17.

948 27 10
                                    

Het feest van Jake is alweer een week geleden en ondertussen wacht ik nog steeds op de payback van Jake. Niet dat het wat groots wordt, want groot en Jake passen niet in 1 zin of beter gezegd: niet bij elkaar.

'En toen kwam Jake het café binnen' Van schrik kijk ik naar de deur. Geen Jake.

'Wauww, Jake is er niet' 'Nee klopt, ik wou alleen even je aandacht en dat is gelukt zo te zien' lacht Samantha. 'En, waar zat je nu weer over te piekeren.

Ik zucht diep. 'Jake, ik wacht nog op zijn payback' 

'Ho wacht, Jake en payback?'

'Ja? Jake en payback.' Ik trek een wenkbrauw omhoog.

Ik zie dat Samantha een heel verhaal nu gaat vertellen door dat ze een beetje heen en weer gaat met haar kont. Ja, dat is een tik van haar.

'Jake en zijn payback zijn, zeg maar, beste vrienden. Zelfs Tim en Will kunnen daar niet tegen op. Als Jake en payback iets bedenken is dat echt, maar dan ook echt, niet normaal erg. Het was zelfs een keer zo erg dat een meisje 3 maanden in het ziekenhuis lag door erge verwondingen in haar schouder. Verder is er een keer een jongen van school afgetrapt doordat Jake en payback de schuld aan hem gaf. Dus ik zal maar oppassen als ik jou was.'

Met open mond kijk ik Samantha aan. Like whutt..

'Wauuww, ik wist niet dat hij in zoiets in staat is' zeg ik. 

'Nope, dan weet je het nu' antwoord Samantha en ze haalt haar schouders op.

Tring Tring, de deur van het café opent zich voor de duizend maal. Als een routine draai ik mijn hoofd weer naar de deur.

Damn!

Hot guy there!

Ik schop Samantha onder de tafel en knik met mijn hoofd richting de deur. 

'Weetje, we blijven hier nog wel even zitten toch?' Ze likt met haar tong over haar lippen, ze volgt letterlijk elke beweging die hij maakt.

Uit mijn ooghoeken gluur ik voorzichtig zijn kant op. En ja, het zal toch eens niet. Net wanneer ik weer wil kijken kijk ik recht in zijn gifgroene ogen.

Met mijn gezicht zo rood als een tomaat draai ik me snel om. Shit, hij is zo lekker!

Na een aantal blikken te hebben gewisseld en na een paar rode hoofden voorbij, komt hij op ons tafeltje afgelopen.

'Dat schilderij daar is wel heel beroemd' lachend wijst hij naar het schilderij voor het tafeltje waar hij aan zat. 

'Jack is de naam' Hij schuift naast mij aan de tafel en kijkt ons een voor een aan. 'Anna en dat is Samantha' Ik knik met mijn hoofd richting Samantha. 

'Aangenaam' mompelt ze en ik grinnik zachtjes. 

'Ik ben nieuw hier dus ik dacht ik verken even deze buurt en ga wat drinken in een cafeetje en plots kom je 2 leuke meiden tegen' grijnst Jake. 

Ik bloos zachtjes en laat mijn haar vallen, zodat hij het niet ziet. Ik neem voorzichtig een slok van mijn hete koffie die ik besteld heb.

Hij is nieuw en hij zit naast ons! Alles, maar dan ook alles, beter dan Jake. En hij is nog knap ook en flirterig. Hihi.

'Weten jullie trouwens waar deze school staat?' Hij laat een folder van ons school zien.

'Jaaa, dat is onze school' roept Samantha en ik schiet in de lach. 

'Haha, dat klopt. Waar woon je? Dan kunnen we wel samen fietsen naar school.' 

'Ik woon aan de Broadway' antwoord hij.

'Same' lach ik en ik geef hem een high five. 

'Maandag bij mijn huis, hier dan heb je mijn adres en mijn nummer' zegt hij als ik mijn telefoon aan hem geef.

'He, en ik dan. Ik wil ook nummers' Met een pruillip kijkt Samantha ons aan en we schieten in de lach. 

'Kom maar op met die telefoon van je' lacht Jack.

Nadat alle nummers en adressen zijn uitgewisseld, nemen we afscheid van elkaar en vertrekken Samantha en ik naar huis.

Wie ship jij?

Jake + Anna = Anke

Jack + Anna = Jana

Jack + Samantha = Samack

Of nog iemand anders? 😏😏

❤️️

The BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu