Chapter 4

35 7 0
                                    

Aku dan Hae Seul berjalan keluar dari dewan. "Kau nak join tak lunch dengan aku ni?" aku menyiku lengannya. "Tak rasanya, lagi pun kau kata Chim ada sekali" aku memandang dia. Senyum sinis kecil sudah terukir di bibir aku. "Mana ada, jom lah sekali. It not nice if you left me alone" aku menarik tangan dia menuju ke cafeteria.

Sampai sahaja cafeteria aku duduk di meja yang menempatkan 3 orang namja dan seorang yeoja. "Annyeong" sapa aku. Hae Seul yang berada di sebelahku menyiku lengan aku. "Kau kata dia tak ada!" Hae Seul memarahi aku. "Chill lah, bukannya sepanjang masa kau dengan dia berdua" aku terus duduk sebelah Jungkook.

"Annyeong Hae Seul" Taehyung menyapa Hae Seul yang termanggu hendak duduk kerana ada satu sahaja tempat, iaitu sebelah Jimin. Hae Seul hanya tersengih kekok lalu duduk sebelah Jimin.

Makanan yang sudah dibelikan oleh Jungkook aku ambil. "Jangan lupa malam ni" Taehyung dan Jimin hanya mengangguk dengan kata-kata Jungkook. "Kenapa dengan malam ni awak?" Kekasih Taehyung bertanya. Nama dia Kang Sae Ji. Dia ni budak nerd. Tah macam mana Taehyung yang badass ni boleh sangkut.

"Nothing. Kalau saya bagi tahu pun saya tak nak bagi tahu sebab saya nak awak kekal suci macam ni" dia mengenyitkan mata pada Sae Ji sehingga membuatkan pipinya memerah. "Naive" bisikku. Jungkook bangun dan menarik tanganku keluar dari cafeteria.

"I'm sure you will get going to the party" Jungkook mengenyitkan matanya padaku. "And I'm sure I will be so happy if you go with me" aku menarik tangannya dan mencium bibirnya. "Haha, sweetie don't forget to wear my present. I'll pick you up at 8 O'clock" Jungkook dan aku berjalan sepanjang koridor menuju keluar dari kolej.

TBC

Chap ni pendek je 😔 idea dah menerawangg

T'aimer ; Ren Nu'estWhere stories live. Discover now