
'Jake en zijn gevolg komen eraan.'
'En dan moet je je brood neerleggen?' Ik begin luid te lachen.
'Wat is er nou weer zo grappig, prinses?'
Jake is bij ons tafeltje komen staan en kijkt me uitdagend aan.
'Euhh, boeit jou dat wat? Volgens mij niet. Nou daagg' Ik zwaai met mijn hand als teken dat hij weg mag gaan.
Maar hij blijft gewoon staan.
'Kijk, de volgende keer als ik de kantine binnen loop. Leg jij je brood netjes neer en kijk je hoe sexy ik de kantine binnenkom. Begrepen liefje?'
Hij aait met zijn hand over mijn wang. Ik sla hem weg en kijk hem kwaad aan.
'Nee sorry, niet begrepen. Maarre ik heb frisse lucht nodig. Het stinkt hier nogal naar te veel arrogantie.'
Ik sta op van mijn plek en loop richting de buitendeur naar buiten.
Oef, frisse lucht.
De bovenste foto is David😍😍
JE LEEST
The Badboy
Teen FictionRuw wordt ik tegen de kluisjes aangedrukt. 'Wie denk jij wel niet wie jij bent?!' zegt een zware stem in mijn oor. Verschrikt kijk ik op en zie een jongen met chocolade bruine ogen. Jake. Natuurlijk, hij achtervolgde me en ik praatte tegen hem. ...