Bab 16

9.6K 191 18
                                    

Seorang pemuda berpakaian formal sedang duduk di restoran yang mahal dan duduk di paling dalam restoran supaya tidak dilihat oleh orang lain.

Dia duduk sambil menunggu seseorang untuk diberikan tugasan. Maybe orang baru lagi pakar daripada orang lama.

Dia menyedut dalam rokok dan menghembus asapnya.(-_-)(x suka rokok tapi buat lah untuk watak baru je ni)

"Lama sangat ke tunggu?"

"Boleh lah."jawabnya dengan datar. Gila tak lama dah berapa batang rokok dia sedut sementara tunggu dia datang boleh pulak tanya soalan bodoh macam tu.

"Ini gambarnya. Aku nak kau cari dia dan bawak kat tempat yang aku bagi tahu hari tu."

"Beres bos. Saya sedia berkhidmat."

"Ok cau."dia pon berlalu meninggalkan orang suruhannya yang baru di restoran tadi.

"Macam pernah nampak lah mamat ni?? Tapi siapa erk?? Kat mana aku nampak dia ni?? Hensem jugak ea dia ni?"dia bermonolog sendirian.(×.×)
















Hari demi hari berjalan seperti biasa. Raf pergi kerja balik kerja. Khai duduk rumah je. Raf yang suruh nak buat macam mana kalau dia keluar nanti ada je benda bukan bukan mamat tu akan buat. Sabar je lah.

"Haihh!!"Raf mengeluh kasar dan menghempaskan tubuhnya di kerusi di ruang tamu.

"Kau kenapa?? Mengeluh nampak."

"Diam lah. Aku serabut ni."Raf terus naik ke atas biliknya dan membersihkan diri sambil nak legakan kepala yang sarat dengan masalah. Masalah syarikat of course lah kan. Mana ada perniagaan yang tak ada masalah.

Selesai mandi Raf memakai baju t-shirt dengan seluar fit jeans.(harap korg faham+.+)

"Woii!! Ka-"

Bumm

Tak sempat Khai menghalang Raf sudah menutup pintu rumah dengan kasar.

Clickk

Brumm

Tercengang Khai dengan perlakuan mendadak Raf. 'Mamat ni dah kenapa?? Besar sangat ke masalah dia sampai macam tu sekali?? Buat orang risau je lah dia ni. Haihh!!'

Kringg kringg

"Hello??"

"Ye saya. Kenapa??"

"Ok. Terima kasih."

Huhh!! Khai menghembus nafas lega kerana sudah tahu keberadaan Raf. Raf selalu kalau ada masalah mesti pergi teguk air setan tu tak ada kerja lain. Mamat ni buat orang bengang je.

Khai bersiap siap ala kadar dan memanggil Pak Mat untuk menghantarnya ke bar yang selalu menjadi tempat untuk Raf menenangkan fikiran apabila dilanda masalah.

"Pak Mat tunggu sini nanti saya datang balik."

Pak Mat hanya menganggukkan kepala tanda faham. Bukan baru sehari dua dia berkhidmat untuk keluarga Raf sudah berpuluh tahun sejak Raf kecil lagi.

Khai masuk dengan susah payah sebab banyak tangan yang menghalangnya nasib dapat elak kalau tak habis.(×.×)

Khai nampak Raf sedang bercumbuan dengan seorang pelacur. What the hell!! Nak terkeluar biji mata Khai apabila melihat perlakuan wanita itu. Bukan seorang tapi empat orang. Semua raba raba badan tegap Raf.

Khai yang melihat menahan sakit hatinya. 'Arghh!! Kenapa perlu aku rasa sakit hati bila nampak dia cium perempuan or siapa siapa dia nak. Bukan hak aku nak halang or larang dia buat semua tu. Tapi aku still tak boleh terima. Tak boleh!!'

Khai meluru ke arah Raf dan menolak semua wanita wanita yang mengelilingi badan Raf yang duduk di meja bar.

"Do not touch him. I warn you. He is mine!! Only mine!!"keempat empat perempuan itu mendesis dan berlalu setelah ketahui gender lelaki pujaan mereka tadi.

"Raf?? Are you okay??"tanya Khai prihatin sambil mengangkat muka Raf dengan kedua dua tangannya.

"Yeahh!! Of course hahaha!!"Raf sudah mabuk sangat teruk sampaikan dia tidak kesah wanita wanita tadi menciuminya dan menginginkannya.

Khai mengeluh dan menarik Raf supaya bangun.

"Heii!! Nak pergi mana ni?? Aku nak minum la minum kihkihkih!!"Raf sudah seperti orang gila apabila mabuk teruk.

Raf hanya berjalan mengikuti langkah orang yang membawanya pergi daripada club yang membingitkan telinga apabila masuk.





















Brukk

Khai menolak tubuh Raf ke atas tilamnya.

"Raf. Kenapa awak buat saya macam ni?? Awak buat saya macam tak ada perasaan. Awak buat saya jatuh cinta dekat awak tanpa sengaja. Hiks hiks hiks."Khai meluahkan isi hatinya yang terbuku di dalam hatinya. Dia tidak sanggup menahan rasa hati yang semakin mendalam sejak Raf melayannya dengan baik dan penuh kasih sayang.

"Khai??"badan Khai automatik membeku kerana Raf memanggilnya. Adakah dia mendengar?? Apakah dia masih cintakan aku?? Macam mana perasaan dia tahu aku suka dia balik?? Bermacam macam persoalan di dalam benak pemikiran Khai.

"Thanks because you give me your love. I really appreciate it."Raf tersenyum memandang Khai yang terkedu dan kaku di hadapannya. Raf membawa Khai ke dalam pelukannya.

Khai yang dipeluk kembali menangis kerana terlalu gembira dengan kenyataan yang Raf masih cintakannya.

"Raf. Terima kasih sudi jaga saya. Saya tak ada orang lain dah dekat dunia ni. Sejak awak muncul dunia saya telah diwarnai oleh awak. Saya gembira sangat."Khai meluahkan isi hatinya. Dia tahu Raf sangat tulus mencintainya sebab itu dia akan cuba memahami perasaan Raf terlebih dahulu.

Raf mencium kepala Khai yang berada dalam pelukannya.

"Ehh kejap!! Bukan awak mabuk ke tadi??"Khai memandang pelik dengan senyuman misteri yang ditonjolkan Raf. 'Jangan cakap dia saja nak main main!!'

"Just kidding!! Aku tak mabuk pon lah saja je buat kau jealous."

"What!! Tak guna kau!! Kau pergi!! Lepaskan aku!!"Khai mencuba melepaskan dirinya dan dapat tapi sayang Raf kembali memeluknya dari arah belakang membuatkan Khai jatuh tertunggeng dan dapat dia rasakan bonjolan yang besar di punggungnya.

"Arghh!! Tidak!!"Khai menjerit jerit dan Raf hanya tersenyum senget.



















Hahaha>.<
Ni chap baru^.^
Tqq sudi komen•.•
Kalau tak puas hati ke nak tanya pape ke nak sambung ke cehh komen je k>.^
Ok tak chap ni+.+
Kalau ok komen tau kalau tak ok pon komen ye>_<
Baibai see u>.<>_<

HOT'S GUY (bXb) ✓Where stories live. Discover now