-15-

96 18 11
                                    

That moment bila cikgu Sains buat lawak hambar:

Cikgu:kamu semua tahu tak? Kalau nak kerja doktor, nanti kamu akan dibawa ke bilik mayat SORANG-SORANG tengah malam. Kalau yang berani tu tak pala. Tapi kalau yang tak berani tu lari keluar .Bila orang tanya kenapa, dia kata dia nampak ada mayat bangun. Hahahaha*cikgu gelak

Semua:*krik krik... Krik krik

Cikgu:lepas tu kalau nak jadi doktor tak boleh takut tengok darah. Ada seorang pelajar ni, dia nak jadi doktor tapi takut darah. Dia PBSM. Bila merentas desa ada kawan dia luka pastu keluar darah macam air pancut dari luka dia. Hahahaha(cikgu gelak). Pastu PBSM tadi yang pengsan.

Semua:*buat muka... Seriously cikgu..

Cikgu:ha.. Ha.. Ha.. Haha

Lepas habis kelas sains

Author:cikgu buat lawak ke tadi?

Budak A :ye la kot..

Budak C:aku nak gelak tadi tapi tak lawak pon. Rasa kesian pula tengok cikgu tadi. Semua krik krik je.

Semua:setuju

____________________________________

Hai semua! Author ada sesuatu nak cakap. Mulai esok, author akan menghadapi perkara yang kebanyakan pelajar benci. Tapi bagi Author tak la teruk sangat. Author sebenarnya suka.

Readers:cakap je lah, author. Tak payah nak berkias-kias.

Yela yela. Sebenarnya mulai esok Author exam. And guess what, author lansung tak study. Entah apa la yang author nak jawab esok. Wish me luck, kay?tentang buku ni pula, kalau ada masa author akan update jangan risau. Lagipon bukan ada readers yang tertunggu-tunggu pon. Apa pon sesiapa yang baca ni doakan la author ni boleh jawab semua soalan. Ok yang tu ja author nak cakap. See ya!

Fakta or Auta?Where stories live. Discover now