10.

1K 37 3
                                    

Uitdagend kijkt Jake me aan.

'Rot op Jake' zucht ik. 'Ik heb geen zin in je stomme gezeur of hoeveel sletten je wel niet hebt geneukt. Het. Boeit. Mij. Niet. Duidelijk?

'Schat, natuurlijk is het niet duidelijk. Jij en ik. Hoe zal ik het zeggen? We zijn voor elkaar gemaakt dushi!'

'Ga gewoon weg, roze' zucht ik.

Met een woedende blik kijkt hij mij aan, ik draai me om en loop richting de kassa, waar Manon en Samantha al staan te wachten.

Wat een vies kind is dat zeg, een beetje zeggen dat ik zijn dushi ben. Bahh..

Ik betaal de jurk en de rest en we lopen naar het dichts bijzijnde terras die we zien. We bestellen een drankje en we kletsen over van alles en nog wat. Ook het onderwerp Jake komt aan bod. Helaas, helaas.


Als ik na 3 uur lang gezellig te hebben gekletst. Val ik doodmoe in mijn bed. Ik heb dus uiteindelijk voor die blauwe jurk gekozen met kant. Verder nog bijpassende blauwe schoenen en een paar leuke accessoires. 

Kijk weetje, ik had liever dat ik helemaal niet naar dat feest toeging. Als Jake nou dat feest niet gaf, oké. Maar naar Jake zijn party? No way.

'Anna, lief zusje van me. Jij bent wel zo lief om je laptop aan mij te lenen, zodat ik kan Netflixen? Ja? Dankjewel schat' 

David grijpt mijn laptop. 

'Hee, ik heb geen ja gezegd?!' Verontwaardigd sta ik op de deur te kloppen van Davids kamer waarin hij net is in gevlucht. 'Je kunt niet zomaar dingen jatten van je lieve zusje!' Ik bonk nog een keer op de deur, maar helaas hoor ik weer niks. 

'Ughhh bitch' Zuchtend loop ik weer naar mijn kamer. Die gast kan ook nooit is van mijn spullen afblijven. Straks steelt hij nog mijn make-up om eruit te zien als een wijf!


'Hier rechts' wijst Samantha. We fietsen naar het feest van Jake. Helaas, met de nadruk op helaas, ben ik al een keer bij hem thuis geweest en moet ik er nu wéér heen. Dus in principe weet ik de weg al naar zijn huis. Maar ja, wie onthoudt nou gelijk een route als je er maar 1 keer langs bent gereden. En vooral de weg naar zo'n kutjoch.

Ik snap niet wat al die meiden dachten toen hij hun in bed stopte. Ik bedoel, vonden zij het leuk om zo gebruikt te worden en wisten ze ervan dat hij zo'n badboy is? Of weten ze dat allemaal en willen ze gewoon met een populaire jongen een nachtje delen?

Nou ja, het is voor mij onbegrijpelijk. Ik bedoel, weet je hoe kut dat kind is. Hij is niet aardig, ziet er niet uit en hij stinkt. En vooral het laatste. Jongens horen niet te stinken en zeker niet de badboys. Als ze elke nacht een andere chick hebben en hij stinkt, zoals altijd, en hij wil mij. Nou dan hoeft het van mij niet. Ik heb, zeg maar liever geen seks met stinkende kinderen.

Haha. O wauw. Zelf lol hiero.





The BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu