Bab 1

30.5K 387 7
                                    

Jam menunjukkan pukul 2 waktu belajar di kelasnya sudah tamat. Raf mengemaskan mejanya dan bergegas balik ke rumahnya yang tidak jauh dari universiti tempat dia belajar.

Sampai saja di apartment yang mewah serta cantik terus Raf masuk ke biliknya dan menbersihkan dirinya yang melekit. Sesudah mandi Raf memakai baju t-shirt berkolar dan seluar slack hitam nampak kemas dan santai saja. Raf keluar dari apartmentnya dan bergerak ke midvalley dengan menaiki kereta sportnya yang berwarna hitam berkilat untuk bersiar-siar atau menonton wayang.

Sesudah makan di KFC Raf berjalan-jalan di dalam midvalley sambil cuci mata melihat mamat² kacak dalam pusat membeli-belah.

Apabila tiada ape yang dia mahu Raf segera keluar dari midvalley dan pulang saja ke rumahnya lagi pon hari sudah menginjak ke petang jam sudah menunjukkan pukul 5 petang.





























Sikit je bab ni sebab tak ade idea nak buat tajuk first ni. Agak² ok tak bab ni or cerita ni. Kalau rase tak ok tu abaikan jela. Kalau suka baca la tak kesah pon nak baca ke tak. Harap korang suka la. Enjoy ok. Kamsahamida. Annyong.

HOT'S GUY (bXb) ✓Where stories live. Discover now